⛄❄🎁🎅 Blogmas #1: Make up of the week ⛄❄🎁🎅

prosinca 01, 2017

Ho,ho,ho helouu svima! Dobrodošli na BLOGMAS - izazov u kojem ću pisati post svaki dan do Božića (od 1.12. pa do 25.12.). Postovi biti će vezani uz Božić i blagdane : birati ćemo poklone, slagati wishliste, outfite i make up lookove, peći keksiće, gledati filmove i serije... Svašta nešto lijepo sam Vam pripremila! Prvi Blogmas post biti će Week of MOTD's - pokazati ću Vam kako sam se to šminkala ovaj tjedan. Ispod svake slike biti će opis koje sam proizvode koristila. Uživajte u postu, čitamo se već sutra! XOXO


❄ PONEDJELJAK ❄


Inspiracija za ovaj look bilo je moje raspoloženje gotovo svakog ponedjeljak : sivo / depresivno / nikakvo. Na usnama je Golden Rose tekući ruž u nijansi '10' i essence lip liner 'sucker for grey'. Na kapcima sam koristila sjenila iz essence 'all about roses' palete (recenzija). Koristila sam i NYX Jumbo olovku 'Milk' u waterlineu, Rimmel Wonder'Fully real maskaru, MUR paletu za popunjavanje obrva, Revlon Colorstay tekući puder te random MUR highlighter.

❄ UTORAK ❄


U utorak sam se našminkala sa nekoliko noviteta kako bi ih testirala za nadolazeće recenzije : essence 'made to sparkle' paleta highlightera (recenzija je već objavljena KLIK), MUR My sign sjajilo/tekući ruž u nijansi 'Sagittarious' te Rimmel Wonder Wing tuš za oči. Simple as that :D

❄ SRIJEDA ❄


U srijedu sam dobila inspiraciju za jedan bold, jarki look. Dan prije sam Vas na instagramu pitala s kojom nijansom sjenila biste voljeli da se pogiram iiii - zelena je dobila za dlaku! :D Koristila sam MUR 'Unicorns vs. Mermaids' paletu sjenila koja je bruutalno pigmentirana te sadrži najdivnije mint zelene nijanse IKAD. Na usnama je essence 'vibrant shock' lip pain tu nijansi 01 voyeur

❄ ČETVRTAK ❄


U četvrtak sam napravila jednostavan smokey eyes s Carli Bybel paletom. Nanjela sam plum nijansu na cijeli kapak te kreirala lagani cut crease sa zlatnim highlighterom (+ kist sam pošpricala fiksatorom za intenzivniji efekt). Za potrebe slikanja nabacila sam i zlatne zvijezdice ispod očiju. Na usnama je wetnwild Liquid Catsuit u nijansi 'Give me Mocha'. Close up oka : KLIK.


PETAK


Danas sam shvatila da već odavno nisam napravila look sa nešto tamnijim sjenilima. Pa sam se odlučila poigrala s essence metal shock sjenilom (najtamnija nijansa) te sleek 'oh so special' paletom. Tuš je essence super last! Na usnama imam combo NYX lingerie tekućeg ruža u nijansi 'Teddy' i random sjajila.

I to bi bilo to ! Nadam se da Vam se post svidio! 
Koji look je Vaš favorit ? Tipkajte mi u komentare.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)