Essence camouflage 2in1 [recenzija]

siječnja 22, 2017


Book svima , na instagramu sam najavila da ću recenzirati essence camouflage tekuću podlogu te puder u kamenu. Tekući puder sam kupila kada je tek stigao na essence police dok sam puder u kamenu kupila nedavno (mogli ste ga vidjeti u New in #6). Mislila sam da bi vam bilo zanimljivije da ih recenziram zajedno. Stoga ukoliko vas zanima kako su me se dojmili ovi proizvodi nastavite čitati!  



Razlog zašto me privukao ovaj essence proizvod je zbog samog naziva 'camouflage'. Vjerujem da već svi dobro znate kako naprosto obožavam catrice kamuflaže, definitivno najbolji drogerijski korektori ikad. Nema toga što kamuflaža neće prekriti (od podočnjaka do prištića i akni). Oduševljena tim proizvodom odlučila sam isprobati i essence verziju. Essence camouflage su dva u jedan proizvodi: puder i korektor ! Na essence stranici piše kako ovaj dvojac obećava visoko prekrivanje nepravilnosti i besprijekoran mat završetak : bez efekta maske.


Essence camouflage puder dolazi u plastičnoj ambalaži te za cijenu od 33 HRK dobijete 30 ml proizvoda. Ovaj proizvod dolazi u tri nijanse : 10 ivory beige, 20 nude beige te 30 honey beige. Ja sam uzela 20 nude beige nijansu. Ono što je mene oduševilo je to što su sve tri nijanse izrazito svijetle, jedino u čemu se razlikuju je u podtonu. 
Kompaktni puder dolazi u plastičnoj ambalaži sa ogledalom te sadrži 9 gr proizvoda. Što se tiče kompaktnog pudera, možete birati između četri nijanse : 10 ivory beige, 20 nude beige, 30 vanilla beige i 40 honey beige. Moja nijansa je ivory beige.


Na slici iznad možete vidjeti swatch oba proizvoda. Gornji swatch je naravno swatch tekućeg pudera, a donji kompaktnog. Ono što je mene zadivilo već prvi prvom swatchu kompaktnog pudera je odlična pigmentiranost!
Na slici ispod možete vidjeti koliko pokrivnu moć ima tekući puder. Bez ikakvih problema prekrio je ožiljak na mojoj ruci.


Puder sam uvijek nanosila Jessup ravno rezanim kistom te nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem i blendanjem. Pogodila sam nijansu te se puder savršeno stopio sa mojim licem. Prekrivanje je odlično, te puder nije težak na licu. Puder stvarno ima matt finish te je dugotrajan. 
Pošto nemam problema sa masnom T-zonom, puder je trajao dok ga nisam skinula. Nakon nekoliko sati primjetila sam da mi se malo skinuo sa brade (pošto neprestano diram lice, ne mogu se riješiti te navike). Ono što je meni jako bitno je da puder ne oksidira! Znači kakvog stavite, takav će i biti. Nemorate brinuti da će s vremenom ponarandžastiti. Kada koristim kombinaciju ova dva proizvoda, trajanje pudera na licu je duplo duže. No, nemojte pretjerati s nanošenjem pudera u kamenu. Pošto je on jako pigmentiran, može doći do cakey efekta na licu.


Na ovoj slici možete vidjeti essence kamuflažu u akciji. Osim kamuflaže, koristila sam i divno Avon kremasto sjenilo u nijansi 'White Gold' te Nyx 'Milk' jumbo olovku. Maskara je također essence 'The false lashes' a na usnama imam neku random olovku. Također nosim i Makeup Revolution radiant lights exhale highliter i ultra bronze bronzer.

Mene su essence kamuflaže oduševile ! 👌 Za tako jeftinu cijenu vrhunski rade svoj posao. Moć prekrivanja je visoka, oba proizvoda imaju matt finish te stvarno jako dugo traju.
Nisam primjetila da su izazvali ikakvu reakciju na mome licu. Koristim ih na dnevnoj bazi i stvarno sam zadovoljna proizvodima. Ukoliko još niste, preporučujem vam da isprobate i ove kamuflaže 🙂💛

Eto, toliko od mene za danas. Nadam se da vam se recenzija svidjela. Jeste li imali priliku isprobati ove proizvode? Koji su vaši dojmovi? 


Hvala na čitanju, 
xoxo Tina 💋
https://www.instagram.com/chanelandrebel/chanelandrebel@gmail.comhttp://queen-tt.tumblr.com/

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)