Makeup Basics #3: Kistovi

siječnja 26, 2017


Bok svima, danas je na redu još jedan 'MakeUp Basics' post. Ukoliko ste novi na mom blogu Make Up Basics serijal je namjenjen svima koji žele naučiti nešto više o šminkanju. Do sada sam objavila dva takva posta : njega kože prije šminkanja+kako odabrati bazu [KLIK] te post o odabiru savršenog pudera [KLIK] pa slobodno pročitajte i njih. Danas ću vam pričati o kistovima i spužvicama za šminkanje. Iskreno, ne mogu više zamisliti šminkanje bez kistova. U početcima mog šminkanja nanosila sam šminku isključivo prstima. Tada sam nanosila samo puder i maskaru, eventualno sjajilo (aah, taj 6.razred osnovne). No, od tada sam puno naučila i sakupila mnogo kistova. Ovaj post podijelila sam u tri dijela. Prvi je osnovni kistovi koje morate imati, u drugom dijelu se nalaze ostali kistovi i na kraju možete vidjeti moju trenutnu kolekciju.

BASIC MAKE UP BRUSHES


Kist za nanošenje tekućeg pudera 

Kist koji morate imati je svakako kist kojim ćete nanjeti puder (ili BB kremu). Postoji više vrsta kistova za tu namjenu: plosnati, kabuki, duo fibre ili možete koristiti spužvicu (beauty blender jel). Kist kojeg ja koristim je Jessup ravno rezani. S njim stvarno dobro izblendam puder i ne vide se nikakve linije kakve ostavlja npr. plosnati kist. Način na koji ja koristim plosnati kist je da njime nanesem puder na lice, s Jessup ravno rezanim kistem izblendam to sve te spužvicom popravim eventualne nepravilnosti. Drugi način je da prstima nanesem puder na lice te spužvicom izblendam. Rezultat je isti, stvar je vašeg odabira.
Kistovi koje izbjegavam za nanošenje tekućeg pudera jesu duo fibre kist te plosnati. Njima sam našla druge namjene.
PS. Ukoliko se odlučite na blendanje pudera duo fibre kistom pazite da pomićete samo bijele dlačice. 



Kist za rumenilo i bronzer

Što se tiče kista za rumenilo ja preferiram velike, okrugle i mekane. Mali savjet vam je da ukoliko želite što precizniji nanos i da nanesete rumenilo na točno određeno područje trebali bi kupiti kist od prave dlake. Razlog tomu je što sintetički kistevi pokupe proizvod i čim ga prislonite na lice on otpusti proizvodi i rumenilo završi po cijelom licu, dok je sa kistovima od prave dlake to puno urednije. Zato su sintetički kistevi savršeni za tekuće pudere, tekuća rumenila itd.,a oni od prave dlake za proizvode u kamenu.
Kist za nanos bronzera trebao bi biti nakošen te tvrđi. Naravno, ovisi i o tome da li koristite bronzer u kamenu ili kremasti. Kist koji je trenutno na mojoj wishlisti je NARS kist za bronzer.  Mislim da je nanošenje bronzera njime jako precizno i divno.



Kist za nanošenje highlitera

Primjetila sam da u zadnje vrijeme sve više pripadnica ljepšeg spola koristi highliter. Ja osobno obožavam highliter i koristim ga i na dnevnoj bazi i za izlaske. Kistovi koji najbolje nanosi highliter na vaše lice jesu fan kist ili ovi kistići sa gusto nabijenim, fluffy dlačicama.


Setting brush

Idući kist za lice koji morate imati je jedan veliki, fluffy kist za nanošenje pudera u kamenu (ili transparentog pudera). Trenutno mi je omiljeni kistić za to Bipin Kabuki kist (njegovu recenziju možete pročitati OVDJE). Ovaj kist ustvari služi kao kist koji će spojiti svu šminku na vašem licu u jednu savršenu cjelinu.


Kist za nanošenje sjenila

Kist koji vam je neophodan pri šminkanju očiju jest kist s kojim ćete nanjeti sjenilo na kapak. Najbolji takav kist je ravan, plosnati kistić. Ovi kistovi su odlični za obična sjenila kao i ona kremasta.


Kist za blendanje sjenila

Kada bih morala izdvojiti samo jedan kist iz ovog popisa MUST HAVE kistova, definitivno bih odabrala dobar kist za blendanje sjenila. Mislim da bez ovog kista ne mogu.  Njime nanosim prijelaznu nijansu na pregib kapka te mi služi za blendanje sjenila kako ne bi došlo do pretjeranog razdvajanja nego bi se svi spojili u jednu cjelinu.



Kosi kist

Kist koji vam treba ukoliko tražite višenamjensi kist. Kose kistove možete koristiti u nekoliko svrha : popunjavanje obrva, iscrtavanje gel eyelinera, šminkanje donjeg kapka... Također jedan od mojih omiljenih kistova bez kojih ne mogu.




Make up Sponge ("Beauty Blender")

Ukoliko ne volite nanositi puder ili korektor kistovima beauty blender je pravi alat za vas. Ova mala spužvica može napraviti čuda. Potrebno je namočiti je vodom te dobro iscjediti. Primjetiti ćete da je jako narasla i postala mekša. Među boljim spužvicama na našem tržištu je Look By Bipa 'Hello Beauty' spužvica čija je cijena svega 20ak kuna stoga vam toplo savjetujem da ju isprobate. Što se tiće spužvice za blendanje korektora savjetujem vam da naručite malecke w7 'Power Puffs' spužvice koje su odlične za to! Također se uduplaju kada ih namočite vodom te su jako mekane.



