✨ Orofluido travel beauty pack✨

listopada 06, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila malko drugačiju temu - da malo odmorimo od recenzija dekorative. U paketiću kojeg sam nedavno dobila od Lijepa.hr internet parfumerije nalazio se i Orofluido Travel Beauty Pack set za kosu. Brand Orofluido je inače veoma hvaljen u beauty svijetu - mnoge se blogerice kunu u njihove proizvode. Ovo je moj prvi susret sa istim pa ukoliko Vas zanimaju moji dojmovi nastavite čitati!


Unutar kutije nalazi se crna platnena vrećica sa zlatnim shimmer natpisom 'All that glitters is not gold'.  Već ste upoznate sa činjenicom da padam na slatke ambalaže pa mi se ova vrećica jako svidjela #samošljokice. ✨ 


Unutar vrećice nalaze se šampon, regenerator i eliksir.
✨ ŠAMPON - namijenjen pranju prirodne i bojane kose, formula koja nježno čisti bez uklanjanja boje. Vrlo blaga formula s tri prirodna ulja - arganovo, cipar i laneno ulje- koji osiguravaju vibrantnu, dugotrajnu boju i vračaju vlažnost kosi. Bez parabena i sulfata.
✨ REGENERATOR -  proizvod namijenjen za prirodnu ili bojanu kosu. Orifluido piramida ljepote formirana je sa tri ulja - arganovo, laneno i ulje cipra- koji su kombinirani sa odabranim sastojcima i širokim spektrom UVA/UVB filtera kako bi zaključali pigment unutar kose i omogućili vibrantnu, dugotrajnu boju. Nudi zaštitu od topline. Koristi se na vlažnoj kosi te se ispire. Bez parabena.
✨ ELIXIR -  originalni elixir ljepote za sve tipove kose - sa arganovim, lanenim i uljem cipra. Sadrži UVA/UVB filtere koji pomažu u zaštiti kose od Suncem uzrokovanim oštećenjima. Nanosi se na vlažnu kosu ili na suhu (za oblikovanje). Kosu čini mekom poput svile te joj pruža dodatni sjaj. Ne ispire se.


Drage moje - HYPE oko ovog brenda je bio opravdan. 😍😍 Ove sam proizvode koristila isključivo u kombinaciji i mogu Vam reći da mi kosa nikada nije bila mekša i zaglađenija. Inače muku mučim sa suhim vrhovima koji strše na sve strane, no ovaj trojac je uspio zakamuflirati stvar. Ukoliko moram izdvojiti samo jedan proizvod kao favorit onda je to definitivno elixir iliti ulje za kosu - jako je gusto i potrebna je jako mala količina za nanos (nanosim ulje samo na vrhove). Šampon i regenerator su također jako dobri - drže moju kosu čistom i do tri dana bez mašćenja (rekord). Ono što me ustvari najviše oduševilo je MIRIS. Miris je božanstven, profinjen i ženstven. Uglavnom, oduševljena sam i toplo Vam preporučujem Orofluido set. Naručiti ga možete putem Lijepa.hr stranice klikom na ovaj link KLIK

Jeste li isprobale nešto od Orofluido brenda? Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)