Look by Bipa kistovi [grupna recenzija]

siječnja 14, 2017


Prije mjesec dana sam po prvi put kupila Look by Bipa kistove. Još sam davno čitala pozitivne recenzije o njima, no nikad se nisam odvažila na kupnju. Nemam pojma zbog čega. Pošto sam se na brzinu pakirala za doček nove godine, naravno da sam zaboravila neke od krucijalnih kistova. Brzo sam skočila do Bipe i uzela kist za rumenilo, kist za blendanje sjenila, kist za nanošenje ruža, kabuki kist, peeling pad te spužvice (ponajviše radi bakinga). Ukoliko vas zanima kako su me se dojmili ovi kistovi, nastavite čitati.

  • KIST ZA RUMENILO
 Prvo što me osvojilo kod ovog kista (kao i kod svih Look by Bipa kistova) je sam dizajn kistova. Drvena drška je bijele boje, a dlaka je bijelo-roza. Sigurna sam da ste već primjetili da padam na lijepi dizajn haha. Kist je jako mekan i ugodan za korištenje. Pošto nisam neki fan rumenila, ovaj kist je savršen za moje potrebe - ne pokupi previše proizvoda stoga ne možete pretjerati sa rumenilom, nego se nanosi ravnomjerno i suptilno (ovisi i o rumenilu, jel. S ovim kistom nećete moći nanjeti malo tvrđa rumenila ). No, primjetila sam da je lijepilo koje povezuje kist sa drškom jako slabo. Pošto imam silikonski pištolj sama sam to popravila, ali eto. To bi bila moja jedina zamjerka u vezi kista za nanošenje rumenila!



  • KIST ZA BLENDANJE SJENILA
Idući Look by Bipa kist koji sam kupila je onaj za blendanje sjenila. Kada bih morala izdvojiti jedan kist bez kojeg ne mogu svakako bi to bio kist za blendanje. Njega stvarno koristim baš svaki dan. Jednostavno ne mogu izaći iz kuće bez da mi sjenila nisu savršeno stopljena. U stanju sam satima blendati sjenilo samo kako ne bi bilo oštrih prijelaza.  Definitivno je moja ona izreka: blending is my cardio! :D
Ovaj kist odlično radi svoj posao. Dlačice su guste i mekane, pa je blendanje s njime pis of kejk.
Prilikom pranja nije izgubio niti jednu dlačicu te nije ni promjenio oblik. Odličan kist za jako povoljnu cijenu, konkurira i daleko skupljim kistićima. Cijena mu je 15ak HRK.



  • KIST ZA NANOŠENJE RUŽA
Kistovi koji mi trenutno stvarno trebaju su kistovi za nanošenje ruževa. Do sada ih nisam kupovala, jer mi iskreno nisu niti trebali. Pošto sam počela profesionalno šminkati krenula sam u lov na takve kistove :) Razlog tomu je prvenstveno higijena. Slobodno mi napišite u komentare gdje da kupim takve kistove. Hvala :*
Ovaj kist me nije pretjerano oduševio, niti razočarao. Voljela bih da je malo precizniji, no za cijenu od 15KN je sasvim solidan.



  • KABUKI KIST
Ovaj kist je definitivno najpopularniji Look by Bipa kist u našoj blogsferi. Sigurna sam da ste naletjele na barem jednu pozitivnu recenziju o njemu. Morala sam ga i ja imati. Ovaj kabuki kist ima gustu i mekanu četkicu zaobljenog vrha. Zbog male drške imate potpunu kontrolu s nanosom praškastih proizvoda što je od mene veliki plus. Način na koji ja koristim ovaj kist je da na samome kraju šminkanja njime nanesem transparentni puder. Obožavam ga koristiti i preslatko izgleda u mojoj kolekciji! Cijena mu je svega 34,90 HRK.



  • PEELING PAD
Dok sam birala kistove ugledala sam Peeling Pad. Uzela sam ga iz čiste znatiželje, bez ikakvih očekivanja. Ova mala četkica izrađena je od silikona te ima sitne 'iglice' koje su savršene tvrdoće: niti premekane, niti tvrde. Sa druge strane nalazi se dio pomoću kojega lakše držite četkicu u ruci. Način na koji se ova stvarčica koristi je da namočite lice te nanesete umivalicu i zatim kružnim pokretima masirate lice. Rezultat koji ova četkica ostavlja je zapanjujuć. Četkica je uklonila mrtve stanice kože te je moje lice bilo glađe nego ikada. Od kada sam je kupila, četkica je u mojoj redovnoj postavi za čišćenje lica. Nakon korištenja je operem toplom vodom i ostavim da se suši. Cijena joj je samo 15KN te ju svima duboko preporučujem.



