✨Wetnwild Photofocus Foundation ✨

studenoga 05, 2017


Hej svima! Danas Vam konačno tipkam recenziju wetnwild photofocus pudera - puder koji je digao na noge cijelu blogosferu. Već dugo nisam vidjela da se toliko piše o nekom drogerijskom tekućem puderu - još od otkrića catrice HD liquid coverage pudera. Sada kada se HYPE smirio, vrijeme je za moj oštar sud. Photofocus puder su hvalili svi : od domaćih beauty blogerica pa do Jeffree Stara koji se oduševio istim. Nakon svih tih pohvala morala sam i ja vidjeti što je to toliko posebno u tom puderu. Kupila sam ga prije cca mjesec dana i nakon cjelomjesečnog testiranja je vrijeme za moje dojmove. Paaa, krenimo!


Photofocus puder dolazi u staklenoj ambalaži sa crnim čepom na kojem se nalazi špatula (slika ispod). Ovo mi je prvi susret sa puderom koji se dozira putem špatulice - osobno preferiram pudere na pumpicu ili kapaljku (npr. catrice HD) - no zapravo je jako jednostavno dozirati puder na ovaj način. Iz sigurnosnih razloga prvo nanosim puder na ruku pa zatim na lice (RIP sve bijele majice koje sam uništila puderom). U bočici se nalazi 30mL proizvoda te je puder, kao i cijeli wetnwild asortiman, cruelty free

🎀 CIJENA: 55 HRK
🎀 GDJE KUPITI: DM, Bipa, Accessoriess
🎀 SASTOJCI: Isododecane, Cyclopentasiloxane, Water/Eau, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Butylene Glycol, Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Adipic Acid/Neopentyl Glycol Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Silica, Sodium Chloride, Sorbitan Sesquioleate, Lecithin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polysilicone-11, Isopropyl Titanium Triisostearate, Laureth-12, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Titanium Dioxide/CI 77891, Mica, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499.


Nakon što sam navela opće podatke o proizvodu - vrijeme je za moje dojmove. Daklem - nakon svih tih silnih hvalospjeva moram Vam reći da sam pomalo razočarana ovim puderom. Razlog zašto je vjerovatno taj što sam očito imala  prevelika očekivanja. Prilikom prvog korištenja primjetila sam taj neki čudan miris koji me podsjeća na farbe za zidove. Huh, nakon toga je uslijedilo nanošenje pudera na lice (nakon hidratantne kreme i Baby skin primera) te sam iz navike uzela RT kist za tekuću podlogu. Kakva pogreška... Lice mi je bilo prepuno linija koje su nastale povlačenjem pudera. No, stvar sam brzo riješila utapkavanjem mokrim beauty blenderom. Tako da - ovaj puder nikako nije za nanošenje kistem. 


Nijansa koju sam kupila je Nude Ivory koja mi je malčice presvijetla, no biti će super za zimu kad mi se ten kamuflira u duha. Što se izbora nijansi tiče - možete birati između 'čak' pet. Prve tri su jako svijetle, dok su druge dvije dosta tamne. Nijansa koju ja imam je 'Nude Ivory'. Puder je dosta tekuće teksture te se lako nanosi i blenda te se super ponaša s praškastim proizvodima. However, moja je koža normalna sa suhim obrazima te sam primjetila da puder dosta naglašava taj suhi dio. Prekrivna moć mu je srednja do visoka te odlično izgleda na fotkama. Trajnost mu je famozna - na licu izdrži cijeli dan, dok ga ne odlučim skinuti. Stvarno skidam kapu što se trajnosti tiče. Upravo zbog tih karakteristika preporučila bih Vam ovaj puder za neku svečanost ili slikanje : dugotrajan je, nema flešbeka, daje lagani zdravi sjaj koži te mu je moć prekrivanja srednja


Puder sam nosila na slici iznad pa možete vidjeti kako izgleda na licu. Sviđa mi se što puder pruža  lagani glow finish te mu je trajnost odlična! Također mi se sviđa moć prekrivanja. E sada - stvari koje su me razočarale su miris koji nikako da ispari, naglašavanje suhih dijelova te loš izbor nijansi. Sjećam se da je i njihov Coverall puder također imao neki čudan miris (PS puder je bio odličan!).  I da rezimiram, rekla bih da je ovo sasvim solidan tekući puder na našem tržištu. Nakon svih tih silnih recenzija očekivala sam čudo u bočici, a dobila prosječan puder. Daleko od toga da je loš, no mislim da ima i boljih pudera o kojima se ne priča u toj mjeri. 

Jeste li isprobale ovaj puder? Kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)