Sleek Matte me ruž 'Vino Tinto' [recenzija]

siječnja 17, 2017


Hej svima, prije nego što krenem na temu ovog posta htjela bih vam se zahvaliti. Hvala vam na 1000+ pregleda (najviše do sada hihi) na prošlom postu i na divnim komentarima. Moram priznati da mi svaki vaš komentar uljepša dan. Također hvala na tolikoj podršci na instagramu. 'Chanel and Rebel' polako, ali sigurno raste i neizmjerno sam sretna radi toga.
Mislila sam objaviti 'New in' post prije ovoga, ali paketić kojeg najviše i čekam nikako da stigne :D Ne mogu više čekati i moram nešto drugo natipkati onda jer mi je u tih nekoliko dana počelo nedostajati bloganje haha. Tema današnjeg posta je recenzija Sleek Matte Me tekućeg ruža u nijansi 'Vino Tinto'. Ukoliko vas zanima moje mišljenje o ovom ružu nastavite čitati.


Krenimo prvo od priče kako je ovaj ruž završio kod mene. Spremala sam se za doček nove godine i primjetila da nemam dovoljno taman crveni ruž za haljinu koju sam odlučila nositi. Brzo sam se uputila u Muller i zaustavila ispred Sleek stalka. Sleek je brend šminke kojeg ja neopisivo volim, pogotovo njihove palete. Pošto me do sada nikada nije razočarao, odlučila sam uzeti baš njihov tekući ruž. Prvo što me oduševilo je širok raspon nijansi. Nisam imala problema sa pronalaženjem te idealne crvene nijanse, a nekoliko drugih nijansi sam odmah strpala u mentalnu 'wishlistu'.


Kao što možete vidjeti na slici iznad, nijansa je stvarno predivna. Swatch na ruci se brzo osušio, te je ovaj ruž zadovoljio sve moje kriterije i odlučila sam ga kupiti. Krenula sam u stan, našminkala se : stavila glitter na oči. nanjela previše highlitera.. As usual :D Na kraju sam nanjela ruž. Tu je moje oduševljenje palo u vodu. Ruž se u samo 20ak minuta skinuo s usana. Ostalo ga je samo u kutovima usana. Ovako šokirana nanjela sam drugi sloj, no ruž je počeo pucati i doslovno ispadati s usna u komadićima.

https://www.instagram.com/chanelandrebel/

Ispričavam se na malo lošijim slikama, ali slikane su kasno navečer. Prva slika je slikana za doček, kada sam po prvi puta koristila ovaj ruž. Hvala Bogu pa sam vidjela na šta ličim prije nego što sam izašla van ! :D Stvar je spasilo essence velvet matt sjajilo koje se slučajno našlo u nesseseru. Možete vidjeti kako je Vino Tinto skroz nestao sa unutrašnje strane usana. Dala sam mu priliku i prije nekoliko dana (druga slika) i opet ista stvar - ponovno me razočarao.


Sa samim nanošenjem nisam imala nikakvih problema, četkica za ruž je tvrda i precizna. No, svejedno ja UVIJEK koristim olovku za usne prije nanosa ruža. Ovaj ruž je i jako pigmentiran, ne morate ga dodatno nadograđivati - dovoljan je samo jedan sloj. U početku je vrlo ugodan na usnama, no kada se počne sušiti (matt finish) on jako zateže usne i naglašava baš svaki nabor na usnama. Nakon korištenja 'Matte Me' ruža moje su usne užasno suhe.

https://www.instagram.com/chanelandrebel/

Jako mi je žao što mi ruž ne odgovara jer je 'Vino Tinto' predivna nijansa, baš po mom guštu. Neću kupiti niti jednu drugu nijansu pošto za cijenu od skoro 60 HRK očekujem da mi tekući ruž traje barem par sati i da mi usne nisu suhe kao Sahara nakon korištenja. Iskreno, mislim da vam se više isplati kupiti Golden Rose ili Aurin tekući ruž. Mislim da je Sleek vrhunski brend sa odličnim paletama, highliterima i puderima. No, što se tiče tekućih ruževa stvarno su me razočarali.


Eto, to bi bili moj dojmovi o Sleek Matte Me tekućem ružu. Jeste li vi isprobale ovaj ruž? Kakvi su vaši dojmovi? 


Hvala na čitanju,
xoxo Tina

You Might Also Like

16 komentari

  1. nisam probala sleek tekuće ruževe.
    meni je aura sasvim ok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam da će mi odgovarati Sleek ruževi pošto mi sve njihovo odgovara, ali ništa od toga :( Da, Aura ima odlične tekuće ruževe!

      Izbriši
  2. ajme uzas... ista stvar je i meni, uzasno me zateze i guli se. ne kuzim kako su tako losu formulu napravili. dobro da si vidjela usne prije nego si izasla van :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene zanima šta je sa formulom. Hahaha, srećom sam vidjela da. Ulazak u novu s raspucalim ružem na usnama :D

      Izbriši
  3. Ista priča...bez ustručavanja, užas od proizvoda koji nema što tražiti na policama..očajniji ruž nikada kupila nisam..i još cijena >50 kn...strašno :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ima nas još s negativnim dojmovima, nažalost. :/

      Izbriši
  4. Imam ga i ja i moj je dosta rijedak, trebalo mi je dva tanja sloja za potpuno prekrivanje... Moje usne ovakvi ruževi ne isušuju previše, ali ovaj se tako ljuska da je to strašno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ja nisam baš primjetila neki problem sa pigmentacijom iako bih mu i to oprostila. No, ne mogu prijeći preko tog ljuštenja sa usana ni 20 minuta nakon nanošenja.

      Izbriši
  5. Uvijek sam ih htjela probati, ali mislim da nakon ove recenzije srećom neću baciti 60 kn! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se sjetila guglati o njemu tek nakon što sam ga kupila haha. Vidim da je većina cura razočarana njime. Eto, barem sam nekome uštedila 60 kn kad već sebi nisam :P

      Izbriši
  6. Sva sreća da se nisam zaletila i kupila ove Sleek mat ruževe jer bi bila jako ljuta. Inače imam jedan Sleek ruž koji nije tekući i odličan je, od pigmentacije do trajnosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, uštedjela si barem 60KN ! :D
      Hm, baš idem škicnuti ponudu na Pink Pandi.

      Izbriši
  7. Baš mi je žao to pročitati, htjela sam uzeti njih par iz te kolekcije...Možda se ipak odlučim za the Balm :) ali lijepo izgleda na tebi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj savjet ti je da onda ipak kupiš the Balm tekuće ruževe. Hvala ti puno 💋 nažalost lijepo izgleda tek 20ak minuta :( haha

      Izbriši
  8. ne mogu vjerovati! ja imam sleek matte me u nijansi Birthday suit, i to je jedini tekuci ruz koji moje problematicno suhe usne nikad ne isusi, ne ljuska se, a traje dugo :D uz to, boja je savrsena.
    moj primjerak narucen je iz UK, tako da se ne bih cudila da je ovdje rijec o losem batchu ili o proizvodu pred istekom roka, oboje se vec znalo desiti . nadam se da ti ipak formula ne odgovara, ali ja za svaki slucaj necu kupiti novi u mulleru :) super recenzija!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)