WISHLIST #2

siječnja 10, 2017

Odlučila sam vam napisati moju trenutnu wishlistu koje ću se ekšli pridržavati kada krenem u kupnju. Sve ove stvarčice već dugo gledam, ali nikako da se odlučim na kupnju. Uvijek potrošim sav novac na stvari koje mi uopće ne trebaju (tipa još jedan highliter), a stvari koje stvarno želim ostaju ležati na dnu wishliste. Znači ovaj post je ustvari šalabahter za šoping! :D Ako vas zanima što to planiram kupiti, nastavite čitati.
PS kada kupim neki od navedenih proizvoda, prekrižiti ću ga s wishliste :)

  • Red Cherry umjetne trepavice
Izvor slike: Jade Alice blog

Red cherry eyelashes su jedne od najpopularnijih trepavica među blogericama i youtubericama diljem svijeta. Napravljene su od ljudske kose, a cijena im iznosi tek nekoliko dolara. Dolaze u mnogo oblika i dužina te su veoma kvalitetno napravljene. One koje ja želim kupiti su #43, #48 i #523.

  • NYX vivid brights eyeliner

Izvor slike: Alskne

U zadnje vrijeme obožavam tuševe u boji! Zašto se ograničiti samo na crni tuš, jelda? ;)
NYX Vivid Brights tuševi su odlično pigmentirani, divnih boja i dugotrajni. Oni koji su meni zapeli za oko su Vivid Blossom, Vivid Envy, Vivid Halo te Vivid Petal.

  • Golden rose tekući ruževi


Izvor slike: Tissam Est La

Već svi dobro znamo da Golden rose ima najbolje tekuće ruževe IKAD. Jednom kada ih stavite na usne oni traju satima bez popravljanja. Ugodni su na usnama i jako pigmetirani. Nijanse koje ja želim su 10ka (koja je mjesecima rasprodana na PinkPandi :((( ), 3 , 1, 6, 12 i 13.

  • Alverde pigmenti za puder (kupljeno)

Izvor slike: BeautyJagd

Alverde pigmenti služe za posvjetljivanje tj. potamnjivanje tekućeg pudera. Odlična stvarčica ako ste kupile tekuću podlogu koja vam odgovara svime osim nijansom. Ovi pigmenti su mi već stvarno dugo na wishlisti i došlo je vrijeme da ih kupim.

  • AURA Cover me puder

Izvor slike: MakeUp Arena

 Čitala sam mnogo pozitivnih recenzija o ovom puderu i nakon što potrošim trenutne, bacam se na kupnju Aura Cover me pudera. 

  • NYX Face and Body glitter

Izvor slike: zenakhatibmakeup

U zadnje vrijeme obožavam nositi šljokice. Vodim se pravilom: čim više, tim bolje.  Iako sam prije par godina mrzila išla šljašteće i koristila isključivo matt šminku, sada su se stolovi okrenuli. NYX glittere škicam već neko vrijeme no uvijek su rasprodane one nijanse koje ja želim : Crystal, Gunmetal, Ice i Violet.

  • HELLO BEAUTY Makeup Sponge


Izvor slike: The Brlog

Pošto nisam u mogućnosti kupiti original Beauty Blender uvijek tražim jeftinije, a dobre varijante. Jedna od njih je i Hello Beauty spužvica koja košta samo 20HRK u Mulleru. 


Eto, to bi bila moja trenutna skromna wishlista! Ove stvarčice su mi stvarno potrebne i ovaj post ustvari služi kao šalabahter za kupnju! Što od šminke vi planirate kupiti? 

Hvala na čitanju, 
xoxo Tina

You Might Also Like

6 komentari

  1. sve što mi je trebalo(više manje) sam kupila,sada sam okrećem preparativi.
    odnosno-šminku ću kupovati po potrebi, ali planiram svaki mjesec kupiti si jedan MAC ruž. To si baš želim,a budući da sada radim-toliko si mogu odvojiti.
    ja sam kupila Hello Beauty spužvicu u Bipi- 25 kn je, roze boje. tak mi je dobra,da sam oduševljena, pree savršena mi je, puno bolja od Body&Soul iz Mullera. Original nisam probala, sumnjam da i hoću,ali eto,ako mi se pruži prilika-svakako ću je kupiti do kraja godine.
    ima li ovih trepavica na eBayu?
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja za MAC ruževe :) Ja u svojoj kolekciji nemam niti jedan još uvijek, no to će se uskoro promjeniti :P
      Ma mene je Body&Soul razočarala tako da sve nade polažem u Hello beauty spužvicu.
      Vjerovatno ima, ali imaš i na diviana.cosmetics

      Izbriši
  2. I ja bi nyx vivid tus,meni je super vivid halo(zuti)...iako nemam ni jedan nyx proizvod..😭😭

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je žuti! Joj draga moraš isprobati nešto od nyxa, imaju odlične stvarčice :)

      Izbriši
  3. Imam hello beauty spužvicu, odlična je .. pogotovo cijena kakva je! :D Stvarno se treba uzeti i zaliha...
    Voljela bih isprobati i ja ove Nyx vivid tuševe, ne znam koja nijansa, sve su mi lijepe :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da isprobam tu spužvicu :))
      hahah, znam kako ti je! Ja bi najradije pokupovala sve :P

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)