✨Misslyn Beach Please! bronzer [recenzija]✨

listopada 14, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju Misslyn bronzera koja je ujedno i pedeseta recenzija na mom blogu. Woooho. No, nekako mi pedeset zvuči malo. Imam osjećaj kao da sam vam već tipkala o barem petsto proizvoda. Hahah, no vratimo se mi na temu pedesete recenzije! Misslyn kozmetika me već duže vrijeme mami svojim preslatkim proizvodima u retro pakiranjima. Konačno sam odlučila isprobati nešto iz njihovog širokog asortimana i odlučila sam da će to biti Beach please bronzer. Kako mi se ovaj proizvod svidio možete pročitati u nastavku posta. Krenimo :)


Krenimo prvo od ambalaže - Beach Please bronzer dolazi u čvrstoj, plastičnoj kutijici u divnim rozo-narančastim nijansama koje prizivaju ljeto. Na prednjoj strani se nalazi jedna lijepa pin up teta u kupaćem i sa bandanom na glavi. YYAAASS gurl! Obožavam pin up stil! Kutija je magnetic pa se ne morate bojati da će se otvarati sama od sebe (travel friendly). Unutar kutijice je ogledalo, zaštitna folija te sam proizvod, naravno. Beach please bronzer dolazi u četri nijanse koje možete vidjeti na ovom linku KLIK. Nijansa koju ja imam je Barbados babe!


Misslyn Beach Please bronzer je na dodir vrlo mekan. Jako se lijepo nanosi te se bez problema blenda. Za nanošenje bronzera koristila sam RT kosi kist iz multitask seta KLIK. Bronzer je podosta pigmentiran pa bih Vam preporučila da ne pretjerujte sa istim - kao što sam već nekoliko puta spomenula; lakše je nadograditi nego skidati šminku! :D Što se nijanse tiče - oduševljena sam. Nijansa nije narančasta, nego hladnijeg podtona pa je idealna i za konturiranje! Ukoliko Vas zanima kako bronzer izgleda u akciji, klikenzi hir : swatch | look . Ja sam jako zadovoljna ovim proizvodom te ću sigurno isprobati još nešto iz Misslyn asortimana. Hmm, mislim da i Vi i ja već znamo što će to biti... (highlighter, duuuh). Cijena ovog bronzera je nešto ispod 50HRK, a u pakiranju je 6g proizvoda - Misslyn kozmetika dostupna je u Muller drogerijama.

Jeste li isprobale nešto od Misslyn asortimana? Kakvi su Vaši dojmovi?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)