✨ MakeUp Revolution Liquid Highlighter [Unicorn Elixir & Liquid Starlight] ✨

svibnja 19, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju MakeUp Revolution Liquid Highlightera u nijansama 'Unicorn Elixir' i 'Liquid Starlight'. Highlighteri su moja velika ljubav i volim ih u svim oblicima i bojama - od klasičnih u kamenu do tekućih ; od zlatnih/srebrnih do onih u ludim bojama - baš sve! 😀 No, moram priznati da su u mojoj kolekciji najmanje zastupljeni upravo tekući highlighteri. Dosta dugo sam 'slinila' za Cover FX tekućim highlighterima (koje je doslovno svaka instagramuša nahvalila), no kao i uvijek, odlučila sam se za MakeUp Revolution verziju koja je cjenovno prihvatljivija! Moje mišljenje o MUR Liquid Highlighterima možete pročitati u nastavku posta. Pa, krenimo.


MakeUp Revolution Liquid Highlighteri dolaze u staklenoj bočici čija boja varira od nijanse do nijanse. Proizvod se dozira pomoću pipete što je veliki plus zbog higijene prilikom nanošenja te je ujedno vrlo elegantno i classy! U Notino.hr ponudi postoji 5 nijansi ; Unicorn Elixir, Liquid Starlight, Liquid Champagne, Liquid Lustre Gold i Liquid Ethereal. Odličan raspon nijansi ; vjerujem da će svaka highlighteroholičarka pronaći svoju savršenu nijansu.

✨  DOSTUPNOST : Notino.hr
✨  KOLIČINA : 18 mL
✨  SASTAV : Isododecane, Mica, Cyclopentasiloxane, Caprylyl Dimethicone Ethoxy Glucoside, Polybutene, Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer, Disteardimonium Hectorite, Propylparaben, BHT May Contain [+/- CI 77891, CI 77491]

Vegan - Cruelty Free - Gluten Free


UNICORN ELIXIR

MakeUp Revolution Liquid Highlighter u nijansi 'Unicorn Elixir' vrlo je sličan Cover FX 'Halo' nijansi. Kao što sam već i spomenula na početku posta, pakiranje proizvoda prikazuje realističnu boju highlightera. Dakle, Unicorn Elixir je srebrni highlighter koji se presijava na ljubičasto i plavo (holo!). Na ovoj sličici [KLIK] možete vidjeti kako proizvod izgleda u akciji, vrlo je sličan Essence Holo sticku no 'Unicorn Elixir' daje taj krasan, metallic efekt ! MakeUp Revolution Unicorn Elixir tekući highlighter bih preporučila osobama koje vole eksperimentirati sa šminkom i raznim lookovima (pogotovo tematskim) te osobama koje vole holo, jel! 😀 Što se tiče dnevnih lookova, moj savjet Vam je da pomiješate nekoliko kapljica sa omiljenim puderom za prirodan, dewy look. 


LIQUID STARLIGHT

MakeUp Revolution Liquid Highlighter u nijansi 'Liquid Starlight' je navodni dupe proizvod za Cover FX u nijansi 'Moonlight'. Drage moje - mislim da sam pronašla moj savršeni highlighter ! Krenimo prvo od nijanse ; riječ je o divnom, rose gold highlighteru s metallic odsjajem. Nijansa je doista posebna i krasna, zapravo nemam s čime usporediti ovo čudo! Iduća stavka koja me oduševila jest ta da ovaj proizvod mogu koristiti pri kreiranju dnevnih lookova kao i onih glamuroznijih, svečanih. Fantastičan proizvod za smiješno nisku cijenu - ako obožavate highlightere i rose-gold boju, ovaj highlighter je MUST HAVE !


Na slici iznad su swatchevi obje nijanse : na vrhu je 'Unicorn Elixir', a ispod njega 'Liquid Starlight'. Osobno se vodim mišlju da ako se moj highlighter tj. glow ne vidi iz Svemira, onda nije dovoljno dobar ! 😀 Ovi malci su upravo takvi - visoko pigmentirani i prekrasni ! Što se formule tiče, dosta su tekući i sadrže neki film kojeg treba dobro utapkati u kožu. Primjetila sam da se najbolje blendaju prstima, kada to radite spužvicom izgleda dosta patchy. Što se trajnosti tiče, highlighteri traju doslovce cijeli dan bez mrdanja - pogotovo ako ih setiram highlighterom u kamenu. 'Liquid Starlight' nijansa mi je nešto draža jer je nosivija, no 'Unicorn Elixir' je kao stvoren za raznorazne instagram lookove [koji uskoro i dolaze, pa brzo follow na moj IG profil!]. Sve u svemu, MUR tekući highlighteri od mene dobivaju čistu peticu! Trk na Notino po svoj primjerak !😀 


Koristite li tekuće highlightere? 

PR* proizvodi
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)