✨ Essence 'Get Picture Ready' korektor [recenzija] ✨

svibnja 08, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. 
Ukoliko pratite moj blog već neko vrijeme, znate da je catrice liquid camouflage moj ride or die proizvod. Obožavam ga koristiti pošto ima izuzetno veliku moć prekrivanja. Uz njega možete zaboraviti na tamne podočnjake, crvenilo i prištiće. No, neko vrijeme ga nema na policama drogerija - stalno je rasprodan. Silom prilika odlučila sam dati šansu nekom drugom drogerijskom korektoru. Odluka je pala na essence get picture ready korektor. Ukoliko vas zanima da li je ovo moj novi omiljeni korektor ili je totalni promašaj, nastavite čitati.


Get picture ready! brightening korektor
"Prekrivanje. Tekstura s visokim prekrivanjem s nježno reflektirajućim pigmentima prekriva podočnjake za instant prekrasan ten. Jednostavna aplikacija zahvaljujući okrugloj spužvici aplikatora. 
Dostupan u dvije nijanse" -  essence


Get picture ready korektori dolaze u plastičnim, bijelim tubicama te sadrže 8ml proizvoda. Jako mi se sviđa detalj prozirnog dijela na tubici gdje možete vidjeti kako točno izgleda nijansa. Što se tiče nijansi, izbor je veoma ograničen pošto možete birati samo između : 10 ivory & 20 nude. Obje su nijanse veoma svjetle, razlikuju se jedino u podtonu (ivory- rozi, nude - žuti). Cijena korektora je 25,60 HRK


Korektor sadrži spužvasti aplikator u obliku kuglice te mu iskreno ne vidim neku svrhu. Jako je teško njime blendati proizvod te ja to uvijek radim Bipa beauty blenderom (recenzija) ili w7 spužvicom.
Kada sam prvi put nanjela korektor primjetila sam kako je on vrlo gust. No, nakon što sam ga počela razmazivati priča se okrenula. Jako se lako blenda (sa svime osim sa navedenim aplikatorom) te posvjetljuje područje ispod očiju. Nisam primjetila da se nakuplja u boricama oko očiju, no svejedno vam preporučujem da na korektor nanesete i puder u kamenu (baking).

     S lijeva na desno : 10 Ivory, 20 Nude
     S lijeva na desno : 10 Ivory, 20 Nude

Što se tiče prekrivanja, rekla bih da mu je moć prekrivanja slaba do srednja. Na slici ispod sam pokušala sakriti ovaj ogromni prišt (thx PMS) te se u tom pogledu nije pokazao najboljim. 
Ukoliko nemate velikih problema sa kožom lica (podočnjake,prištiće) ovaj korektor će vam biti idealan za posvjetljivanje lica. Nažalost, ja preferiram proizvode sa vrlo visokom moći prekrivanja tako da me ovaj proizvod nije oduševio.


Da rezimiramo, catrice liquid kamuflaža i dalje ostaje na tronu najboljeg drogerijskog korektora! Ovaj ću korektor koristiti na klijenticama sa flawless kožom kako bi im posvjetlila lice, no što se tiče prekrivanja nedostataka na licu - ovaj korektor me razočarao.

Jeste li isprobale ovaj korektor ? Kakvi su vaši dojmovi?

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)