✨ Oriflame The One Colour Unlimited Super Matte ruževi za usne [recenzija] ✨

siječnja 28, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post! Za danas sam Vam natipkala jedno lagano, nedjeljno štivo - recenziju Oriflame The One Colour Unlimited Super Matte ruževa za usne. Colour Unlimited Super Matte ruževi novitet su u Oriflame katalogu, a jamče vrhunsko prekrivanje, matt finish i trajanje do 11h. Već sam isprobala nekoliko Oriflame ruževa (recenzije možete pročitati ovdje KLIK) pa sam, shodno tome, imala velika očekivanja i o ovoj verziji. Ako Vas zanima da li su ruževi ispunili moja očekivanja ili su me razočarali, nastavite čitati. 🙂


"The One Colour Unlimited Super Matte ruž za usne* Dugotrajni, ultra mat ruž za usne visokog stupnja prekrivanja traje do 11 sati! LipSoft Plus hidratantni kompleks hidratizira i regenerira za ugodan osjećaj i mekoću usana. " Oriflame

CIJENA : 79,00 kn 39,90 HRK
KOLIČINA : 1,7 g
NIJANSE : Nonstop Nude, Perennial Pink, Constant Coral, Forever Fuchsia, Perpetual Papaya, Sunset Horizon, Eternal Flame, Resolute Red, Endless Cherry, Persistent Plum


Colour Unlimited Super Matte ruževi dolaze u deset nijansi, a ja sam na recenziranje dobila Constant Coral i Sunset Horizon. Odmah nakon što sam posnimala unboxing paketa na instastoriju, bacila sam se na swatchanje proizvoda. Primjetila sam kako su obje nijanse vrlo ugodne, kremaste teksture i izrazito dobro pigmentirane. Finish im je matt, no bez osjećaja zatezanja i suhoće (Lipsoft Plus kompleks). Što se trajanje tiče - preživjeli su iće i piće, no primjetila sam da se mrvicu prenose (nisu kiss proof hihi).


Prije nekoliko dana napravila sam look inspiriran gore navedenim nijansama : mix narančastog & rozog sjenila i mrvicu žutog Brush Stroke tuša u samom pregibu kapka (klik za close up oka).  Nažalost, nijanse na usnama izgledaju gotovo identično jer kamera voli 'popapati' intezitet boja ; na prvoj slici nosim 'Constant Coral', a na drugoj 'Sunset Horizon'.
I da zaključim recenziju - gle čuda, oduševljena sam još jednim Oriflame proizvodom 😀. Obožavam matt ruževe (pogotovo tekuće jel), no zimi su mi usne katastrofalno suhe i ispucale. Upravo zato sam oduševljena formulom Colour Unlimited Super Matte ruževa - ugodan, kremasti osjećaj na usnama sa vrhunskom pigmentacijom i matt finishem! Postoji li išta bolje?! Jako mi se sviđa i širok raspon nijansi te mislim da će svaka šminkoholičarka naći svoju idealnu! Toplo Vam preporučujem da bacite pogled na ove ruževe dok su još na akciji po 39,90 HRK - vjerujem da će se i Vama svidjeti! ;)

 

Koji je Vaš omiljeni Oriflame proizvod? Tipkajte mi u komentare!
Hvala na čitanju, xoxo


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ruževi su super i svakako ću škicnuti u katalog.Njihov Giordani puder mi je ok

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopada mi se recenzija ruzeva, boje su divne I lepo ti stoje. glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)