x-mas wishlist [#1]

studenoga 17, 2016

Dolazi nam najljepše doba godine: moj rođendan, Božić i Nova godina! <3
Ne mogu vjerovati da je već sredina 11 mjeseca, pa kud prije? Imam osjećaj da sam se tek vratila s mora a već tipkam Christmas wishlistu. Pišem ovaj post kako bi vam olakšala sa idejama za poklon [iako ću većinu sama kupiti vjerovatno hahah]  Ova wishlista je tu i kako bi imala neki predložak za šoping- da ne bi opet kupila 437239. bronzer, a patila za ovim stvarima. Ovako ću polagano skidati stvarčice sa wishliste... i onda dodati nove :P hmm, da ne duljim.. krenimo na moju ovogodišnju Božićnu listu želja! #DekorativaEdition


  • Sleek paleta highlitera: Midas Touch

blush panda
izvor slike: Blush Panda

Prvi proizvod na mojoj wishlisti je Sleek paleta highlitera Midas Touch. Paleta sa četri highlitera od kojih su tri kremasta i jedan u kamenu. Moram vam priznat da sam se zaljubila u ovaj proizvod. Vidjela sam swatcheve na instagramu i pigmentiranost je odlična! Znate i sami da nakupljam highlitere kao neki hrčak, tako da moram imati i ovu divnoću! Paleta je na PinkPandi trenutno rasprodana, a cijena joj je 98,99 HRK


  •   Makeup Revolution: Revolution Ultimate Eyeshadow Collection 2017 (144 eyeshadow palette)

Oduševljena sam MUR paletama i većina mojih paleta je upravo njihova. U novostima na Pink Pandi vidjela sam da su dobili ove palete sa 144 sjenila. To su sjedinjena sjenila iz svih njihovih paleta, a ova je baš po mom guštu. Ima neutralnih nijansa, tamnijih, neon, shimmer, mat... Mislim da je ovo savršena paleta za svaku šminkoholičarku. Mene je svakako osvojila. :D Cijena joj je 195,15HR 

  •  Lime crime Matte Velvetines



Ovo mi je trenutno no1 proizvod na wishlisti: lime crime tekući ruževi. Slinim za njima već dugo vremena i mislim da je konačno došlo vrijeme da ih naručim. Ovo su najljepši tekući ruževi koje sam vidjela. Nijanse koje su meni osobno najljepše su moonstone, beet it,  raven, cement i thistle.

  •    Catrice x Kaviar Gauche Force D’Or

http://sulfurandcookies.de/2016/10/catrice-kaviar-gauche-2016/
                                                                                                               izvor slike: sulfur and cookies                        
Ako me pratite na mojoj FB stranici već ste imali priliku vidjeti ovaj catrice proizvod. Riječ je o 2 u 1 zlatnom sjenilu koje možete koristiti i kao tuš. Obožavaam zlatnu boju na očima i moram ovo imati. Biti će super i za novogodišnje lookove koje vam spremam :)

  •     Huda beauty Rose Gold eyeshadow palete



Još jedna paleta na mojoj wishlisti je i Huda Rose gold paleta. Mislim da u svakom postu govorim kako obožavam rose gold boju hahah nije ni čudno što mi je ovo daleko najljepša paleta IKAD.
Pogledajte samo te nijanse, pa ja sam se zaljubila! Sve su boje po mom guštu : sedam divnih glitter i 11 toplih smeđih i neutralnih nijansi. Ako moram odabrati samo jedan proizvod iz cijele ove wishliste, onda dragi Djed Mraz želim Huda Rose gold paletu! :D


  •    Kylie KoKo Kollection lip kit



Ovogodišnju wishlistu završavam sa Kylie lip kitom naravno!
Ovaj je lipkit inspiriran mojom najdražom Kardashiankom Khloe :)
U ovom limitiranom setu se nalaze četri nijanse tekućih ruževa od kojih su tri mat (jarko rozi, nude i crveni) te jedan šljokasti rozi :D O ovom proizvodu mogu vjerovatno samo sanjati. Još nije u prodaji, no kad bude vjerovatno će se rasprodati u 6 minuta kao i ostali Kylie lip kitovi... :(



Eto, to je moja skromna wishlista hahah. Imamo li neke zajedničke proizvode na wishlisti?

XOXO, Tina



You Might Also Like

4 komentari

  1. Ja sam isto rekla kako cu napraviti narudžbu sa Pink Pande povodom Bozica i rođendana. Imam 03.01. Rođendan. I dobit cu lovu i onda cu si ja fino naruciti sto zelim. Eto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam ostale tri Sleek paletice, Precious metals, Solstice i Cleopatra's kiss i odlične su, ovu nisam uzela jer se ne sviđaju nijanse, ne nosim baš plave i roze highlightere. Huda paleta je i meni odlična, a također želim i Lime Crime ruževe.
    Catrice sjenilo nisam planirala uzeti, no sad ga vidim, wow, mislim da ću ipak kupiti ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja imam već dosta highlitera pa sam htjela isprobati neke u boji :) Cleopatra's kiss mi je isto divna! moram čim prije po catrice sjenilo da mi slučajno ne promakne! Nadam se da služi svrsi :P

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)