MOTD #1:Rainy day

travnja 26, 2016




Nadvilo se sivilo na gradom. Bura užasno puše i kiša pada.
Baš takvo vrijeme budi inspiraciju u meni.
Iako nije najbolje vrijeme za slikanje, odlučila sam vam pokazati moj statement look.
O wet'n'wild Sugar Plum Fairy ima masu postova, tako da nema smisla da pišem duge recenzije o njemu. Mislim da nema blogerice koja nije nahvalila njihove ruževe. E pa, jedna od obožavateljica sam i ja.
Upravo mi je ovaj ruž najdraži. Toliko ga volim da imam još dva duplića, za svaki slučaj.
Nikad se ne zna ;) hahaha



QUICK REVIEW:
Za cijenu od 23kn dobijete 3,3 g divnog tamnorozog mat ruža.
Kremast je i jako pigmentiran. Savršen za jesensko doba.
Uz povremeno nanošenje [zbog ića i pića] trajanje mu je dosta dugo.
Jedini nedostatak mu je nezgodna ambalaža. No, oprostiti ćemo mu to ;)



Swatch                                

 Pa krenimo na današnji look. 
Opće poznato pravilo je da ako naglasimo usne, oči će biti neutralnije. I obrnuto.
Na kapke sam nanjela nekoliko sjenila iz različitih paleta.
Prvo sam na pregib kapka nanjela dva sjenila koja sam kistićem pomješala jer zajedno daju divnu nijansu. Sjenila su "The Mail" i "Boxed"  iz Sleek palete "Oh so special" KLIK
Zatim sam na sam kapak nanjela 5 i 7 sjenilo iz Makeup revolution Iconic 3 palete KLIK
I zadnje sjenilo koje sam koristila na donji kapak je također iz Makeup revolution palete "Welecome to the Pleasuredome" tamno ljubičasta nijansa "Love your body". KLIK
Kao maskaru sam koristila  svoju najdražu 2000 calorie.








Za obrve sam koristila wet'n'wild Ultimate Brow Kit [samo najtamniju nijansu].
Bronzer i shimmer su iz Makeup Revolution palete Golden Sugar, a puder Max Factor Facefinity 3u1. Eto, nadam se da vam se look svidio. Uskoro ću uslikati i neki tutorial (možda i youtube video ;) ). 

Hvala na čitanju, pusa.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super look, meni su takvi omiljeni i najčešće ih nosim na dnevnoj bazi. Nešto neutralno na oči i dobar berry ruž :) W'n'W ruževi su zakon, odličan omjer kvalitete i cijene. Kako si zadovoljna paleticom Golden Sugar?
    Pozdrav, Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Golden Sugar mi je omiljena paleta bronzera.
      Shimmeri su savršeni. Planiram natipkati recenziju o njoj :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)