Evo Shave - inovacija u brijanju

siječnja 15, 2018

Hej svima! Dobrošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju jednog neobičnog proizvoda kojeg sam dobila u svrhu recenziranja još početkom studenog (još jednom bih se zahvalila firmi Diba Charm na paketiću). EvoShave brijaći aparat testirala sam skoro dva mjeseca te sam konačno sakupila dojmove i spremna sam napisati nešto o ovom čudu.


"EvoShave je brijaći aparat koji je revolucionaran unisex aparat bez potrebe promjene položaja držanja aparata. Brijaći aparat dolazi u rozoj boji za ženski dio populacije, te u sivoj i plavoj boji za muški dio populacije. Proizvod je nastao britansko-njemačkom suradnjom, te je patentiran. EvoShave je trenutno moguće nabaviti na prodajnim mjestima Konzuma i na E-kupi web shopu po pristupačnoj cijeni od 49,99kn po proizvodu." - EvoShave


EvoShave brijaći aparat dolazi u zgodnoj plastičnoj kutijici u koju možete spremiti proizvod nakon korištenja. Kutijica je izuzetno praktična te kao stvorena za putovanja (stane i u najmanju torbicu). EvoShave brijaći aparat koristi se na način da između pregrade stavite prste (kažiprst & srednji prst) te prstima pomićete aparat gore-dolje. Kao što možete i vidjeti na prvoj slici, mjesto gdje stavljate prste sadrži valovite linije koje drže Vaše prste na mjestu - ne morate brinuti o tome da će EvoShave skliznuti. Još jedna posebnost ovog proizvoda je u njegovom žiletu - oštrice se nalaze samo na vrhu i na dnu (sredina je prazna). EvoShave je podjednako dobar u brijanju pazuha, bikini zone te noga. Mislim da dovoljno govori činjenica da se niti jednom nisam porezala (yup, ovo kaže najnespretnija osoba ikad).
Sve u svemu - jako sam zadovoljna sa ovim proizvodom te je EvoShave moj omiljeni pomagač pri uklanjanju neželjenih dlačica! Nakon brijanja moja je koža glatka i mekana bez uraslih dlaka. Imate moje preporuke ukoliko se odlučite na kupnju ovog proizvoda. EvoShave možete naručiti ovdje : KLIK, a zamjenske oštrice ovdje KLIK.  

Jeste li već isprobale EvoShave ? Kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. čitala sam puno pozitivnih recenzija,ali nikako da ga kupim i probam :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)