✨ Oriflame Innocent White Lilac ✨

ožujka 02, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Već ste sigurno upoznate s činjenicom da na blogu uvodim mnoge promjene i raznorazne teme (Noviteti | Beauty Hacks) pa sam se odlučila i na recenziranje parfema. Parfemi su mi velika slabost te se moja kolekcija konstantno povećava. Kod parfema najviše preferiram svježe, cvjetne mirise no u hladnijem dijelu godine posežem za nešto težim, elegantnijim varijantama. Posljednja pridošlica u kolekciji je Oriflame Women's Collection Innocent White Lilac pa ću Vam sada iznijeti nekoliko činjenica o njemu i moje dojmove, naravno.

"Doživite mirisnu ljepotu vrta u punom cvatu. Kao kad ulazite u vrt, zapljusnu vas osvježavajuće i prirodne note zelenog lišća. Šetajući dalje, u srcu mirisa ćete otkriti cvjetne note bijelog jorgovana koje će vas odvesti do baršunastih nota heliotropa i drveta u osnovi mirisa. " Oriflame


Oriflame Innocent White Lilac parfem dolazi u elegantnoj, minimalističkoj bočici sa zlatnim čepom. U zadnje vrijeme me odbijaju kičasta pakiranja (pogotovo na parfemima) tako da mi se dizajn vrlo sviđa - clean & simple. 😀 Naziv 'Innocent White Lilac' u potpunosti opisuje miris parfema ; glavna nota su jorgovani uz drvenaste tonove. Parfem je vrlo svjež i realno dočarava miris jorgovana ; toliko realno da me usred zime uspio transportirati u rano proljeće i bakin vrt u cvatu. Trajanje parfema na koži je solidno (do nekoliko sati), a intenzitet je srednji pa smatram da je ovo idealan dnevni parfem. 

Innocent White Lilac je nježan, ženstveni parfem stvoren za sve obožavatelje jorgovana i proljeća. Već vidim da će ovo biti moj omiljeni parfem čim mrvicu zatopli te Vam ga toplo preporučujem ! 

Cijena je 160 HRK za 50mL proizvoda, a naručiti ga možete putem Oriflame kataloga!

Koji je Vaš omiljeni parfem ?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)