✨ Rimmel noviteti | one brand makeup look ✨

studenoga 09, 2017


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila 2u1 post : Rimmel noviteti + One Brand MakeUp look :) Jučer mi je stigao paket sa nekim od Rimmel noviteta pa sam se brže bolje odmah bacila na posao isprobavanja i testiranja. U paketu sam dobila novu Magnif'eyes paletu, Wonder'fully real maskaru, wonder wing tuš te stay matte tekući ruž. Dakle, danas čitate o mojim prvi dojmovima - nakon određenog vremena korištenja napisati ću i detaljne recenzije! Let's go !


💎 Magnif'eyes nude edition paleta : savršena paleta za obožavateljice prirodnog looka! Čini mi se da je ova paleta proširena verzija Magnif'eyes 'London Nudes Calling' palete koja me ODUŠEVILA. Paleta sadrži čak 12 trendi nijansi te dolazi uz aplikator (na jednom kraju se nalazi spužvica, na drugom četkica). Većina sjenila je shimmer, dok su ostala matt. Mislim da je ova paleta odlična pošto s njom možete kreirati bezbroj lookova : od dnevnih varijanti do jačih večernjih lookova. Na slici iznad možete vidjeti kako su sjenila odlično pigmentirana - swatchevi su napravljeni bez baze/primera sa samo jednim laganim potezom prsta!


💎 Stay Matte tekući ruž u nijansi 'Plum this show' - predivna, bordo boja; idealna za ovo hladnije razdoblje. Ovaj sam Vam proizvod već predstavila prije par sati na FB stranici pa evo link : KLIK. Ruž se ravnomjerno nanosi, aplikator je jako precizan te je dovoljan samo jedan sloj. Suši se u matt finish te ne zateže usne. Što se trajnosti tiče moram ga još isprobati. Planiram napisati posebnu recenziju u kojoj ću ga dooobro testirati (jel vodootporan, kissproof i sl.)


💎 Wonder Wing eyeliner - proizvod oko kojeg sam iskreno bila malo skeptična. Izbjegavam tuševe u olovkama jer su najčešće suhi, ultra brzo se troše te nakon par korištenja aplikator postane neprecizan. No, wonder wing me iznenadio. Na prvu Vam mogu reći da je tuš sasvim dobar - uspjela sam napraviti jako tanke linije (imam dosta spuštene kapke pa ako pretjeram s tušem, crnilo mi proguta cijelo oko lol) te se nije razmazao. Aplikator je jaaako precizan! Me likey


💎 WONDER'FULLY REAL maskara me osvojila ambalažom - pa hejj, metalik roze boje je! Predobro :D Jako mi se sviđa četkica čije se plastične 'bodlje' sužavaju prema vrhu (znači da precizno možete nanjeti maskaru i na donje trepke). Prvo nanošenje je prošlo odlično : maskara je mojim trepkama dala volumen te ih nije slijepila. Nisam primjetila niti da se otopila ili razmuljala. No - o trajnosti te ostalim podacima pisati ću Vam u posebnoj recenziji.


Na slici iznad nosim :
💎 Match Perfection tekući puder (recenzija)
💎 Stay Matte puder u kamenu (recenzija)
💎 Magnif'eyes paleta 'Nudes edition'
💎 Wonder'fully real maskara
💎 Wonderful wing eyeliner
💎 Stay matte tekući ruž
(+MUR paleta za popunjavanje obrva/ essence sun club brzonzer)

Sviđa li Vam se današnji 'vamp' look? Koji je Vaš omiljen Rimmel proizvod?
Hvala na čitanju, xoxo
 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)