✨ Gosh Liquid Matte Lips tekući ruž [recenzija] ✨

svibnja 07, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju Gosh Liquid Matte Lips tekućeg ruža. Gosh Copenhagen  je veganski brend koji ne sadrži parabene, nije testiran na životinjama te je dermatološki testiran (njihove proizvode mogu koristiti i osobe s problematičnom i osjetljivom kožom lica). Upravo radi navedenih karakteristika, kao i činjenice da su njihovi proizvodi cjenovno prihvatljivi, ovaj danski brend osvojio je srca mnogih šminkoholičara. Gosh je tek odnedavno stigao na naše tržište te je ovo moj prvi susret tj. upoznavanje s istim. Ukoliko Vas zanima kako mi se svidio Liquid Matte lips ruž te da li ću nastaviti isprobavati Gosh proizvode - nastavite s čitanjem !


Opis proizvoda :
Matt finish
Dugotrajan
Intenzivna boja
Za punije i hidrirane usne
Spriječava usne od isušivanja
Meke i kremaste teksture
Sadrži LiPerfection koji povećava mikrocirkulaciju u usnama
Formula bez parabena i parfema

✨ Dostupnost : Notino.hr
✨ Količina : 4 mL
✨ Nijanse : 001 Candyfloss, 002 Pink Sorbet, 003 Nougat Fudge, 004 Chinese Rouge, 005 Red Carpet, 006 Berry Me, 007 Nougat Crisp


Gosh Liquid Matte Lips dolazi u klasičnom pakiranju za tekuće ruževe ; prozirna plastična tubica s crnim čepom. Osim toga, na čepu je ispisano ime brenda. Vrlo minimalističko, a divno pakiranje. Aplikator je spužvasti, lagano zakrivljen i površinom dosta malen što omogućuje savršeno nanošenje proizvoda - pogotovo za cupid's bow (aplikator možete vidjeti klikom na sljedeći link KLIK).

Formula Liquid Matte Lips tekućeg ruža je vrlo kremasta i gusta, više me podsjeća na sjajilo nego na ruž. Pigmentacija je vrlo dobra stoga će vam biti potreban samo jedan sloj proizvoda za intenzivnu boju! Usporedila bih ovaj ruž sa Nyx Liquid Suede ruževima ; izuzetno pigmentirani, vrlo kremasti i ugodni na usnama, ali oboje imaju isti nedostatak - ne osuše se u potpunosti te se znaju prenositi na lice, zube i sl.

HINT : Nakon što nanesete ruž uklonite višak laganim pritiskom obične papirnate maramice ! Na ovaj način Vaš će ruž biti matt i na usnama trajati satima (skoro cijeli dan!).


Gosh Liquid Matte Lips tekući ruž je na mene ostavio vrlo dobar utisak te već vidim da će ovo postati moj omiljeni ruž za vruće, ljetne dane. Nijansa '040 Chinese Rouge' je divna, neon koraljna boja koju, naravno, nikako nisam mogla uhvatiti kamerom! Najrealističniji prikaz nijanse je na slici gdje sam napravila swatch na ruci ! Ruž je vrlo ugodan na usnama te dugo traje (nakon što ga 'matirate' maramicom). Iako se ne osuši do kraja, oprostiti ću mu to zbog svih preostalih karakteristika - pogotovo fantastične pigmentacije ! Ovaj proizvod je chanel&rebel approved te ću nastaviti isprobavati proizvode Gosh brenda ! Imate moje tople preporuke za ovaj proizvod 󰀀

Koji je Vaš omiljeni tekući ruž? 😀

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Super mi je nijansa.Ja imam sličan od Rimella Stay matte i nije loš

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)