MOTD #6: DRAMA QUEEN

siječnja 11, 2017

Hej svima, već odavno nisam objavila neki make up look na blogu. Zadnji je bio za Halloween :O Jučer sam se htjela našminkati malo neutralnije nego inače. Stavila sam puder na lice, popunila obrve, stavila maskaru i crnu olovku. Nekako mi je to bilo pre obično pa sam dodala još i odličnu essence 'be a game changer' olovku na usne. Nakon toga sam malo konturirala lice, dodala highliter, rumenilo... Onda sam se opet vratila na oči i izvukla malo deblju liniju tuša te naljepila umjetne trepavice. Eto, tako to izgleda kada se ja krenem minimalistički šminkati. Na kraju završim sa full on šminkom :D BTW često objavljujem make up lookove na svom instagramu @chanelandrebel pa slobodno bacite pogled.



❤  LICE

OBRVE

❤  OČI

USNE 



FOLLOW ME : FB page - Instagram


Jel vam se svidio ovaj look? Kako se vi šminkate ovih hladnih dana? 

Hvala na čitanju, 
xoxo Tina

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlicna kombinacija, također volim malo dramatičnije usnice, mada ovih dana me se cesto viđa u nude, ali su mi draže ove tamnije nijanse :D U svakom slučaju odličan look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Ema ! :)
      Ja više preferiram tamniji, dramatičan look. Mislim da stavim neku nude nijansu na usne samo par puta na godinu hahah :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)