⛄πŸŽπŸŽ… BLOGMAS #7: Giordani Gold Liquid Silk tekuΔ‡i puder [recenzija] πŸŽ…πŸŽ⛄

prosinca 11, 2017

Ho,ho,ho heelou svima! DobrodoΕ‘li na BLOGMAS - izazov u kojem sam trebala pisati post svaki dan od 1. do 24.12. NaΕΎalost, upala sam u neodgodive obaveze pa malo kaskam. Trenutno mi je nemoguΔ‡e objavljivati post baΕ‘ svakog dana, no truditi Δ‡u se objavljivati čim čeΕ‘Δ‡e. Tema danaΕ‘njeg posta ponovno je beauty tematike : recenzija Giordani Gold tekuΔ‡eg pudera. Sredinom ovog tjedna kreΔ‡emo sa XMAS temama - outifiti, recepti, Ε‘minka, ukrasi, DIY, shopping liste & slično. Nadam se da Δ‡e Vam se i takvi postovi svidjeti. Krenimo sada na recenziju Oriflame pudera kojeg sam dobila u PR paketiΔ‡u! Od kada sam ga dobila koristila sam ga svaki dan te vam jedva čekam napisati svoje dojmove. PREPORUKA : napravite si čaj, uzmite keksiΔ‡e, ogrnite se dekom i bacite na čitanje. :*



PREDIVAN POPUT SVILE
- kapljica savrΕ‘enstva-

Inspiriran njeΕΎnoΕ‘Δ‡u svile, Giordani Gold Liquid Silk tekuΔ‡i puder daje vaΕ‘em tenu savrΕ‘en prirodni izgled. Posebno prozračni tekuΔ‡i puder sa ZF 12 djeluje nevidljivo, ali osigurava besprijekorno prekrivanje i blistavost sa samo nekoliko svilenkastih kapi.

Za cijenu od 139,90 kn 99,90 kn (u aktualnom katalogu za prosinac) dobiti Δ‡ete 30mL proizvoda.


Liquid Silk dolazi u pet nijansi : Vanilla, Porcelain, Light Ivory, Natural Beige, Amber


Giordani Gold Liquid Silk tekuΔ‡i puder dolazi u staklenoj bočici sa lagano zamuΔ‡enim staklom - ambalaΕΎa odiΕ‘e luksuzom i elegancijom. Puder se dozira pomoΔ‡u kapaljke (isti princip kao catrice coverage) - osobno mi je to i najdraΕΎi način doziranja zbog toga Ε‘to nanesem točno onoliko proizvoda koliko mi je potrebno (nema nepotrebnog troΕ‘enjaπŸ˜‰). However, na kapaljki se nalazi podosta pudera pa morate biti paΕΎljivi prilikom upotrebe - nekada ne moram niti istisnuti sadrΕΎaj, jednostavno pokupim proizvod sa same kapaljke. Nije to neki veliki problem (barem meni) ali mislim da bih vam to trebala spomenuti.


Tekstura pudera je dosta tekuΔ‡a te se lagano razmazuje i blenda. Upravo zbog toga Vam je potrebna vrlo mala količina za Ε‘minkanje cijelog lica. Činjenica koja me oduΕ‘evila je ta da je puder toliko lagan da se niti ne osjeti na licu. Zbog te činjenice sam mislila kako se radi o puderu sa laganom/nikakvom prekrivnom moΔ‡i (neΕ‘to kao BB krema). Oh, kako sam se prevarila!  Ε to se prekrivne moΔ‡i tiče usporedila bih ga s revlon colorstayem - dakle, srednja do visoka no bez teΕ‘kog osjeΔ‡aja na licu! Ukoliko Vam je ipak potrebno malo jače prekrivanje, puder se bez problema nadograΔ‘uje (bez cakey efekta). Finish je prirodan dewy te mi savrΕ‘eno odgovara za ovo hladnije doba. Nijansu sam totalno pogodila te je ovo trenutno najkoriΕ‘teniji puder u mojoj kolekciji. Primjetila sam da ne oksidira, a Ε‘to se trajnosti tiče - mislim da su tu veΔ‡i faktori primer te fiksator. Uglavnom na licu traje gotovo cijeli dan.
I da zavrΕ‘im - ovo je idealan tekuΔ‡i puder za zimsko doba poΕ‘to ne isuΕ‘uje suhe dijelove te ima divan dewy finish! Puder se na licu niti ne osjeti, a pruΕΎa odlično prekrivanje. Mislim da mu Liquid Silk naziv u potpunosti odgovara πŸ˜‰ Preporučila bih ovaj puder curkama sa suhom i normalnom koΕΎom. Mislim da bi bio dobar i za masnu koΕΎu uz povremeno matiranje T-zone. Sve u svemu - odličan  proizvod! Ukoliko Vas zanima kako izgleda na licu to moΕΎete vidjeti klikom na ova tri linka KLIK1 - KLIK2, KLIK3. Imate moje tople preporuke za ovaj proizvod! PS poΕΎurite sa narudΕΎbom poΕ‘to je trenutno na sniΕΎenju za 99 HRK.

Jeste li već isprobale ovaj puder ? Koji je Vaő 'holy grail' tekući puder?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Probala tester i oduΕ‘evila se 'silk' osjeΔ‡ajem, bas je mekan i svilenkast kao Ε‘to mu i ime govori. Imam masnu koΕΎu pa popodne treba malo pokupiti sjaj, al samo malo...no tako mi je sa svakim puderom. Preporučujem :)

    OdgovoriIzbriΕ‘i
  2. Naime, ja sam ga tek nedavno otkrila, iiiiiii... genijalan je puder... tako lagan, bas svilenkast osjecaj na kozi :) obozavam ga :)

    OdgovoriIzbriΕ‘i

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)