NEW IN #6 [MakeUp&Fashion]

siječnja 18, 2017


Hej svima, ja sam opet malo šopingirala pa sam pripremila post kako bi vidjeli što je to novo u mojoj kolekciji. Odlučila sam malo promjeniti koncept mojih new in postova. Osim dekorative pokazati ću vam i preparativu te odjeću i obuću. Ako vas zanima zašto sam OPET bila u šopingu, priča kreće ovako... Na fejsu sam vidjela da su neki catrice proizvodi sniženi zbog toga što izlaze iz asortimana. Nadala sam se da ću ugrabiti paletu rumenila te paletu sjenila. No, dočekale su me prazne police. Jedino što sam kupila su dva sjajila, ruž i umjetne trepavice. Morala sam se oraspoložiti kupnjom drugih stvarčica koje ćete vidjeti u nastavku posta [teško mi je palo].


Catrice HD Liquid Coverage i kamuflaža su moji holy grail proizvodi, kao što već sigurno znate. Od kada koristim liquid camouflage nisam kupila niti jedan drugi korektor. Koristim ga za prekrivanje podočnjaka i prištića te za konturiranje lica (highlight, jel). Što se pudera tiče, mislim da je najbolji drogerijski puder (uz Colorstay). Za cijenu od samo 60KN, ovaj puder čini čuda: prekrivanje je vrhunsko, dugotrajan je i pruža matt finish. Nijanse koje ja koristim su Rose Beige za puder, te Porcelain za korektor.
Već sam vam napisala da sam kupila dva sjajila, nemam pojma zašto. Nisam baš fan sjajila iz tog razloga što uvijek imam puštenu kosu,a svi već dobro znamo da kosa i sjajilo nisu dobra kombinacija :D . Ali eto, čisto promjene radi. Nijanse koje sam odabrala su 050 What-A-Melon i 070 Better Make A Mauve.




Prije nekoliko mjeseci isprobala sam essence camouflage puder i ostala oduševljena. Znači taj proizvod je totalni pogodak; prekrivanje koje pruža je famozno. Jedino mi smeta što mi je nijansa malo presvjetla (no to ću riješiti Alverde pigmentom). Oduševljena tim proizvodom odlučila sam se i na puder u kamenu. Nadam se da će i on biti dobar. Javim vam dojmove naravno ;)
Mnogo se tipkalo o wet'n'wild primeru za sjenila pa sam morala i ja vidjeti da li je stvarno tako dobar.
Kupila sam i dva ruža. Prvi je iz essence LE 'glitter in the air' u nijansi '01 Life is too short for boring lipstick', a drugi catrice 'Plum Fiction' koji izlazi iz asortimana.


Alverde pigment za puder mogli ste vidjeti na mojoj prošloj wishlisti (KLIK). Dugo sam patila i za essence zlatnim tušem iz LE kolekcije 'x-mas factory' i sada je konačno moj! :D


Iz 'glitter in the air' kolekcije kupila sam metallic sjenilo u nijansi '2 Smile! you´re beautiful'. Nisam ga još isprobala, no swatch je divan. Nadam se da će takav biti i na očima :) Nemam pojma zašto, ali u zadnje vrijeme sam opsjednuta umjetnim trepavicama. Stalno ih kupujem hahah. Morala sam imati i ove catrice koje izlaze iz asortimana.


Konačno sam kupila bomber jaknu. Nemam pojma zašto mi je toliko dugo trebalo. Patim za njima već mjesecima. Vidjela sam da je u H&Mu na akciji pa sam je odlučila uzeti. Divne je baby pink boje i biti će odlična za proljeće :) Cijena joj je bila 200 KN.
U New Yorkeru sam uzela crnu dolčevitu sa bijelim crtama. Cijena joj je bila 35 KN. Uzela sam i vestu zanimljivog printa za 79KN. Nadam se da ću vam pokazati ove stvarčice i u nekom 'outfit of the day' postu ;)


Kupila sam i ove preslatke čizmice na foru marta. Divnog su cvjetnog printa i biti će odlične za ovo bljuzgavo vrijeme. Kupljene su u New Yorkeru po cijeni od 119 KN.



