✨ Dermacol Make-Up Cover [recenzija] ✨

siječnja 30, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju tekućeg pudera koji je zaludio čitav beauty svijet! Sigurna sam da ste barem jednom do sada čule za Dermacol MakeUp Cover - puder koji prekriva apsolutno sve : od tamnih podočnjaka i akni, pa do tetovaža ! Nakon što sam pročitala opis proizvoda i pogledala brdo recenzija (od kojih je 90% pozitivno) - znala sam da moram isprobati ovo čudo ! Prije otprilike dva mjeseca dobila sam tri nijanse koje sam marljivo testirala i mislim da je došlo vrijeme da osvanu na blogu.
 

DERMACOL MAKE-UP COVER

"Klinički testiran, hipoalergen, visoka moć prekrivanja ; Dermacol MakeUp Cover je jedan od prvih visokoprekrivajućih pudera na svjetskom tržištu. Formula je stvorena u Pragu (Barrandov Film Studios), a kasnije je prodana Hollywoodu.

Njegova jedinstvena kremasta formula sadrži 50% pigmenta, prekriva crvenilo i tamne mrlje, izglađuje kožu te ima velvety/matt finish. Dermacol MakeUp Cover štiti kožu od UV zračenja (sadrži SPF 30) kao i od ostalih negativnih utjecaja okoliša.

Puder se može koristiti na području cijelog tijela i lica kao proizvod za korekciju boja; posvjetljivanje / potamnjivanje ili za profesionalan makeup (idealan za svečane prilike, fotografiranje, modeling).
Njegova dugotrajnost odlična je za prekrivanje manjih nedostataka poput podočnjaka, ožiljaka, crvenila, prišteva, mrljica i sl.  Poboljšava izgled umorne i blijede kože, dajući joj svjež izgled.

Dermacol MakeUp Cover je vodootporan i idealan za svaki tip kože."

Proizvod možete naručiti na Lijepa.hr po cijeni od 100 HRK 75,80 HRK (klik).


Dermacol MakeUp Cover puder dolazi u zlatnoj tubi prepunoj sitnih šljokica. Prilikom prvog korištenja potrebno je probušiti zaštitnu foliju (slika iznad). Otvor na tubici je dovoljno uzak da ne izlazi previše proizvoda pa ne morate brinuti o istiskivanju previše pudera (i nepotrebnom trošenju, jel).

Swatchevi nijansi s lijeva prema desno : 211, 215, 218
Swatchevi nijansi od gore prema dolje : 218, 215, 211

Prilikom prvog swatchanja tj. isprobavanja pudera na ruci primjetila sam kako je riječ o izuzetno gustoj teksturi. Puder se vrlo lako razmazuje i blenda te je potrebna vrlo mala količina za prekrivanje čitavog lica. MakeUp Cover se najbolje nanosi pomoću kista s gusto nabijenim, sintetičkim dlačicama.

✨ NIJANSA 211 : svijetla nijansa (fair - light), rozi podtonom
✨ NIJANSA 215 :  medium (light - medium), rozi podton
✨ NIJANSA 218 : tan (medium - warm), žuti podton



Na slici iznad možete vidjeti Dermacol MakeUp Cover u akciji - na licu imam nijansu 211 koja je moj savršeni zimski color match! Moja koža lica je normalna - zimi imam suhe predjele ispod obraza i pokoji prištić - ništa problematično. No bez obzira na to obožavam full coverage pudere hahah 🙂 Zimi umjesto primera koristim baby kremu (Nivea ili Becutan) u debelom sloju te nakon toga puder i sve skupa matiram Becutan baby puderom. Za look iznad koristila sam doslovno mrvicu pudera i dobila sam potpuno prekrivanja - čak nisam koristila niti obožavanu catrice kamuflažu na podočnjacima! Puder je prekrio crvenilo, ožiljak te prištiće (kasnije sam na prištiće na čelu dodala još jedan sloj i prekrio ih je u potpunosti!). Puder doslovno prekrije SVE, a da ne izgleda kao maska. Izgleda odlično na fotkama kao i uživo. Nosila sam ga čak i za doček nove godine te sam dobila komplimente da mi lice izgleda kao da koristim facetune uživo :D Uglavnom - ovo je savršeni puder za svečane prilike - potpuno prekrivanje, vodootporan je i sadrži SPF 30! Trajanje mu je također zadivljujuće - izdržao mi je na licu čak 12 h (doček,jel) bez pomicanja. Ukoliko imate masnu kožu preporučila bih vam da nakon svakih par sati blotate T-zonu. Za dnevne lookove je ipak mrvicu pretežak na licu, usporedila bih ga sa Revlon Colorstayem.

Imate moje tople preporuke za Dermacol tekući puder! Ukoliko ga i Vi želite isprobati požurite na Lijepa.hr gdje je trenutno na 30% popusta KLIK

Jeste li već isprobale ovaj puder ? Kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

PR* proizvod

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)