✨ Notino.hr Welcome paket✨

veljače 06, 2018



Hej svima - dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu pokazat ću Vam sadržaj Notino Welcome paketa te napisati kratke dojmove o proizvodima koje sam do sada isprobala. Nakon što sam objavila unboxing na instagramu, dosta vas se zainteresiralo za paket pa ću sada napisati o čemu je ustvari riječ. Notino internet parfumerija i ja sklopili smo suradnju te ćete od sada moći čitati recenzije o proizvodima dostupnim na njihovom webshopu. Vrlo sam uzbuđena radi ove suradnje te se nadam da će se i Vama svidjeti naredni postovi. Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na post.



Prva stvar koju sam ugledala prilikom otvaranje paketa je SpitiTime set! SpiriTime je francuski brand kozmetike koji u ponudi sadrži proizvode za njegu kože. Njihove proizvode odlikuju vrhunski sastojci u kombinaciji sa senzualnim mirisima. Oduševila me činjenica da Spiritime proizvodi ne sadrže silikone niti parabene što ih čini pogodnim za svaki tip kože. FlowerTime set sadrži gel za tuširanje i mlijeko za tijelo. Isprobala sam oba proizvoda i mogu Vam reći da mi je koža nakon korištenja bila izuzetno mekana i hidratizirana, a miris ruže zadržao se na koži nekoliko sati. Mlijeko se zbog lagane teksture brzo upija i razmazuje - bez ljepljivog osjećaja. Uz set sam dobila i odgovarajuću kremu za ruke koja je ubrzo postala moj zimski must have.



Mixa je u beauty svijetu poznata kao stručnjak za osjetljivu kožu.  U welcome paketu dobila sam Mixa Anti-Redness CC kremu. Ovaj proizvod namjenjen je osobama koje imaju kožu sklonu crvenilu (rosacea) ; ublažava osjećaj topline u licu, korigira crvenilo i ujednačava ten.  Moja koža lica je normalna, no ponekad me muči crvenilo na predjelu obraza i nosa te jedva čekam isprobati ovu CC kremu. Definitivno planiram napisati detaljnu recenziju o ovom proizvodu nakon što ga malo bolje isprobam. 🙂 Idući proizvod u Notino welcome paketu je Avene Cleanance micelarna za problematičnu kožu lica sklonu aknama. Micelarna se koristi za čišćenje lica te skidanje šminke bez ispiranja. Posebnost Cleanance micelarne je u tome što sadrži monolaurin - sastojak koji pomaže u smanjenju lučenja prekomjerene masnoće. 



Tolpa dermoface, sebio je micelarna voda namjenjena za temljito čišćenje, osvježavanje i matiranje kože lica.  Pogodna je za osjetljivu, mješovitu te masnu kožu sklonu nepravilnostima. Idući proizvod u welcome paketu je Vichy Purete Thermale krema za čišćenje kože. Ovaj je proizvod namjenjen osjetljivoj koži te čisti kožu od nečistoća bez trljanja ili isušivanja. Moram Vam priznati da mi je ova krema totalno otkriće - nakon umivanja moja je koža mekana, hidratizirana i sjajna. WOW! 😍 Vitis junior pasta za zube je proizvod koji me vratio u djetinjstvo! I dan danas obožavam zubne paste s okusom jagode - #nikadnećuodrasti. Ima li nas još?!  😀



S obzirom da su parfemi najveći dio Notino web-shop asortimana, dobila sam nekoliko testera : Gianfranco Ferre In the mood for love P U RELalique Living Lalique, Burberry BODY & Chloe See by Chloe eau fraiche. Nisam još isprobala niti jedan uzorak parfema, no planiram uskoro dojmove podijeliti sa vama na instagramu i/ili facebook stranici.

I to bi bio cjelokupan sadržaj welcome paketa! Nadam se da ste uživale u ovom postu, ako vas zanima detaljnija recenzija nekog od proizvoda - pišite mi u komentare!

Čitamo se uskoro, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super stvarčice. Znaš li da li parfumerija prodaje 100% original parfeme? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avene je super, vichy imam neku kremicu koja je odlična, ove nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)