✨ Shop With Me : Maxi Nova✨

kolovoza 23, 2017

Hej svima! Odlučila sam započeti novi serijal postova na blogu ; Shop With Me. U ovome serijalu tipkat ću Vam o online dućanima s kojih sam kupovala te moja iskustva s istima. Osim što sam šminkoholičar, ovisna sam i o kupnji krpica i modnih dodataka te mislim da i oni zaslužuju malo prostora na blogu. Da ne duljim, krenimo s prvim online dućanom - Maxi Nova. Mali disclaimer*; ovo ni na koji način nije sponzoriran post. Svi proizvodi kupljeni su mojim novcem te su ovo moja iskrena iskustva s MN.


"Trgovina Maxi Nova je modni lanac trgovina tekstilom. U Republici Hrvatskoj poslujemo preko deset godina i dostupni smo u više Hrvatskih gradova,te se naša maloprodajna mreža razvija i unapređuje. Našu ponudu odjeće,obuće i modnih dodataka odlikuje najbolji omjer cijene i kvalitete,te Vam donosimo modne trendove po najnižim cijenama na tržištu. Osim što nas možete potražiti na više lokacija diljem Republike Hrvatske za Vas smo dostupni i u našoj online trgovini,u kojoj Vam pružamo zanimljivu,sigurnu i jednostavnu kupovinu. Vjerujemo u važnost odnosa s našim kupcima,te ulažemo mnogo truda kako bismo osigurali zadovoljstvo naših kupaca. Svaka Vaša primjedba,kritika i pohvala pomoći će nam kako bismo poboljšali naše usluge."

S Maxi Nova online stranice (KLIK) naručivala sam nekoliko puta - kupila sam pet haljina, tuniku, dvije torbice, novčanik, sunčane naočale, tenisice i sandale. Uglavnom pola dućana hahah. Ovaj post podijelit ću na tri kategorije : odjeću, obuću te modne dodatke. Let's go!

✨ ODJEĆA✨
Kao što sam i navela iznad, s ove sam stranice naručila pet haljinica i jednu tuniku. Prva haljina koju sam kupila je siva rebrasta midi haljinica. Cijena haljine je bila 50HRK. Haljina je odlične kvalitete, jako je uska te odlično izgleda obučena. Nosit ću je u kombinaciji s kožnom jaknicom i/ili košuljicom. Sljedeća na redu je lagana traper haljinica s motivom srca (KLIK) koju sam kupila za samo 29,99 HRK. Kupila sam si tuniku s motivom medvjedića koju planiram nositi kao spavaćicu (KLIK) također po 29 HRK te tri pamučne haljinice (KLIK) u sljedećim nijansama : plava, tamnoplava i fuksija. Mislim da nema mjesta gdje možete kupiti jeftinije stvarčice. Haljinice su veoma kvalitetno napravljene (nisu plastične nego pamučne), jedina mana im je poneki izvučeni konac. No za 30 KN taj problemčić možemo zanemariti. PS* prala sam ih već nekoliko puta te su svi cirkoni na mjestu, a haljinice nisu promijenile oblik. Veliki Thumbs Up za ovu kategoriju.
 

OBUĆA
Na navedenoj stranici sam naručila i dva para obuće : žute 'starke' (KLIK) te nježno roze sandalice (KLIK) oboje po cijeni od 29 HRK. Isprobala sam mnogo fejk starki kao i originala te mislim da su ove starkice iznimno kvalitetno izrađene. Veoma su udobne i za cijenu od 30kn perfektne. Jedina mana je to što su na jednoj starki rupice izbušene bliže đonu nego na drugoj starki. No, primijetila sam da je to problem samo na mojem paru (mama i brat su također kupili ovaj model te na njihovim starkama nema nikakvih greški). Što se sandala tiče, izgledom su identične kao i uživo. Nisam ih još stigla nositi, no budem jer su preslatke! 


MODNI DODACI
Što se modnih dodataka tiče, kupila sam dvije torbice, novčanik te sunčane naočale. Sve navedene artikle također sam kupila po 29HRK. Krenimo prvo od torbica - kupila sam fuksija torbicu te šljokičastu zlatnu. Torbice su dovoljno velike da u njih potrpate sve što vam treba - mobitel, novčanik, ključeve, šminku... Primijetila sam da sa zlatne torbice ispadaju šljokice, no to sam riješila tako da sam torbicu prefarbala prozirnim lakom za nokte! Druge zamjerke nemam. Žao mi je jedino što sam mrvicu zakasnila te se većina torbica rasprodala. Da sam znala, naručila bih ih u svim bojama :D





I da rezimiram, mislim da je riječ o veoma kvalitetnoj i cjenovno pristupačnoj online trgovini. Sviđa mi se što prodaju trendi moderne stvarčice po veoma jeftinoj cijeni (30-50KN). Veselim se vidjeti što će nam servirati kao jesensku kolekciju. Sve u svemu, postala sam im vjeran kupac te svima preporučujem da pronjuškaju stranicu jer ima mnogo divnih stvarčica. Što se tiče isporuke, narudžba je tu već za tri radna dana. Mislim da je ovo postala moja omiljena internet trgovina! 

Jeste li ikada naručivali s ove stranice ? Dijelimo li dojmove? Koji je Vaš omiljen online dućan?

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)