Freedom Pro lipstick palette 'Naked' [recenzija]

siječnja 04, 2017


Hej drage moje, dobrodošle na moj prvi post u 2017 godini. Nadam se da ste ovih dana uživale poput mene. Ja sam se malo makla sa bloga (i interneta općenito) i uživala sa najbližima! Puno se jelo, pilo, putovalo i šopingiralo! :D Želim vam sve najbolje u ovoj godini, neka bude najbolja do sada! 
Nedavno sam na svojoj facebook stranici objavila sliku sa novim stvarčicama koje sam naručila na Pink Pandi. Kupila sam Freedom Pro lipstick 'Naked' paletu, Makeup Revolution 'Golden Lights' highliter te I<3Makeup Lip Lava tekući ruž. Na poklon sam dobila i divno Freedom 'Angelic' rumenilo te MakeupRevolution mono sjenilo u nijansi 'I wont be alone'.
Moram vam priznati da su me svi proizvodi oduševili! Sa MUR mono sjenilom sam već napravila i look na instagramu! Highliter je bio zvijezda šminke za doček, a Lip lava ruž je savršen za dnevni look!
U ovoj recenziji predstaviti ću vam Freedom paletu ruževa, a ako vas zanima i recenzija nekih drugih proizvoda slobodno mi tipkajte želje u komentare!


Freedom Pro lipstick 'Naked' paleta sadrži čak 24 nude nijansi od kojih je 8 matt, a 16 nijansi ima sheer finish. Krenimo prvo od pakiranja! Paleta dolazi u plastičnoj ambalaži koja je čvrsta i kvalitetna. Izgleda veoma profesionalno! S ovom paletom nemorate brinuti da će se otvoriti sama od sebe ili da će se raspasti ako vam slučajno padne ( testirano, haha). Jako mi se sviđa što se kroz prozirni gornji dio palete vide nijanse. Razlog zašto sam ja odlučila kupiti ovu paletu je taj što smatram da mi je lakše ponjeti na šminkanje jednu paletu ruževa, nego 24 ruža pojedinačno! Znači paleta je savršena za vizažiste! Što se osobne upotrebe tiče mislim da je također dobra jer možete isprobati više nude nijansi i pronaći svoju idealnu.  Nanošenje je moguće samo pomoću kista za ruževe.


Ruževi su jako pigmentirani te im je i trajnost zadovoljavajuća (oko 6h). Nisam primjetila da paleta ima nekakav specifičan miris (smrad jel). Sa ovom je paletom vrlo lako raditi. Nijanse su kremaste i pigmentirane te nema problema ni prilikom mješanja različitih nijansi (ukoliko vam je to potrebno iako iskreno mislim da sadrži sve nude nijanse koje vam trebaju). 
Ono što je mene oduševilo je to što uopće ne osjećate ruž na usnama, nema onog ljepljivog osjećaja. Ruževi ne isušuju usne (ali preporučujem vam da uvijek nanesete labelo prije šminkanja) i jako lijepo izgledaju. Savršena paleta za sve curke koje vole prirodni izgled!
Na slikama ispod možete vidjeli swatcheve svih nijansi po redovima!
Mali disclaimer: nijanse sam swatchala samo jednom, nisam nadogađivala niti jednu nijansu kako bi što bolje vidjele pigmentiranost ruževa!




INGREDIENTS: Ethylhexyl Palmitate, Caprylic / Capric Triglyceride, Ceresine, Talc, Phenyl Trimethicone, Caprylyl Methicone, Silica, Polybutene, Propylparaben, BHT, [+/-; CI 77019, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15985, CI 45410, CI 77742, CI 42090]

U prvom redu nalaze se mat nijanse, dok su u druga dva reda ruževi sa sheer finišem. Iako su dosta pigmentirani, ruževi se lako nadograđuj za još bolji izgled. Mislim da bi bilo too much da vam pokažem kako baš svaka nijansa izgleda na usnama, ali eto jedne u akciji! Koristila sam 7. nijansu u trećem redu! Cijena palete je 119 HRK. Osim 'Naked' palete možete naručiti i 'Reds' u kojoj prevladavaju crvene nijanse te 'Noir' koja mi je sljedeća na listi za šoping! Noir sadrži tamnije nijanse poput tamno ljubičaste i zelene te mislim da je savršena za moj ukus. Prema tome, 'Naked' paletu koristiti ću isključivo za šminkanje mojih dragih klijentica!


Za ovaj look koristila sam I<3MakeUp No photos please paleticu točnije nijanse My moment i Not now.
Koristila sam i NYX jumbo olovku u nijansi 'Milk', a maskara je essence The false lashes! Danas sam za tekuću podlogu odabrala w7 Photoshoot puder u nijansi 'Buff'. Osim toga na licu imam i Freedom Angelic rumenilo. 

To bi bilo to od mene, nadam se da vam se recenzija svidjela. Slobodno mi napišite svoje dojmove u komentarima! Nosite li nude ruževe ili ipak više volite malo jače boje?
Hvala na čitanju, voli vas Tina!

*PS Freedom proizvodi 100% cruelty free proizvod


You Might Also Like

12 komentari

  1. Čekala sam ovu recenziju... Brza si. Hehheh...Hhehe ja bi nude i crvrnkaste nijanse u jednoj paleti...
    Uzela bih je samo radi šminkanja drugih, lakše nosit jednu paletu nego imati puno ladicu ruževa u koferu. Hhehe...Al definitivno paleta s crvenkastim nijansama uskoro će se naći u mojoj kolekciji...pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela si bila zainteresirana za paletu pa sam požurila sa recenzijom :D Slažem se, muka mi je nositi toliko stvari haha Ja ću uskoro naručiti 'Noir'. Ta je baš po mom guštu ;)

      Izbriši
  2. Sviđa mi se! Nijanse su pogođene baš po mom i uopće se nebi bunila da se nađe u mom nesssu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se paleta svidjela! Često je na akciji pa možda i završi kod tebe :) hihi

      Izbriši
  3. Super post! ljubicasta sjenila ti bas lijepo stoje :)
    Nikolina's beauty world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nikolina! :) Nažalost, rijetko imam ljubičasto na očima. Više preferiram nude sjenila i naglašene usne!

      Izbriši
  4. Ja ti volim sve boje. U zadnje vrijeme nosim ljubicastu ali i nude nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam do sad imala blagdanski mejk ap: crveni ruž i neutralni look na očima! :D

      Izbriši
  5. Divna paleta..ako ju kupim mislim da neću smjeti pogledati i kupiti nijedan drugi ruž jer više:)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ma meni ti to ništa ne znači. Samo nastavljam gomilati.. :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)