'Hello Beauty' sponge [review+cleaning tips]

siječnja 30, 2017

Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas sam vam pripremila recenziju o makeup spužvici koju sam nedavno kupila. Dosta vas je bilo zainteresirano za moje dojmove pa sam odlučila napisati recenziju.  Riječ je o 'Hello Beauty' spužvici koju možete kupiti isključivo u Bipi. O 'Look by Bipa' kistovima sam vam nedavno pisala. Ukoliko ste propustile taj post, možete ga pročitati ovdje : KLIIIIK.
[Taj post je ujedno i najposjećeniji post na mom blogu sa skoro 1300 pogleda. Hvala vam na svakom kliku, najbolje ste <3] Iako se o ovoj spužvici dosta tipkalo u našoj blogosferi, no odlučila sam i ja iznjeti svoje dojmove. Morala sam odvojiti malo prostora na blogu za nju. Stoga ukoliko vas zanima da li je HYPE oko ove spužvice opravdan, nastavite čitati...


'Hello Beauty' spužvica je ustvari drogerijska verzija Beauty Blendera za kojega ste vjerovatno već čuli. Beauty Blender možete naručiti sa raznih stranih stranica i cijena mu je oko 140 HRK. Trenutno mi je previše dati toliko novaca za spužvicu pa sam se bacila u potragu za solidnom drogerijskom verzijom. Isprobala sam raznorazne spužvice: Body&Soul, H&M, essence...
Sve prijašnje spužvice koje sam imala priliku isprobati su bile grozne. Nisu ni milimetra narasle pod vodom, niti postale mekše. Mislim da bi bolje utapkala puder kamenom njego njima. Previše su upijale puder i na kraju to nije ličilo na ništa. Tako da sam bila skeptična oko bilo kakve drogerijske spužvice, ali sam ipak dala šansu Bipinoj spužvici pošto su me Look By Bipa kistovi ugodno iznenadili.


Prije nego što sam kupila ovu spužvicu malo sam istraživala o njoj. Vidjela sam da je većina cura koje su je recenzirale zadovoljno njome i odlučila sam se na kupnju ne jedne, već dvije spužvice! (razlog tomu je što se meni inače spužvice raspadnu nakon par čišćenja, pa da imam odmah drugu u rezervi)
'Hello Beauty' spužvica jajastog je oblika te služi kako bi nanjeli te izblendali puder ili druge kremaste proizvode (npr. kremasti highliter, rumenilo, ublažilo konture..) . Može se koristiti suha ( ne preporučujem ) te navlažena. Način na koji ju ja koristim je da je namočim pod vodom te dobro iscjedim. Jako je bitno da iscjedite svu vodu jer će vam inače šminka biti cakey. Ono što se meni jako sviđa kod spužvica je njihova multifunkcionalnost : jedna spužvica biti će vam dovoljna za cijeli make up lica! Kod kistova je to malo drugačije. Treba vam kist za nanošenje pudera, kist za rumenilo, za bronzer, za highliter, za baking... Primjetila sam i da je puno lakše spužvicom šminkati nedostupnija mjesta na licu (ispod očiju, nos, prijelaz između lica i vrata...).
Najbitnija stvar je da se spužvicama UTAPKAVA puder, nikakvo razmazivanje ne dolazi u obzir! Znači nanesete puder na lice pomoću prsta ili plosnatog kista te spužvicom utapkavate puder kako bi dobili razultat kakav želite. Kada spužvicom blendate puder nemorate brinuti o onim groznim linijama kakve kistovi znaju ostavljati. Spužvica ostavlja flawless, dewy finish. Osobno više preferiram matt finish, pa na kraju nanesem puder u kamenu. Ova spužvica je odlična i pri blendanju korektora. Ukoliko odlučite koristiti spužvicu pri baking matodi ona mora biti suha!


Na slici ispod možete vidjeti obje 'Hello Beauty' spužvice : prva je suha, a druga namočena i ocijeđena (i prljava lol). Kao što možete vidjeti, spužvica doista naraste pod vodom. Osim što naraste ona postane i mekša pa je njome lakše raditi. No, bitno je napomenuti da spužvica ne postane premekana (kao npr. Beauty Blender) nego bude 'žilava'. Meni osobno to ne predstavlja neki problem. no morala sam to spomenuti.
Sve u svemu, mislim da je ovo jako dobra spužvica za tu cijenu (25 HRK). Svakako vam preporučujem da ju isprobajte, neće vas razočarati. Napraviti ću i UPDATE ovog posta za nekoliko mjeseci te ću dodati slike kako spužvica izgleda i da li je uopće čitava :P haha
Za kraj sam vam pripremila DIY recept za čišćenje spužvica, mogli ste ga već i vidjeti ukoliko me pratite i na mojoj FB stranici (KLIK).


Sve što vam je potrebno za ovaj recept je :

2 žličice kokosovog ulja
par kapi detrdženta za pranje suđa 
malo tople vode
-------------------------------------------------------------------------------------------

Sve sastojke pomješam u nekoj random posudici te dobro natopim spužvicu. Nakon toga je isperem vodom. Još jedan način je da trljate spužvicu o tvrdi sapun (antibakterijski, po mogućnosti) i isperete vodom, naravno. Ukoliko perete spužvice na bilo koji od ovih dva načina možete biti sigurne da neće ostati nikakvih mrljica na vašoj omiljenoj spužvici ;)


Eto, to bi bilo sve od mene za danas. Nadam se da ste uživale u recenziji! 
Javite mi u komentare vaše dojmove o ovoj spužvici <3


Do čitanja, xoxo Tina
https://www.instagram.com/chanelandrebel/chanelandrebel@gmail.comhttp://queen-tt.tumblr.com/

You Might Also Like

6 komentari

  1. Odlično!!!U petak trčim po nju!!!:))♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nikad isprobala nijednu spuzvicu niti su me privlacile da ih kupim. Ali ti si tako sve detaljno i lijepo objasnila pa cu je i ja trcati kupiti. Cim isprobam spuzvicu odma cu smutit i ovo sredstvo za ciscenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je sada pravo vrijeme da isprobaš spužvice, sigurna sam da te neće razočarati. Ja trenutno koristim samo njih, totalno su izbacile kistove iz upotrebe. Za sada... :P

      Izbriši
  3. Koristila sam jako dugo Hello Beauty make up spužvicu, do nedavno dok mi ju pas nije nekako pojeo :( Probala sam još neke hello beauty spužvice, ali ova mi je osobno najdraža, isto tako najdraža i od svih ostali koje sam probala. :D definitivno se isplati ju kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, eh ti psi. :D slažem se, odlična je spužvica!

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)