✨ E style Perfect harmony palette 'Gold Dreams' [recenzija] ✨

ožujka 05, 2018


Hej svima - dobrodošle na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju E Style Perfect Harmony palete sjenila. E Style je češki brend kozmetike osnovan 2014. godine kojeg karakteriziraju visoko kvalitetni proizvodi dizajnirani za široki raspon kupaca ; od mladih djevojaka do zrelih dama. E Style u ponudi sadrži proizvode za oči, lice, usne i nokte kao i praktična pomagala poput kistova za šminkanje i sl. E Style proizvodi dostupni su na Notino internet parfumeriji i ovo je moj prvi susret s dotičnim brendom. Ako ste ikada zalutale na moj instagram profil onda znate da obožavam eksperimentirati s raznobojnim sjenilima ! No, za kreiranje dnevnih lookova ipak najčešće posežem za toplim zemljanim tonovima - upravo takva je i E Style paleta u nijansi 'Gold Dreams'! Ako Vas zanimaju moji dojmovi o ovoj paleti, nastavite s čitanjem!


E style paleta dolazi u čvrstoj, plastičnoj ambalaži matt crne boje te se zatvara na 'klik'. Na prednjoj strani palete nalazi se svjetlucavi srebrni natpis i proziran dio kroz koji možete vidjeti svih pet nijansi sjenila. S unutrašnje strane nalazi se ogledalo ; uz paletu nije uključen nikakav aplikator ili kist, no postoji prostor gdje možete staviti svoj omiljeni kistić. Iskreno - ni najmanje mi ne smeta izostanak aplikatora tj. kista pošto je većina njih loše kvalitete te ih odmah bacam.

E style Perfect Harmony 'Gold Dreams'
Dostupnost : Notino.hr
Varijante : 01 Natural, 02 Charm, 03 Gold Dreams, 04 Smokey, 07 Purple Rain, 08 Posh
Količina : 9,5 g (1,9 g po sjenilu)
Cijena : 93,03 HRK


E Style Perfect Harmony 'Gold Dreams' paleta sadrži pet nijansi sjenila - nijanse nisu imenovane pa ću ih opisivati po redu ; s lijeva na desno!

✨  1. nijansa ; shimmer bijela sa sitnim zlatnim česticama
✨  2. nijansa ; shimmer srebrna sa smeđim podtonom (foil finish)
✨  3. nijansa ; topla smeđa nijansa sa sitnim zlatnim česticama (foil finish)
✨  4. nijansa ; čokoladno smeđa nijansa sa shimmerom (foil finish)
✨  5. nijansa ; narančasta nijansa sa duochrome efektom (presijava se na rozo)

Svih pet nijansi sadrži shimmer te su vrlo mekane (gotovo kremaste) teksture ; pigmentacija je na zavidnom nivou i vrlo dobro se blendaju kao i nanose na kapak. Trajnost na kapcima je vrlo dobra (uz bazu) ; sjenila ne blijede niti se nakupljaju u pregibu kapka.


Na slici iznad možete vidjeti dva looka kreirana sa ovom paletom ; na prvoj slici sam koristila matt smeđe nijanse iz Rimmel Magnif'eyes Nude edition palete u pregibu oka te mix 1. i 3. sjenila iz 'Gold Dreams' palete. Na drugoj slici je peta nijansa preko čitavog kapka te prva nijansa kao highlighter u unutrašnjem dijelu oka!

E style paleta je na mene ostavila jako dobar utisak! Sjenila su izuzetno pigmentirana te se vrlo lagano radi sa njima - sviđa mi se to što je moguće pomiješati nijanse i kreirati svoju idealnu. Jedina zamjerka koju imam je ta što u paleti nema matt nijanse pa moram koristiti sjenila iz drugih paleta. Meni to ne predstavlja neki veliki problem, ali eto - dužna sam vam spomenuti! :D Sve u svemu toplo Vam preporučujem ovu paleticu!

Koja je Vaša omiljena paleta sjenila? Tipkajte mi u komentare!

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

3 komentari

  1. Predivna paletica. Iako mi fali mat sjenila u paletici, ali i ovako se može iskombinirati nekoliko lookova. ��po slikama izgleda dosta pigmentirana �� lajkam

    OdgovoriIzbriši
  2. Nude palete su mi super,ali i ova je odlična

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam jos cula za taj brend.. morat cu proučiti njihovu ponudu. 🤔

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)