Naručila sam nekoliko sitnica i u Avonu. Kupila sam set u kojemu sam dobila Luck parfem, Infinitize maskaru te planet spa Blissfully Nourishing kremu sa Shea maslacem. Taj set bio je samo 50kn.
Uzela sam i Indian rituals šampon te primer za kapke.



Kao šećer na kraju ostavila sam paketić sa Pink Pande koji mi je došao prije 10ak minuta :D. Jessup Bamboo set od čak 20 kistova bio je na akciji za 150 KN i brzinom svjetlosti se našao u mojoj košarici. Sretna sam što sam ga odmah naručila jer se već rasprodao. Primjetila sam da je konačno dostupna i Golden Rose desetka koju sam čekala mjesecima pa sam uzela i nju. Jedva se čekam poigrati sa ovim proizvodima! :D



Eto, to bi bilo to za šesti new in na mom blogu. Što ste mi vi kupovale u zadnje vrijeme?
Jeste isprobale nešto od mojih noviteta?


Hvala na čitanju,
xoxo Tina
https://www.instagram.com/chanelandrebel/chanelandrebel@gmail.comhttp://queen-tt.tumblr.com/

You Might Also Like

10 komentari

  1. Hahaha...vidim da je dosta nas ulovilo akciju Jusuph kistova na Pink pandi... Heheh....kakvi su ti dojmovi... Ja tek danas isprobala i ono ok...malo me oba eyliner kista razočarala...nisu tanki i teško mi s mjina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nastavak *** teško mi s njima radit...velike nisam još isprobala, vidjet ćemo...

      Izbriši
    2. Ma ja nisam mogla propustit takvu akciju haha :P Hm, nisam ih još stigla isprobati pošto su mi tek maloprije stigli. Sutra se bacam na isprobavanje! :D Šta da? ma ja i inače muku mučim sa eyeliner kistovima, nikako naći onaj savršen.

      Izbriši
  2. Baš su predivni proizvodi, posebno lijepo izgleda ovaj set kistova. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i meni se najviše sviđaju upravo kistovi :)

      Izbriši
  3. Odlicni proizvodi, probala sam catrice puder, al nazalost krivi ton, pa nisam bila odusevljena samo zbog toga, ali moja greska, naravno.
    Volim Jessup kistove, kupujem (kad ih kupujem, haha) ih puno povoljnije nego ih PP prodaje na njihovoj stranici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm ja ih uvijek uzmem na nekoj akciji pa mi dođe na isto. Npr. ovaj Bamboo set od 20 kistova je koštao 150 KN, ali slažem se da dođu skoro duplo jeftinije na drugim stranicama(stranim jel).

      Izbriši
  4. Isprobala sam Wet n Wild primer, odličan je. Također imam Golden Rose tekući ruž, a maskara Infinitize mi je najdraža Avonova maskara. H&M jaknu sam kupila za jesen, ali u crnoj boji i obožavam je. Sad gledam rozu i čini mi se da ću skupiti hrabrosti i kupiti i nju :D
    Zainteresirala si me za Essence puder, ako je stvarno nijansa dosta svijetla, morati ću ga kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo dosta toga zajedničkog onda! :) Ja nisam baš imala dobra iskustva s Avonovim maskarama, no ova je stvarno dobra!
      Ja sam uzela rozu jer sam ionako uvijek u crnom, pa da malo razbijem crnilo :P
      Da, essence kamuflaža je dosta svijetla. Svakako ju preporučujem - moć prekrivanja je odlična!

      Izbriši
    2. Ja također stalno hodam u crnim stvarima i slažem se da treba ipak malo boje unijeti. Isprobati ću kamuflažu svakako :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)