✨ essence super last eyeliner [recenzija]✨

listopada 16, 2017


Hi y'all! Dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju novog essence 'super last' tuša u nijansi deep black. Tuševe za oči ne koristim na dnevnoj bazi samo zbog toga što se najčešće šminkam u žurbi, a tuš može namirisati strah (!) paa ga zato najčešće izbjegavam. No, kada radim nešto dramatičniji ili svečaniji look - tuš je obavezan! Isprobala sam stvarno puno drogerijskih tuševa (pogotovo essence) i bilo je tu svega - od potpunih fejlova do savršenstva u bočici. Na blogu ste mogle čitati troboj tuševa (KLIK) gdje sam usporedila essence, catrice i l'oreal tuševe - pa škicnite i taj članak, ukoliko Vam je promaknuo. Essence super last tuš sam isprobala nekoliko puta, sakupila dojmove i - spremni smo za recenziju.


Essence super last eyeliner dolazi u plastičnoj, crnoj ambalaži sa bijelim natpisom. Osobno mislim da su takva pakiranja i najbolja : proizvod odmah izgleda elegantnije lol. Čep tuša je dovoljno dugačak za precizno baratanje aplikatorom te odlično sjeda u ruku. Kada sam po prvi puta radila swatch primjetila sam da je ovaj tuš jaaako sličan catrice 'dating joe black'. Oba tuša su baš crna i jako pigmentirana. Jedina razlika između ta dva tuša je u aplikatoru : 'Dating joe black' ima dosta tanji i precizniji aplikator (KLIK; ovaj donji) za razliku od 'super lasta' (slika ispod).


No, iako essence verzija ima nešto veći aplikator osobno mi je lakše rukovati njime. Iskreno, nisam baš maher u nanošenju tuša - no, niti jedan od tri puta kad sam koristila ovaj tuš nisam uprskala! Samo da znate da je to veliki napredak za mene hahah.


Na slikama iznad možete vidjeti i kako tuš izgleda na očima. Ukoliko Vas zanima koje sam još proizvode koristila za kreiranje ovog looka, klik na ovaj link. 


I da zaokružim recenziju - oduševljena sam tušem te Vam svakako preporučujem da ga isprobate. U skoro 10h nošenja nije se razmazao niti preslikao - izgledao je kao tek nanešen. Jako je precizan i odličan za početnike u šminkanju! Pigmentacija je   kao i cijena (30ak HRK). Bravo essence - you did it again! :D

PR* proizvod

Koji je Vaš omiljeni drogerijski tuš?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)