essence: lash princess

svibnja 21, 2016


jučer sam zaključila da mi je hitno potrebna nova maskara,
a i bio je petak pa sam se odlučila nagraditi za kraj radnog tjedna hihi 
kako to i inače biva, prvo sam se našla pred essence i catrice policama.
nakon dužeg prebiranja uzela sam essence lash princess maskaru.
priznajem, pala sam na preslatko pakiranje!
maskara je klasične crne boje sa zelenom gumom koja oblikuje ženski korzet.  
isprobala sam stvarno masu maskara svih cjenovnih ranga i jedino essence maskare me nikada nisu iznevjerile, tako da je ovo bio šoping na sigurno
za nisku cijenu dobijem maskaru vrhunske kvalitete te točno ono što od maskare tražim.


---------------------------------------------------------------------------------------

UVIJETI KOJE SAVRŠENA MASKARA MORA ISPUNITI

  • maksimalno produžiti trepavice
  • volumen
  • ne smije previše sljepljivati trepavice
  • duže trajanje uz minimalno razmazivanje 
---------------------------------------------------------------------------------------

Mislim da  ovi uvijeti nisu nemogući s obzirom da imam prirodno duge,crne i guste trepavice. Jednostavno volim taj efekt umjetnih trepavica. Upravo zbog tog natpisa sam se odlučila za ovu maskaru. Postoji i lash princess volume maskara  [KLIK] no ova mi se činila zanimljivija.
Lash Princess je maskara koja je ispunila sva 4 kriterija!
Sa samo jednim slojem ove maskare moje su trepavice duge i gušće.
Što se tiće formule, mislim da su pogodili zlatnu sredinu:
nije pregusta da slijepi trepke, no nije ni pre vodenasta da se previše razmazuje.


Četkica je čvrsta te u obliku stošca [deblja je na početku te se sužava prema vrhu]
Ovaj oblik četkice je odličan kako biste  savršeno kreirali taj efekt umjetnih trepavica.
Također, zbog užeg djela savršen je za precizno nanošenje na donje trepavice.
Kako nebi sve ostalo na riječima, slike ispod će vam pokazati kako izgleda samo jedan sloj ove maskare na mojim trepkama
btw otvorila sam instagram na kojemu imam samo sličice sa šminkom
konačno sam se odlučila ostvariti svoj najveći san, a to je da postanem vizažist
uskoro krećem na tečaj, a do tad vježbam razne lookove na sebi hihi
ako me želite pratiti i podržati instagram je @tiniicaa

                                                    Do čitanja, T!

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)