✨ Rimmel Kate Highlighting palette ✨

ožujka 11, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Sigurna sam da ste već svi dobro upoznati s mojom opsesijom o highlighterima! U mojoj kolekciji nalaze se highlighteri raznih vrsta i oblika : od tekućih koji pružaju neodoljiv wet look pa do onih u duginim bojama! Ne mogu zamisliti look bez highlightera i obožavam šljaštiti (If you can't see my highlighter from space, I'm not wearing enough). Najnovija pridošlica u moju kolekciju je Rimmel Kate Highlighter paleta koju sam osvojila na Rimmel nagradnoj igri. Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na kratku recenziju !


 'Rimmel London's first  trio highlighting palette, exclusively designed by Kate Moss. 3 illuminating shades for a radiant glow. Apply with a sponge, brush or fingers and blend on to cheeks, brow bones and anywhere you fancy a touch of radiance. Can be worn on bare skin or over foundation.'

Cijena : 70 HRK
Količina : 18.5 g
Dostupnost : u većini drogerija koje drže Rimmel kozmetiku (dm, muller, bipa)


Rimmel Kate paleta highlightera dolazi u prozirnom pakiranju sa zlatnim obrubima i natpisima - vrlo profinjen i elegantan dizajn. Ambalaža je plastična, no kvalitetno izrađena (travel friendly*). Paleta sadrži tri nijanse highlightera koje bi trebale odgovarati svakom podtonu kože.

✨  Prva nijansa ; highlighter sa rozim podtonom.
✨  Druga nijansa ; highlighter sa zlatnim shimmerom.
✨  Treća nijansa ; nešto tamnija verzija druge nijanse.


Tekstura svih nijansi je izrazito mekana te se lako nanose i blendaju. Primijetila sam da se najlakše nanose kistićem (fan brush) te se glow bez problema može nadograditi - pogotovo ako kist smočite vodom ili fiksatorom. Stvar koja me oduševila kod ove paletice je pigmentiranost ! U našim drogerijama je izbor highlightera još uvijek dosta loš tj. postojeći highlighteri nisu dovoljno pigmentirani za moj ukus. Upravo zbog tog razloga nisam imala prevelika očekivanja za ovu paletu, no bila sam u krivu! Sve tri nijanse su odlično pigmentirane te na licu daju mokar efekt (ne sadrže krupne šljokice nego sitan shimmer). Ako bih morala izdvojiti favorita onda je to definitivno treća nijansa ! Pošto je trenutno zima i dosta sam bljedunjava, mrvicu mi je pretamna no smatram da će odlično izgledati na preplanuloj koži! Sve u svemu - ovo je još jedan Rimmel proizvod koji me oduševio! Za samo 70ak kuna dobiti ćete tri vrhunska highlightera koje možete koristiti cijele godine : prva nijansa za zimu, a ostale dvije za topliji dio godine.

Koji je Vaš omiljeni drogerijski highlighter?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)