🔥The Balm - Balm Jovi paleta [recenzija]🔥

siječnja 16, 2018


Hej svima, dobrodošli na moj novi post - već treći ove godine wooho. U današnjem postu će uživati osobe koje vole šminku & rock'n'roll jer ću recenzirati The Balm Balm Jovi paletu. Sigurna sam da ste već svi dobro upoznati sa The Balm kozmetikom koju krasi epitet najoriginalnijeg brenda u našim drogerijama. Svaki proizvod dolazi u divnim retro pakiranjima, a sama šminka se ističe odličnom kvalitetom. Do sada nisam imala prilike isprobati The Balm sjenila pa možete zamisliti moje uzbuđenje kada sam vidjela ovu paleticu u Lijepa.hr PR paketiću. U ovom postu ukratko ću recenzirati paletu, pokazati vam swatcheve te look ( full face using only one palette, kinda).


Balm Jovi paleta dolazi u kričavo žutom pakiranju te se na prednjoj strani nalaze rock'n'roll motivi (koji su btw aesthetically pleasing AF).  Sa stražnje strane nalazi se slikovni proizvoda koji se nalaze u paleti - 12 sjenila (matt i shimmer), highlighter, rumenilo & dva ruža. Paleta je izrađena od tvrđeg kartona te se magnetski zatvara.


Sjenila su podijeljenja u tri skupine : Heavy metal- heavy metal, Classical - Classique i Alternative - rock alternatif. Svaka skupina sadrži po četiri sjenila pa ću ih tim redosljedom i opisivati.

🔥 HEAVY METAL - HEAVY METAL 🔥
Metal-ica : shiny srebrna s frosted finishem
Iron Maid-In : prljavo zlatna nijansa sa sitnim shimmerom.
Lead Zeppelin : maslinasto zelena sa zlatnim shimmerom
Alice Copper : bogata bordo boja sa narančastim & smeđim tonovima, sadrži shimmer
*Favorit u ovoj skupini mi je definitivno Metal-ica - vrlo mekana tekstura i odlična pigmentiranost. Me likey.

🔥CLASSICAL - CLASSIQUE🔥
Adagio : matte bež nijansa, idealna za setiranje baze
Allegro : matte smeđa nijansa s toplim podtonom
Moderato : matte tamnoljubičasta s crvenkastim podtonom
Presto : matte tamnosmeđa
*Favorit u ovoj skupini je Allegro - nijansa kao stvorena za pregib kapka.

🔥 ALTERNATIVE - ROCK ALTERNATIF 🔥
Blink 1982 : plum nijansa sa zlatnim shimmerom
The Stroke : tamnoplava nijansa
rem : svijetlo ljubičasta nijansa sa primjesom bakrenih čestica
Thrid Eye Blinded : breskvasta nijansa s zlatnim shimmerom
*Favorit u ovoj skupini je rem - stvarno neobična nijansa, prva takva u mojoj kolekciji.

Osim sjenila, ova paleta sadrži i highlighter, rumenilo te dva ruža.
Solid Gold je zlaćani highlighter kojeg mnogi uspoređuju sa popularnim Mary Lou-manizer. Ja bih ga usporedila sa W7 Glowcomotion highlighterom. Vrlo je pigmentiran te će Vam pružiti glow to die for! Don't you want me? je prekrasno koraljno rumenilo koje je osvojilo moje srce. Vrlo je pigmentirano pa morate pripaziti da ne pretjerate s istim. Uglavnom - jedan od favorita u mojoj kolekciji rumenila. Obožavam ovakve nijanse!
Na dnu, u posebnom pretincu, nalaze se dva ruža Milly i Vanilly! Milly je prljavo roza nijansa sa daškom sivog podtona, dok je Vanilly bogato crvena nijansa. Oba ruža imaju matte finish.


Swatchevi s lijeva na desno : Metal-ica, Iron Maid-In, Lead Zeppelin, Alice Copper, Adagio, Allegro, Moderato, Presto, Blink 1982, The Stroke, rem, Thrid Eye Blinded. U donjem redu su : Solid Gold, Don't you want me?, Milly, Vanilly. 


Za kreiranje looka iznad koristila sam : Allegro nijansu u pregibu kapka te kombinaciju Moderato & Presto  kako bih dobila na dubini. Na sredinu kapka nanjela sam shimmer srebrnu nijansu iliti Metal-icu! (jel vidite koliko je pigmentirana i divna, dayuum). 


Osim gore navedenih sjenila, koristila sam Don't you want me? rumenilo & soild gold highlighter. Žao mi je što je danas ponovno oblačan dan pa se highlighter ne vidi u punom sjaju, no pratite me na instagramu jer će se tamo sigurno još pojavljivati! Na usnama je Milly ruž koji je preeekrasan - idealan za dnevne lookove!

Sve u svemu - oduševljena sam ovom paletom. Balm Jovi je paleta koja sadrži sve što vam je potrebno za full makeup, a dovoljno je mala da stane u svaku torbicu (travel friendly). Svi proizvodi ističu se odličnom kvalitetom te opravdavaju svoju cijenu. 
Paletu možete naručiti putem ovog linka : KLIK.

Jeste li već isprobale ovu paletu? Koristite li The Balm kozmetiku?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. imam Nude Dude i Nude Beach palete i kvaliteta im je vrhunska. obožavam ih koristiti :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)