✨ Bvlgari Omnia Amethyste ✨

ožujka 18, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post! Nedavno sam objavila kako ću na blogu uvesti dosta novih promjena i tematika, a jedna od njih je i recenziranje parfema. Početkom mjeseca objavila sam post o Oriflame Innocent White Lilac parfemu, a danas je na redu Bvlgari Omnia Amethyste. Iako je tek stigao u moju kolekciju, koristila sam ga u nekoliko navrata pa mislim da je stiglo vrijeme da podijelim svoje dojmove s Vama! Već u samom uvodu ću spoilati recenziju s činjenicom da sam svaki put prilikom nošenja ovog parfemčića 'pokupila' brojne komplimente i znatiželjna pitanja o kojem se to mirisu radi. E pa drage moje, vrijeme je da Vam predstavim ovaj divan parfem - krenimo s recenzijom!
 
"Omnia Amethyste je mladenački, kreativan i izuzetno sofisticiran miris koji podsjeća na moderni dragulj u boji branda Bvlgari. Omnia Amethyste je otmjeni i moderan cvjetni miris koji je inspiriran vrtovima s tisuću mirisa irisa i ruža ovlaženih jutarnjom rosom. Cvjetni dio Omnie Amethyste ponaša se poput kameleona - nekome miriše jorgovan, nekome iris ili ljubičica. Miris koji miriše malo, ali ugodno po slatkom bombonu."


Bvlgari Omnia Amethyste je miris napravljen 2006.godine, a kreirao ga je Alberto Morillas ( Morillas je kreirao i sljedeće mirise ; Kenzo Flower, Cartier Panthere de Cartier, Giorgio Armani Aqua di Gio, Calvin Klein CK One). Miris se sastoji od cvjetnih i drvenastih nota ; u visokim notama je ružičasti grejpfrut, u srednjim notama je iris,  a u bazi heliotrop i drvene note

Omnia Amethyste je elegantan i profinjen, a u isto vrijeme simpatičan i razigran miris ; sve ono što tražim od parfema. Miris je puderast, nježan i zavodljiv - savršen za osobe koje preferiraju cvjetne parfeme! Većina cvjetnih mirisa me odbija zbog intenzivnog, pomalo i sintetičkog mirisa - no Omnia Amethyste daje upravo suprotan dojam! Zbog navedenih karakteristika rekla bih da je ovaj parfem idealan za sva godišnja doba i prigode

Što se postojanosti tiče ona je umjerena - na mojoj koži traje cca pet / šest sati (imajte na umu da toaletna voda ima nešto veći postotak alkohola od parfema pa miris brže ispari). Iako mu trajnost nije najbajnija, neću mu to zamjeriti jer je riječ o iznimno posebnom i delikatnom parfemu. Mislim da je ovo savršen miris za svaku profinjenu ženu koja u sebi ima razigranu stranu. Omnia Amethyste je definitivno opravdao svoju cijenu te se našao u mojih top tri parfema! 

Omnia Amethyste je dostupan na Lijepa.hr, a cijena mu ovisi o militraži (25mL = 236 HRK)!
Naručiti ga možete klikom na sljedeći link : KLIK.
PS* : Uz kod DOSTAVA10 iznos dostave biti će samo 10 HRK!

Jeste li isprobate ovaj parfem ? Kakvi su vaši dojmovi ?
Hvala na čitanju, xoxo

PR proizvod*

You Might Also Like

2 komentari

  1. Preeeedivan.Crystalline mi je također dobar

    OdgovoriIzbriši
  2. Na meni ovaj malac traje i manje, 3 sata najvise i nakon toga mozda jos sat vremena i to samo ako ga bas snjofkam po kozi.
    Inace sam ga kupila jer me uzasno podsjetio na nikad prezaljeni d&g feminine samo sto se na mojoj kozi nije razvijao bas u tom puderastom smjeru koliko sam zeljela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)