✨ AVON naturals sprejevi za tijelo✨

kolovoza 27, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za sunčano nedjeljno poslijepodne pripremila sam Vam jedno lagano štivo - recenziju Avon naturals sprejeva za tijelo. Nakon masu pozitivnih recenzija odlučila sam naručiti dva primjerka sprejeva i to kokos&karambolu te magnoliju. Ljeti ne volim nositi teške parfeme pa sam računala da će ovi sprejevi poslužiti u tu svrhu. Jesam li zadovoljna kupnjom ili je ovo totalni FLOP, nastavite čitati.


Mirisni sprej za tijelo
• trenutno osvježava
• hladi kožu
• pruža nježan miris


Kako djeluje:
Trenutno osvježava kožu ostavljajući ju mirisnom.
Može se koristiti i za osvježavanje posteljine i prostorija.

Upotreba:
Za prostorije: Držati bočicu uspravno i poprskati 2-3 puta prema sredini prostorije.
Za posteljinu: Poprskati posteljinu na udaljenosti 20-30 cm 2-3 puta.
Za tijelo: Poprskati po cijelom tijelu.

Cijena: 40 15 HRK


Avon naturals sprejevi dolaze u prozirnoj, plastičnoj bočici sa raspršivačem. U bočici se nalazi 100mL proizvoda. Sviđa mi se jednostavan,a efektan dizajn bočica tj. naljepnice jel. Kad sam po prvi puta skinula čep i pomirisala sprej osjetila sam intenzivan miris i - oduševila se. Nažalost, oduševljenje je trajalo vrlo kratko. Kad kažem vrlo kratko, govorim o minutama. Doslovno pošpricate sprej i za par minuta miris ispari. Verziju s kokosom volim koristiti za osvježavanje lica/tijela (na dane kada ne nosim šminku). Magnoliju većinom koristim tako da 'osvježim' odjeću i obuću, no miris također traje vrlo kratko. Nažalost, sprejevi nisu ostaviti dobar dojam stoga ih neću ponovo kupiti.Nakon onoliko pozitivnih recenzija imala sam očekivanja da će sprejevi na koži trajati barem sat-dva, no nije baš tako. Šteta jer obožavam mazalice iz naturals linije proizvoda, no sprejevi mi se nikako ne sviđaju.

Jeste li vi isprobale ove sprejeve? Kakvi su Vaši dojmovi?


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)