✨ ORIFLAME COLOURBOX ✨

kolovoza 11, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Ukoliko me pratite putem instagrama ili fejsa onda ste sigurno vidjele kako sam dobila Oriflame PR* paketić s novitetima iz Colourbox kolekcije. Colourbox je vedra, razigrana i vrlo pristupačna kolekcija proizvoda - savršena za sve nas koji obožavamo eksperimentirati s bojama. U kolekciji se nalaze lakovi za nokte u deset nijansi, mono sjenila u osam dinamičnih nijansi, Fat Lash maskara, crna olovka za kapke, ruževi za usne, tekući puder te puder u kamenu. Sve što vam je potrebno za kreiranje šarenog dnevnog ili zavodljivog noćnog looka. U paketu sam dobila tekući puder u nijansi Light Ivory, puder u kamenu 'Rose Beige' te 'Bright Orange' ruž za usne. Ukoliko Vas zanimaju moji dojmovi o ovim proizvodima, nastavite čitati.


Upoznajte COLOURBOX kolekciju 
"Unesite boje u svoj život uz novu make-up kolekciju Colourbox. S fantastičnim odabirom boja, Colourbox je vedra, razigrana i vrlo pristupačna kolekcija proizvoda. Od sada svaka žena može uživati u eksploziji boja! Izađite iz svoje zone udobnosti omiljenih boja i eksperimentirajte s novim bojama - Oriflame

✨ COLOURBOX FACE POWDER✨


COLOURBOX puder u kamenu dolazi u dvije nijanse formulacije koja prekriva bez osjećaja suhoće. 
Pomaže pri kontroli neželjenog sjaja! 59,00 kn  37,90 kn 

KAKO KORISTITI:  Puder u kamenu nanesite poslije vaše uobičajene podloge za make-up. Nanesite ponovno po potrebi - Oriflame


Proizvod kojeg ću vam prvog predstaviti je neizostavan ljetni must have. Colourbox puder u kamenu dolazi u dvije nijanse : Light Beige te Rose Beige (nijansa na slici). Proizvod sam testirala u kombinaciji s colourbox tekućim puderom (ispod) svakodnevno od dana kada sam ih dobila. Riječ je o proizvodu iznimno mekane te baršunaste teksture. Puder je fino mljeven te se ne trusi pretjerano (no, manji fall out je prisutan). Primjetila sam da se odlično stopi sa puderom te ne ostavlja praškasti trag. Ovaj je proizvod imao pravi izazov - testirala sam ga po najvećim vrućinama. I znate što, držao je moju kožu matiranom par sati! (podsjetnik : imam normalnu kožu sa suhim dijelovima). Travel friendly je pa nema problema sa popravljanjem i ponovnim nanošenjem. Veliki plus ide i spužvici uz koju je popravak uvelike olakšan. Preporučila bih vam da puder koristite samo na T-zoni jer se hvata za suhe dijelove kože. Sve u svemu - odličan proizvod za nisku cijenu! 󰀀 󰀀

✨ COLOURBOX FOUNDATION


COLOURBOX tekući puder hidratantne formulacije jednostavan je za nanošenje. Dolazi u četiri nijanse prozračnog prirodnog do srednjeg prekrivanja. Ne ostavlja ništa osim predivnog izgleda lica! Oriflame

Kako koristiti - Nanesite prstima ili make-up spužvicom na očišćenu kožu lica 

Cijena 54,00 kn  32,90 HRK 


Colourbox tekući puder dolazi u jednostavnoj tubici od 30 mL te možete birati između četiri nijanse : Porcelain, Light Ivory, Natural Beige te Dark Beige. Nijansa koju ja imam je Light Ivory i pogodila sam savršenu nijansu svog tena! (BTW primjetila sam da mi bolje ide odabir nijansi putem kataloga, nego swatchanjem u drogerijama wtf). Puder je dosta guste teksture, no veoma se lako nanosi na lice te blenda. Pokrivna moć je srednja - bez problema sakriva manje nepravilnosti na koži. Puder ima divan dewy finish, te na licu traje nekoliko sati bez fiksatora (nekoliko sati po ovim vrućinama, javim vam kako se ponaša u normalnijim uvjetima). Nisam primjetila da istiće pore ili suhe dijelove lica te mi je on trenutno omiljeni dnevni puder. I još jedna bitna karakteristika koju ne mogu a da ne spomenem - miris. Ovaj puder miriše na breske. Ne šalim se. Ljudi moji ja sam oduševljena :D

✨ COLOURBOX RUŽ ZA USNE


Proizvod po kojem je Colourbox kolekcija najprepoznatljiva su definitivno ruževi za usne. Ruževi dolaze u 20 nijansi : raspon nijansi se proteže od svijetlih roskastih do jesenskih burgundi nijansi. Cijena ruža je 44,00 KN te sadrži 4g. Nijansa koju sam ja dobila na recenziju je divna 'Bright Orange' - hot narančasta nijansa koja je idealna za vruće ljetne dane / noći. Ruž je veoma kremast te ugodan na usnama. Ne isušuje, više je na hidratantnoj strani. Oduševljena sam i izuzetnom pigmentacijom! Finish na usnama mu je glossy, nikako matt. Jedina mana mu je (ne)trajnost - traje par sati ukoliko ništa ne jedete / pijete / ljubite :D No, to je većinom problem svih takvih ruževa.  Oprostiti ću mu i kratku trajnost pored tako divne, intenzivne boje *swatch je na slici ispod


✨ SWATCHEVI

S lijeva na desno : Bright Orange, puder u kamenu 'rose beige' te tekući puder 'ligh ivory' 

I voila, to bi bili moji prvi dojmovi o Oriflame COLOURBOX proizvodima. Još jednom napominjem, ovo su tek prvi dojmovi. Ukoliko Vas zanima detaljna recenzija nekog od proizvoda morati ćete pričekati da ih još malo testiram. Sve u svemu - oduševljena sam. Za nisku cijenu dobiti ćete iznimno kvalitetne proizvode.
Me likeyy. BTW mislila sam staviti i neku sličicu gdje sam koristila sve ove proizvode, no ionako je ovaj post predug. Tako da svratite na moj instagram, jer sam ovdje KLIK  koristila sva tri proizvoda. Slike nisu ispale najbolje (prednja kamera) stoga ću vam vjerovatno natipkati i drugi dio ovog posta - LOTD korišteći Oriflame proizvode! Što kažete?


Hvala na čitanju,

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)