Make up Tips&Tricks [New Years eve edition] ❤

prosinca 29, 2016

Pozdrav drage šminkoljupke, dobrodošle na moj posljednji ovogodišnji post. Sutra se konačno opraštamo od 2016.godine pa sam vam pripremila nekoliko savjeta za novogodišnji make up. Ukoliko još niste sigurne kako se našminkati za najglamurozniju noć u godini ovi savjeti su tu da vam pomognu. Da ne duljim, krenimo na post.

  • LIPS

Jedna od prvih asocijacija pri pomisli na doček nove godine je definitivno crveni ruž. Sigurna sam kako ste već čule da crvena boja donosi sreću u ljubavi i životu te je kao takva idealna za blagdane i doček nove godine. Preporučujem vam da prije šminkanja napravite lagani piling usana. Na taj način ćete se riješiti mrtvih stanica kože te će ruž ljepše izgledati. (Moj omiljeni prirodni piling: pomješam med i šećer te tom smjesom trljam usne par minuta.) Nakon toga nanesite balzam kako vam ruž nebi dodatno isušio usne. Ovo je MUST korak kod tekućih ruževa. Nakon što ste napravile ta dva koraka, obrubite usne olovkom u nijansi ruža. Pripazite da nije puno tamnija ili svjetlija od samoga ruža. Nanesite prvi sloj ruža te prislonite običnu maramicu na usne. Prođite preko maramice puderom u prahu te nanesite i drugi sloj ruža. Ovaj trik s maramicom pomoći će vam da ruž ostane na mjestu cijelu noć.


  • EYES

Prosinac je mjesec u kojemu vladaju šljokice! Ukoliko do sada niste eksperimetirale sa glitterima novogodišnja noć je pravo vrijeme za to. Tu ludu noć cijeli svijet šljašti pa ni vaše oči ne smiju biti izuzetak. Šljokice koje ja koristim i preporučujem su Glitter Queen pressed glitter :D Moje su u nijansi 'Rose Gold' i obožavam ih! Što se tiče nanošenja, preporučujem vam da ih nanesete kistom koji ste prethodno našpricale fiksatorom ili jednostavno nanesite prstom za još intenzivniji efekt. Također vam preporučujem da ukoliko ćete nanositi šljokice prvo našminkajte oči, a tek nakon toga lice. Razlog tomu je što se šljokice dosta truse po cijelom licu te ćete ih teško ukloniti ako imate full on make up. (Kod blogokolegice Silvije [Makeup paradise] sam pročitala da možete ukloniti šljokice sa selotejpom! Nisam pokušala, ali eto savjeta u slučaju nužde!)
Ako niste fan šljokica, na kapke stavite zlatno sjenilo. Moj trenutni favorit je LE catrice x kaviar gauche kremasto 2u1 sjenilo kojeg sam na prvoj slici nosila kao tuš. Zgodno za ovo doba, jelda?
Pravo je vrijeme i za umjetne trepavice! Osobno mislim da svaki look izgleda bolje sa umjetnim trepkama. No, ukoliko nemate iskustva sa stavljanjem trepka bilo bi dobro da vam to učini vizažistica ili netko iskusan kako nebi usred tuluma završile bez jedne trepavice. :P hahah

  • PRIMER I FIKSATOR
Kako bi vaša šminka uistinu izdržala cijelu noć nemojte zaboraviti na primer i fiksator. O bazama sam već pisala ovdje . Pa ponovimo, primer ili baza je proizvod kojeg nanosimo prije tekuće podloge. Njegova osnovna zadaća je zaglađivanje kože kako bi puder što bolje 'sjeo' te produljivanje trajnosti šminke. Sa dobrim primerom vaš će make up trajati satima! Osim primera za tekuću podlogu, neizbježan je i primer za kapke. Moj osobni favorit je essence i<3stage baza koju ću svakako koristit i za doček. Ukoliko koristite primer za sjenila nemorate biti u strahu da će vam sjenilao završiti u pregibu kapka ili da će se šljokice trusiti. *ps kao bazu za šljokice možete koristiti i ljepilo za trepavice
Fiksator, za razliku od primera, koristimo na samome kraju šminkanja kako bi sve ostalo na mjestu do dugo u noć. Moj trenutni favorit je AVON magix 2u1 primer i fiksator. Nakon što posprejam lice fiksatorom sve se stopi u savršenu podlogu i nemam taj brašnasti osjećaj na licu.


Što ponjeti u kozmetičkoj torbici?
U kozmetičkoj torbici ponesite neophodne make up proizvode za dijelove lica za koje znate da ćete morati popravljati tijekom noći. Svakako je prva stvar na listi ruž te olovka za usne. Meni ruž prosječno ostane na usnama par sati te ga onda moram popraviti. Kod ovakvih slavlja gdje ima puno ića,pića i ljubljenja moram i češće posegnuti za ružem. Ako imate masnu kožu svakako ponesite blotting papiriće kako bi upili suvišnu masnoću. Nakon toga prođite T-zonom puderom u kamenu i voila, mejk ap je opet savršen! Uzmite i nekoliko štapića za uši kako biste popravili razmazanu maskaru ili tuš! We've all been there :D Ja u zadnje vrijeme stalno nosim i highliter. Razlog tome je jednostavan : postala sam ovisna. Uvijek moram imati taj zasljepljujući glow. hahaha Ukoliko ste se odlučile za umjetne trepavice UVIJEK nosite sa sobom i lijepilo za trepke. Za svaki slučaj!



Eto, to bi bilo moji savjeti za novogodišnje šminkanje! Nabacite šljokice, crveni ruž i dobar parfem i uživajte u sutrašnjem slavlju. Čitamo se iduće godine :*
Sretna vam nova 2017.! Voli vas vaša T.!

PS* pratite me na instagramu da biste vidjele moj novogodišnji look!

You Might Also Like

4 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)