OSTALI KISTOVI

Pencil Brush

Kistovi koje ja baš i ne koristim koliko bih trebala jesu pencil kistovi. Oni su odlični za šminkanje donjeg kapka znači razmazivanja olovke za oči.  Super su alat pri kreiranju smokey eyes šminke.


Kist za raščešljavanje obrva

Kad smo već kod kisteva koje ne koristim, tu je i kist za češčljanje obrva i trepavica. Ovaj kist koristim samo ako mi maskara previše slijepi trepavice, pa ih počešljam kako bih ih razdvojila. Ove moje su već sve polomljene. Vrijeme je za nove :D



Spužvice

Spužvice sam počela koristiti tek kada sam otkrila 'baking' metodu. Neću vam sada previše pričati o toj tehnici, pripremam vam detaljan post o tome. Spužvice su mi super za tu namjenu. Roze spužvice su essence, a ove bijele Look by Bipa. Nisam primjetila neku značajnu razliku među njima, jedino da su Bipine nešto tvrđe.



Kist za konturiranje

Konturiranje volim raditi isključivo praškastim proizvodima. Ne volim konturiranje sa kremastim proizvodima, jednostavno se nisam našla sa time. Moji omiljeni kistovi za konturiranje su upravo ovi dole. Zbog svoje veličine iznimno su praktični i rade precizne konture. 


Kist za korektor

Kist za korektor koristim samo kod šminkanja klijentica. Znači njime samo nanesem korektor na lice, blendam ga ili Jessup ravnim kistem ili w7 spužvicom. Ovaj kist vam niti ne treba ukoliko vaš korektor već ima aplikator (kao npr. catrice liquid camouflage) te tim aplikatorom nanesete korektor i izblendate ga ili nekim od navedenih načina ili prstima.


Duofibre kist

Duofibre kist sam već spominjala u ovom postu, način na koji ga ja koristim je pri korištenju kremastih rumenila ili bronzera. Također sam shvatila da je super i pri blendanju. Nakon što nanesem bronzer i rumenilo u kamenu volim proći duofibre kistom preko toga i lagano ih izblendati kako bih dobila čim prirodniji look.



MOJA TRENUTNA KOLEKCIJA KISTOVA


Sigurna sam da ste primjetili da je većina mojih kistove Jessup. Obožavam njihove kistove jer su za tu cijenu iznimno kvalitetni. Koliko god da ih perem, oni neće izgubiti svoj oblik te neće gubiti dlaku. Kupujem ih na Pink Pandi i to isključivo kada su na akciji jer su cijene prenapuhane. Tako da savjetujem i vama da pričekate neku akciju ukoliko razmišljate o kupnji.
Eto, mislim da sam obuhvatila sve najosnovnije kistove koji bi vam mogli zatrebati. Naravno postoji ih još gro, no ovi su trenutno moji favoriti. 
I da, nemojte preozbiljno shvatiti naslov gdje sam napisala da 'morate' imati ove kistove. Ukoliko ne nanosite rumenila, highliter ili ne konturirate lice-  naravno da vam ti kistovi ne trebaju. Također nemojte preozbiljno shvaćati to što na nekom kistu piše da je namjenje za rumenilo, a vama više odgovara za nanošenje bronzera. Koristite kistove onako kako vama najviše odgovaraju. Have fun with it :)
Eto, to bi bilo to za treći dio Makeup Basics serije postova. U idućem nastavku pisati ću vam o tome kako pravilo nanjeti bronzer, rumenilo i highliter.

Hvala na čitanju,
xoxo, Tina
https://www.instagram.com/chanelandrebel/chanelandrebel@gmail.comhttp://queen-tt.tumblr.com/

You Might Also Like

6 komentari

  1. I ja cu si sljedeci mjesec naruciti Jessup kistove. Ali i ovalne. Imam samo jedan ovalni i super mi je pa si planiram naruciti set od 5 ili 10 kom..
    Hello Beauty spuzvicu imam i ja. Tak mi je dobra.. Bolja nego Body&Soul iz Mullera ili bilo koja eBay spuzvica.
    I volim jos Essence kistove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš moje preporuke za Jessup kistiće ! Slažem se, Body&Soul mi je grozna. :/

      Izbriši
  2. imam isti jessup set samo u bijeloj boji i onaj bamboo i super su im kistovi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kistovi su im odlični :)
      Ja imam taj crno-zlatni set od 20 kistova, jedan travel set (ovi srebrni) i bamboo :) Prezadovoljna sam s njima!

      Izbriši
  3. Baš odličan vodič za kistove. Ja iščekujem moje Real Techniques kistove, Berlin set, sa iherba i radujem im se ko malo dijete. Ako sam dobro procjenila tamam ću u tom setu imati sve za nanošenje make upa na lice i oči, a pripomagat ću se mojim postojećim kistićima. I jedva čekam post o nanošenju bronzera, e tu sam specijalno smotana pa izbjegavam bronzer, nadam se da ćeš otkriti pokoji trik i da ćeš mi olakšati nanošenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mare na divnom komentaru :) Mogu misliti, i meni su Real Techniques kistovi na wishlisti! Požuriti ću onda s tim postom, nadam se da će ti biti od pomoći <3

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)