✨ Terra Naturi Highlighter ✨

listopada 04, 2017


Bok, moje ime je Tina i highlighteroholičarka sam. Moja je ovisnost počela prije cca dvije godine i ne vidim nikakvog pomaka. U mojoj kolekciji ima tekućih highlightera, u stiku, pečenih, natural, u duginim bojama... No, ja i dalje kupujem i kupujeeem. JEDNOSTAVNO. NE. MOGU. STATI. Highlightere koristim doslovno svaki dan : u dnevnoj kombinaciji s BB kremom i za dramatične, večernje lookove. Ne mogu zamisliti šminkanje bez highlightera! Nego, danas sam Vam odlučila pokazati jedan novi dragulj u mojoj kolekciji. Riječ je o Terra Naturi '01 Golden Glow' highlighteru. Krenimo s recenzijom.


Terra Naturi je prirodna kozmetika koja je dostupna u Muller drogerijama. Volim brendove koji koriste prirodne sastojke jer znam da neće iritirati moju kožu. Ovo je moj prvi susret sa Terra Naturi brendom. Iskreno, nikad nisam ni uočila njihov štand. Razlog tome je vjerovatno taj što se ne nalazi uz ostale štandove šminke nego pored maski za lice (?!). Primjetila sam da dosta blogerica hvali ovaj highlighter pa sam ga i ja odlučila isprobati.


Shimmer Powder Body & Face dolazi u jeftinoj, plastičnoj ambalaži - za cijenu od 35 HRK dobiti ćete 7 g proizvoda. Sedam grama je količinski jako puno - nema šanse da ćete IKAD potrošiti ovaj proizvod. Golden Highlight je ustvari miks brončane te bež nijanse. Možete ih koristiti pojedinačno ili zajedno. Jako mi se sviđa ovaj neobičan dizajn! Pogledajte samo tu divotu!😍



Na slici iznad možete vidjeti swatch (s lijeva na desno) brončane nijanse, bež te miks nijansi. Na prvoj slici su swatchevi slikani u hladu, dok su na drugoj slikani na izravnom suncu. Znači - JA SAM ODUŠEVLJENA. Miks ove dvije nijanse je famozan! Na koži daje baš onaj mokri efekt, nema krupnih treš šljokica. Sviđa mi se što ovaj highlighter možete koristiti na dnevnoj bazi, no bez problema ga možete i pojačati za jači glow. Za cijeni od samo 35 KN ovaj je highlighter 🔝🔝🔝. Toplo Vam preporučujem da se zaletite do najbližeg Mullera i počastite ovim krasnim highlighterom - nećete požaliti ;)

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. imam ga i obozavam ga. kupila sam i njihov loose powder i isto sam odusevljena ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam obje nijanse njihovih highlightera i obje su predivne!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)