Top Nivea proizvodi

siječnja 07, 2017


Primjetila sam da na blogu rijetko pišem o preparativi, pa sam odlučila to promjeniti. Današnja tema su moji omiljeni Nivea proizvodi. Niveu koristim već godinama i smatram da ima najbolje proizvode za njegu kože tijekom zime. U mom mjestu je jako zahladilo, ujutro se temperatura snizi i do -15°C.  Zbog toga baš i ne izlazim iz kuće. Provodim dane zabundana u tri dekice, gledam filmove i serije, pijuckam čajeve i uživam hahah. Hladnoća je razlog što je moja koža jako suha i gruba na dodir. Proizvodi ispod su mi uvelike pomogli pa sam ih odlučila predstaviti i na blogu u nadi da pomognem još nekome :) Osim mazalica, tu su se našli i jedan šampon za kosu, regenerator, dezodorans i gel za čišćenje lica.


Nakon tuširanja obožavam koristiti Nivea Nourishing mlijeko za tijelo. Miris mu je klasičan miris plave Nivee. Ovo mlijeko za tijelo obogaćeno je bademovim mlijekom te vitaminom E. Namjenjeno je suhoj / jako suhoj koži. Tekstura mu je nešto gušća od ostalih mlijeka koje sam isprobala te mu je stoga potrebno duže vrijeme za upijanje u kožu. Nakon korištenja ovog mlijeka moja je koža hidratizirana, meka i glatka! 
U zadnje vrijeme stalno koristim i protect&care dezodorans. Dugo nisam koristila Niveine dezodoranse jer sam bila vjerna Garnier dezićima. Jedan dan me mama iznenadila sam ovim proizvodom te sam ostala oduševljena. Pošto sam jako veliki fan tog prepoznatljivog Nivea mirisa, ovaj dezodorans mi se jako svidio. Znojenje i neugodni mirisi su svedeni na minimum te me cijeli dan pratio osjećaj svježine.
Ovu malu Nivea creme care kremu za čišćenje lica  dobila sam na poklon uz kupnju Andreine knjige Dnevnik gradske cure :D Kremicu sam prvi put isprobala usred ljetnih vrućina te me ugodno iznenadila ! Uklonila je sve ostatke šminke i ostale nečistoće te je moje lice bilo hidratizirano. Svakako ću kupiti i Full size proizvod! 


Moji trenutni favoriti u njezi kose su svakako Nivea hairmilk šampon i regenerator. Kupila sam ih nakon bezbroj pozitivnih recenzija što naših što stranih blogerica. Oduševilo me pakiranje tj. font kojim je ispisan naslov proizvoda! Kao što smo već zaključili, padam na detalje haha. Prije ove kratke recenzije opisati ću vam trenutno stanje moje kose. Moja je kosa tretirana blajhom (balayage pramenovi), vrhovi kose su mi jako suhi i oštećeni, dok se vlasište brzo masti. Zbog takvog stanja tražim šampon i balzam koji će mi očistiti kosu na način da mi se ne zamasti već drugi dan te da nahrane moje suhe vrhove. E pa drage moje, ovaj dvojac je savršen za to! Moja kosa je nakon pranja bila čista, mekana i mirišala na klasičnu plavu Niveu! Savršeno!

"Formula sadrži Eucerit® i ulje makadamije. Ulje makadamije poznato je po tome što prodire duboko u kosu i time povećava njezinu elastičnost, a Eucerit® obavija površinu kose i tako je štiti od vanjskih utjecaja."


Zadnja dva Nivea proizvoda koja obožavam su svakako hidratantne kreme.  Nivea Baby krema s ekstraktom nevena je moja omiljena krema ikad. Koristim je ujutro prije šminkanja i navečer prije spavanja. Nakon što nanesem ovu kremu moje je lice nestvarno mekano i glatko. Pošto nemam nikakvih problema sa kožom (osim što imam suhe predjele ispod obraza) ova krema mi je savršena. Pogodna je i za osjetljivu kožu pošto ne sadrži alkohol, parabene i boje. Sviđa mi se što se lijepo i brzo upija te ne ostavlja masne tragove. Sljedeća krema je naravno klasična plava kremica. Nju ne koristim za područje lica jer se jako teško upija. Način na koji je ja koristim je da nakon tuširanja sastružem grubu,zadebljalu kožu na petama te stavim debeli sloj ove kremice. Obujem pamučne čarape te pričekam da se upije. U zadnje vrijeme me muči raspucala koža na petama te mi je ova krema must have.


Eto, to bi bili moji omiljeni Nivea proizvodi. Koristite li vi nešto od ovoga?
Vaši dojmovi? 

Hvala na čitanju, Tina.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nivea Cream care kremicu za čišćenje lica sam dobila u nekom beauty boxu, sad si me podsjetila na nju, moram ju hitno isprobati kad su tako dobri dojmovi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sigurna sam da će i tebe oduševiti! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)