  • SPUŽVICE
Zadnja stvar koju sam uzela u Bipi su ove bijele spužvice. Uzela sam ih kako bi mi pomogle kod bakinga. :) (uskoro detaljan post o toj metodi šminkanja). Sviđa mi se što dolaze ovako 'zaljepljene' jedna za drugu pa nemam problema sa gubljenjem istih. Što se tiče te namjene su odlične. Nemam nikakvu zamjerku oko ovih spužvica. Za cijenu od svega desetak kuna sigurno ću se vratiti po još.



Sve u svemu, zadovoljna sam Look by Bipa kistovima. Jako mi se sviđa što svi ovi proizvodi dolaze u svojim futrolicama sa cifom. Jako mi se sviđa i dizajn (girly AF) te smatram da su iznimno kvalitetni kistovi za taj cjenovni rang.



Eto, to bi bili moji dojmovi o Bipinim kistovima. Jeste li vi isprobale ove kistove? Kakvi su vaši dojmovi?

Hvala na čitanju, 
xoxo Tina

You Might Also Like

16 komentari

  1. Nisam jos probala Look by Bipa kistove. Ali svakako hocu.
    Malo po malo cu kupovati ono sto smatram da mi treba; ne mogu sve odjednom haha 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš moju preporuku za ove kistove :) Cijena im je vrlo niska pa su za svaki džep :D

      Izbriši
  2. Zasad imam samo kist za blendanje i prezadovoljna sam s njim. A ovaj silikonski jastucic je prenjezan za moju kozu lica ali zato je ixvrstan pomocnik pri pranju kistova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto palo na pamet da ga koristim za pranje kistova.
      Mislim da ću kupiti još jedan silikonski jastučić baš za tu namjenu :)

      Izbriši
  3. Ja ove kistove za nanosenje ruža i ne koristim baš. Dođu mi sa svakim setom kistova koji naručim i onda ih koristim za svakakve svrhe. Relativno ih za ruž koristim kad neki ful tamni koristim. Ima dobrih na ebayu i najjeftiniji su pa za 15 kn ih mozes krcato uzeti. Kupila sam i ja ovaj peeling pad i super mi je samo mi smeta so mi ispada iz ruke i ne mogu ga bas drzati za taj dio izboceni kad se namoci. Kupit cu i par razlicitih na Buyincoinsu pa vidjet dal su jednaki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i mislila, najbolje da sa ebaya naručim. Set kistova za ruževe i jednokratne četkice za maskaru. :) Hvala ti na savjetu !
      Svakako javi dojmove nakon što kupiš :)

      Izbriši
  4. Izgledaju mi super ovi kistovi, ja također ne koristim ove za ruževe, ali hej, zašto ne i mati? :D
    Interesantan mi je ovaj kabuki kist i vjerojatno ću njega kupiti za prvu ruku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je kabuki favorit: em je presladak, em perfektno radi svoj posao!

      Izbriši
  5. Peeling pad koristim za pranje kistova 😁 10x cisci budu nego kad ih klasicno perem, i daleko brze sve ide. Za lice mi bas nije imala nikakvig ucinka.
    Blending kist i za rumenilo imam i jos za nanosenje sjenila, odlicni su mi svi 🖒

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super za lice, al razmišljam o tome da kupim jednu i za pranje kistova. :D

      Izbriši
  6. Meni su njihovi kistovi relativno dobri, a spuzvice redovno uzimam one iz Mullera. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. probala sam sve od navedenog osim kista za ruz. jako volim njihove kistove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je ovo prvi put da sam ih kupila. No već vidim da ću se vratiti po još :D

      Izbriši
  8. Kist za blendanje koristim samo kada mi ostali nisu čisti, a trebam nešto za brzinsko blendanje.. da mogu bez njega, mogu. A ovaj maleni 'pad' za piling koristim za čišćenje kistova ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto piling pad odličan za kistove. Sad imam dva, jedan za čišćenje lica a drugi za kistove haha :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)