DEEP PLUM [MOTD#3]

rujna 29, 2016

Ah, konačno jedan MOTD [make up of the day].
Takvi postovi su mi ujedno i omilijeni, ali nikako ne stižem tipkati više tih postova.
Obaveze rade svoje...
Zadnjih par tjedana sam previše kupovala, priznajem. Najviše dekorative naravno.
Tek sam danas stigla isprobati neke proizvode pa je ovo ujedno i first impressions post.
Većina proizvoda je essence i catrice. Moram vam priznati da su me ove jeseni ugodno iznenadili sa svojim asortimanom. Imaju stvarno predobre stvarčice na svojim policama. Nažalost nisam imala baš sreće s kupnjom pošto je većina proizvoda već bila rasprodana. Oh well... :(



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Proizvodi koje sam koristila su:

LICE         essence camouflage 2 in 1 [nijansa 20 nude]
                  catrice contouring paleta
                  wet'n'wild contour stick
                  sleek highliter paleta
                  nude illusions transparentni puder

OČI           Flawless [MUR]
                  Fortune Favours the brave [MUR]
                  essence liquid ink tuš
                  essence rock'n'doll maskara

OBRVE     Ultra Brow paleta [MUR: Medium/Dark]

USNE        Trend It Up olovka u nijansi 290
                  wet'n'wild ruž Sugar Plum Fairy



------------------------------------------------------------------------------------------------------








Ova essence camouflage 2 u 1 je svakako još jedan proizvod koji je jeftin,a odličan.
Ima predobro prekrivanje, ne isušuje, ugodan je na koži te dugo traje. Stvarno sve pohvale!
Proizvod koji bih još izdvojila je i wet'n'wild contour stick koji mi se pokazo odličan pri konturiranju nosa! :D I da, u DM-u sam naletila na TrendItUp brend šminke. Nisam još imala prilike isprobati njihove proizvode pa sam se odlučila samo za liplinere. AJME. Kakva je to pigmentacija i divnoća.
Proizvod se lako nanosi, a na usnama traje i traje.. Uzela sam dvije najtamnije olovke. :D
Obožavam ih. Bolje su mi i od essence olovaka. [u tom cjenovnom rangu naravno]


Ispričavam se na malo lošijoj kvaliteti fotka, mobitel danas nije htio surađivati.
Kakav vi look preferirate ovih dana? 

Pusa, Tina!

You Might Also Like

4 komentari

  1. Look je odlican i pokazuje da se ne mora imati super skupa sminka za lijepe i postojane izglede. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Novi brend? Prvi put cujem za njega.. morat cu do dm-a.

    Predivna si. Ruz mi je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, uzela sam ga u DM-u u Ljubljani, nisam sigurna da li ga ima i u Hrvatskoj. Morat ću provjeriti :)
      Hvala ti <3

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)