✨ Oriflame Giordani Gold eliksir podloga✨

svibnja 09, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju Oriflame Giordani Gold eliksir podloge za mladenački blistavi ten. Ako ste ikada zalutali na moj blog (ili bilokoju od društvenih mreža), onda ste sigurno došli do zaključka kako sam veliki zaljubljenik u sve što šljašti. Kada sam po prvi puta vidjela ovaj proizvod, desila se ljubav ! Giordani Gold eliksir sadrži sitne rozo-zlatne čestice koje se presijavaju - pomislila sam kako je ovo proizvod stvoren za mene. Odmah sam krenula s isprobavanjem i danas je konačno stigao dan da Vam predstavim ovu divnoću. Ako Vas zanima da li je ljubav potrajala ili me proizvod u potpunosti razočarao, nastavite s čitanjem !


Svilenkast serum za popravljanje kože intenzivno hidratizira, usavršava i osvjetljuje kožu za savršen i sjajan mladenački izgled.

SJAJNA KOŽA SVJEŽEG IZGLEDA*
POTIČE BLISTAV TEN*
CJELODNEVNA HIDRATACIJA*
POTIČE MLADENAČKI IZGLED*
UMANJUJE ZNAKOVE STARENJA*

Izrazito lagana formulacija bez masnoća obogaćena je hijaluronskom kiselinom, kompleksom za popravljanje kože, ekstraktom bijeloga čaja i ružičasto-zlatnim mikro kuglicama.

Može se nanijeti samostalno za prirodan, mladenački sjajan ten ili kao osnova za besprijekoran make-up.

Pogodan za sve tipove kože.

* Testirano na 107 korisnica

✨  KOLIČINA : 30mL
✨  CIJENA : 109,00 HRK 69,90 HRK
✨  SASTAV : AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, OLETH-20, CARBOMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, MICA, PROPYLPARABEN, BENZOPHENONE-4, PANTHENOL, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, PARFUM, PHENOXYETHANOL, MYRTUS COMMUNIS EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM SORBATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SORBIC ACID, CI 77891'


Oriflame Giordani Gold eliksir podloga dolazi u prozirnoj, staklenoj bočici.  Proizvod se dozira pomoću kapalje (poput Giordani Gold Liquid Silk tekućeg pudera čiju recenziju možete pročitati ovdje KLIK). Već sam u nekoliko navrata izjavila kako obožavam takvo nanošenje proizvoda ; vrlo je higijenski i fensi! Također, prilikom ovakvog doziranja nema nepotrebnog trošenja proizvoda jer 'istisnem' točno onoliko koliko mi treba. Eliksir je proziran sa sitnim rozo-zlatnim česticama/shimmerom. Ljudi moji, ovaj eliksir je uživo toliko lijep i magičan da Vam to ne mogu dočarati preko fotkica! Na ovoj slici (KLIK) možete vidjeti kako proizvod izgleda pod izravnim Suncem - čarobno, slažete li se ?!


Formula Giordani Gold eliksir podloge je dosta tekuća te se vrlo lako nanosi i razmazuje. Primjetila sam, zbog navedene formule, da je najlakše kapaljkom nanjeti je na lice (čelo, obrazi, brada) i vrat te zatim prstima/beauty blenderom utapkati u kožu. Eliksir se može koristiti samostalno (za glowy mladenački ten) ili kao baza prije tekućeg pudera. Moram Vam priznati da eliksir najbolje izgleda upravo u kombinaciji sa GG Liquid Silk tekućim puderom - savršeno se nadopunjuju i pružaju glowy, besprijekorni finish ! Osim što koži daje prirodni glowy izgled (rozo-zlatne čestice nisu toliko vidljive ispod pudera), savršena je baza za puder te drži pod kontrolom suhe dijelove kože - sve što zahtjevam od baze! Oduševljena sam s ovim proizvodom te Vam ga toplo preporučujem ako preferirate glowy look s daškom glamura. Sigurna sam da Vas GG eliksir podloga neće ostaviti ravnodušnima 😉.
 
Hvala na čitanju, xoxo

PR* proizvod

You Might Also Like

1 komentari

  1. A baš sam razmišljala da li radi posao i da li da bacam pare :D divno sija i definitivno mi treba :D ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)