✨ Freedom HD eye foils Burnt [recenzija]✨

kolovoza 28, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila dugo očekivanu recenziju Freedom HD eye foils sjenila. Ukoliko me pratite putem instagrama već ste mogli vidjeti ovu paleticu kao i swatch (KLIK). No, mislim da je vrijeme da vam opširnije predstavim ovaj proizvod. U ovom postu iznijeti ću vam osnovne podatke o paleti/sjenilima, pokazati vam swatcheve te look koji sam napravila pomoću svih pet sjenila! Da ne duljim, krenimo s recenzijom.


Paleta sadrži 5 sjenila. Daju foil finish na očima koji će te oduševiti sjajem i postojanošću. Sjenila su visoko pigmentirana, lako se nanose i nadograđuju. Možeš ih koristiti i kao eyeliner. Moguće ih je staviti i u drugu magnetnu paletu - Pink Panda

Sastav: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Silica, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben May Contain (+/-) TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15985, CI 77510, CI 77007, CI 77742, CI 45410, CI 16035, CI 77288  

Cijena: 58,99 HRK (KLIK ZA KUPNJU)


 ✨  SWEET LIFE - najslabije pigmentirano sjenilo, riječ je o matt peachy nijansi. Koristim ju za setiranje baze (HINT* nakon što stavim primer na kapak, kistićem nanesem svijetlo sjenilo ili puder u kamenu kako se sjenila ne bi nakupljala u pregibu kapka)
✨  BAD BEHAVIOUR - divna matt narančasta nijansa koja mi je falila u kolekciji, izgleda odlično u pregibu kapka. Jako je pigmentirana i lako je raditi s njom (također nema problema s nadogradnjom sjenila tj. pojačavanjem intenziteta)
  INTERVENTION - matt bordo nijansa, također je veoma pigmentirana i divna. Nju koristim nakon BAD BEHAVIOUR kako bi potamnila look te dobila određenu dimenziju.
  BURNT BRIDGES - shimmer bakrena nijansa ; odlično pigmentirana nijansa koja ima foil finish. Najdraže sjenilo u "paleti" (HINT* inače ovaj efekt postižem tako da špricnem kist fiksatorom te mokrim kistićem nanosim sjenilo)
GOAL DIGGER - shimmer zlatna nijansa ; sadrži crvenu primjesu. Odlična nijansa, pigmentiranost on point ✌


Veliki sam obožavatelj crvenkastih i narančastih nijansa sjenila. Mislim da su takve nijanse kao stvorene za kreiranje toplih, jesenskih lookova. No, teško prolazim navedene nijanse. U drogerijama ih skoro pa nema, a i one palete koje ih sadrže su stvarno loše pigmentirane. Poznavajući Freedom asortiman šminke znala sam da će ova paleta biti pun pogodak. Čim se pojavila na Pink Pandi, odmah sam je i kupila. I znate što - oduševljena sam. Sjenila su kremasta pa se jednostavno radi s njima, pigmentacija je on point kao što ste mogli i vidjeti na slici iznad. Ukoliko svejedno želite pojačati intenzitet sjenila, nećete imati nikakvih problema s tim. Najdraži dio palete su mi ipak shimmer sjenila koja su brutalno dobra. Žao mi je jedino što nemam magnetsku paleticu pa su sjenila još uvijek u ovoj plastici, no to će se uskoro promijeniti hihi. I da završim recenziju, sigurno ću kupiti još ovih sjenila jer su za tu cijenu ODLIČNA. Bravo Freedom, you did it again!


Hvala na čitanju, xoxo 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)