GIVEAWAY #1

rujna 22, 2016

YAAAAASS konačno je počela jesennn!
Već sam povadila iz ormara omiljene dekice, pulovere,tajice i debele čarapice... 
Kavu je zamjenio čaj. Na laptopu se gleda "Orange is the New Black".
Ahh nema mi divnijeg godišnjeg doba :) 
Odlučila sam i vama uljepšati početak jeseni pa vam darujem ovu divnu jesensku MUR paleticu "Flawless Matte". U njoj se nalaze tople mat smeđe te ljubičaste nijanse.
Moram vam priznati da je ovo jedna od mojih omiljenih paleta. Nadam se da će biti dobra i budućoj vlasnici :)
I da, da nebi bilo zabune... Dobivate novu, neotvorenu paletu, a ne moju haha
Pa, krenimo na pravila darivanja! :D
Sve što morate napraviti je :
° Lajkati stranicu "Chanel and rebel" i podijeliti objavu javno na svome zidu
° Pratiti me na instagramu : KLIK
° U komentarima te objave označiti barem jednu prijateljicu kojoj bi poklonili ovakvu paleticu :P

 

SRETNOOO SVIMAAAA!
Izvlačenje je 25.09. u 16:00 h.
p.s. bez varanja pliz

You Might Also Like

4 komentari

  1. Suuper darivanje , paleta je prekrasna . Zapratila sam te i na instagramu : hodzicdzenita_ ❤❤ i da , blog ti je suuper , pratim te i samo tako nastavi ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)