✨ MIXA Anti-Redness CC krema [recenzija] ✨

veljače 20, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Tema današnjeg posta je recenzija Mixa Anti-Redness CC kreme koju sam dobila u Notino welcome paketu. Mixa je francuski brend kozmetike, u beauty svijetu poznat kao 'stručnjak za osjetljivu kožu'. Moja koža lica nije osjetljiva, no ponekad imam problema s pojačanim crvenilom (pogotovo zimi na predjelu obraza i nosa). Isprobala sam podosta BB krema, no začudo niti jednu CC. Prije svega objasnit ću Vam značajke i razlike između BB i CC krema.  
✨  BB kreme su vrlo slične toniranim kremama te sadrže mnogobrojne proizvode dobre za kožu lica.  
✨ CC iliti color control kreme služe za prekrivanje crvenila, pjegica i promjena na koži lica.
Zajedničke značajke krema su te da su na licu vrlo lagane i pružaju slabu do srednju moć prekrivanja. Nadam se da sam vam bar malo pojasnila najbitnije razlike, krenimo sada na recenziju Mixa CC kreme!


Mixa Anti-Redness CC krema namijenjena je osjetljivoj koži sklonoj crvenilu. Anti redness krema sadrži cvijet arnike, umirujuću hladnu kremu, kofein i vitamin B3 te je formulirana s minimalnom mogućnosti od izazivanja alergija! Mixa CC krema sadrži i zaštitni faktor 15 koji štiti kožu vašeg lica od Sunca. 

Anti redness CC krema namijenjena je upravo vama ako se vaša koža zacrveni pri naglim promjenama temperature ili osjećate osjećaj vrućine  u emocionalnim situacijama | nakon ljutog obroka - fizičke aktivnosti. 


DOSTUPNOST : Mixa kozmetika dostupna je na Notino internet parfumeriji
CIJENA : 62,99 HRK
KOLIČINA : 50 mL

SASTAV : AQUA / WATER, ISONONYL ISONONANOATE, GLYCERIN, OCTOCRYLENE, NIACINAMIDE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, DIISOPROPYL SEBACATE, SUCROSE TRISTEARATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, AMMONIUM POLYACRYLDIMET HYLTAURAMIDE / AMMONIUM, POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, METHYLSILANOL/SILICATE CROSSPOLYMER, DROMETRIZOLE TRISILOXANE, ASCORBYL GLUCOSIDE, POLYSORBATE 61, ARNICA MONTANA FLOWER EXTRACT, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, CAFFEINE, CAPRYLYL GLYCOL, CERA ALBA / BEESWAX, CETYL PALMITATE, CI 19140 / YELLOW 5, CI 42090 / BLUE 1, CITRIC ACID, CUPRESSUS SEMPERVIRENS SEED EXTRACT, DIMETHICONOL, DISODIUM EDTA, PEG-12 DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, POLYGONATUM MULTIFLORUM RHIZOME/ROOT EXTRACT, SODIUM BENZOATE, SODIUM CITRATE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, XANTHAN GUM, PARFUM / FRAGRANCE. (F.I.L. B55526/1).


Mixa Anti Redness CC krema je dosta vodenaste formule te se zbog toga vrlo lagano nanosi i razmazuje te upija u kožu lica. Na licu daje prirodan, zdrav sjaj. Boja kreme je blago zelenkaste boje (da ponovimo ; crvena i zelena su komplementarne boje te se međusobno poništavaju) te je za prekrivanje čitavog lica dovoljna sasvim mala količina. Primijetila sam da je krema držala pod kontrolom moje crvenilo i da na licu pruža efekt hlađenja. Kremica je također ujednačila moj ten, no prekrivanje nedostataka joj nije jača strana. Na licu je vrlo lagana te sam ju nekoliko puta koristila i umjesto primera. Moram priznati da se savršeno snašla u toj ulozi ; kremica je odlična kao baza za tekući puder.

Sve u svemu, jako mi se sviđa ovaj proizvod i svakako ću ga nastaviti koristiti. Voljela bih da je moć prekrivanja nešto jača, no prijeći ću preko toga pošto su me sve ostale karakteristike oduševile. Ako imate problema sa crvenilom i osjećajem vrućine u licu - toplo Vam preporučujem ovu kremicu, sigurna sam da vas neće razočarati! [Kremu možete naručiti klikom na ovaj link : KLIK]


Koji je Vaš omiljeni Mixa proizvod? Jeste li isprobale ovu CC kremu?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)