✨ W7 make up - hit or miss?! ✨

srpnja 31, 2017


Hej svima! U prethodnom postu predstavila sam Vam svoj W7 haul, a danas Vam tipkam post s dojmovima o ovim proizvodima. Neke proizvode testiram i koristim već duže vrijeme, dok sam se s većinom susrela po prvi put. Vjerujem da većina vas nije upoznata sa ovim brendom pa eto nekoliko informacija : W7 je brend porijeklom iz UK, najpoznatiji su po tome što rade 'kopije' HG proizvoda po troduplo jeftinijoj cijeni. Mislim da je to odlično za sve koji nisu u bajnoj financijskoj situaciji, a žele isprobati neke od razvikanih proizvoda poput Mary Lou highlightera ili Benefit Hoola bronzera. W7 kozmetiku možete naručiti putem Pink Pande.


W7 Porefection primer obećava minimiziranje pora te duže trajanje podloge na licu (iliti cijeli dan). Formula je oil free, a obogaćen je vitaminom E. Davala sam mu šanse mjesecima, no jednostavno ne vidim nikakvu promjenu bez ili sa ove baze. Pore su identične kao i prije nanošenja primera,a trajanje šminke nije produženo. Tako da ovaj proizvod dobiva palac dolje.
PhotoShoot tekući puder obećava savršeni ten, dobro prekrivanje nedostataka te postojanost do 16 h na koži. Također napominju da je puder primjeren za sve tipove kože. Cijena ovog pudera je 29,99 KN te sam odlučila riskirati i naručiti tri nijanse pa kud puklo,da puklo. Imala sam sreće jer je ovaj puder savršeni dnevni puder! Veoma je lagan na licu, prekrivanja je srednje, a trajanje cca 6h (bez fiksatora i primera). Ne istiće suhe dijelove kože,niti izaziva ikakve reakcije na licu. Finish mu je također krasan - prirodan glow.  Ne mogu vjerovati da košta svega 30HRK. Jedina mana mu je ta što nema nikakvog aplikatora, no ako sam tu sitnicu mogla oprostiti Colorstayu mogu i ovom puderu. Stvarno ga toplo preporučujem svima koji vole nešto laganiju podlogu na licu.


Na slici iznad možete vidjeti sljedeće nijanse PhotoShoot pudera ( s lijeva na desnu):  
Buff, Sand Beige, Natural Beige.


Prije nego što sam obavila šoping, guglala sam koji su to najbolji W7 proizvodi sudeći po blogericama. Vidjela sam da je mnogo beauty blogerica oduševljeno Lip Twister liplinerima. Pošto ne mogu zamisliti šminkanje bez korištenja olovaka za usne, odlučila sam dati šansu i w7 verziji. Lip Twister su ustvari olovke na odvratanje te dolaze u širokom spektru nijansi. Mogla bi ih usporediti sa essence liplinerima - veoma su kremaste i dugotrajne. Oduševljena sam ovim olovkama (pogotovo nijansom Merlot) te ću vjerovatno kupiti i preostale nijanse.
Absolute Lashes je kopija Benfit They're Real maskare. Koristila sam je par puta, no nije me osvojila. Ukoliko preferirate prirodan look, go for it! Čak niti nakon tri sloja ne dobijem rezultat kao sa ostalim maskarama tog cjenovnog ranga. Savjetujem Vam da preskočite ovaj proizvod.
Eye Dream je proizvod koji s veseljem koristim već skoro godinu dana. Riječ je o kremastom sjenilu u nijansi 'New Sensation'. Koristim ga na način da nekim sjenilom lagano osjenčam oko, te zatim nanesem proizvod plosnatim kistićem i kreiram lagani cut crease. Nemam nikakve zamjerke za ovaj proizvod. Kako ga nanesem, tako stoji cijeli dan. Ne trusi se, niti ne razmazuje. Odlična stvar! Šteta što ne dolaze u više nijansi.


Swatchevi s lijeva na desno : Eye Dream, Lip Twisteri - Nude, Pink, Brown, Marlot


I za sam kraj ostavila sam tri proizvoda koji su mi i najzanimljiviji - bronzeri i highlighteri, što drugo! :D
Honolulu je kopija Benefit Hoola bronzera. Ukoliko pratite beauty scenu znate da je Hoola bronzer holy grail proizvod. Nažalost, nisam ga imala prilike isprobati no zato sam kupila kopiju! Honolulu dolazi u kartonskoj kutijici te osim bronzera unutra sadrži i kist za nanošenje proizvoda (KLIK). Bronzer je veoma mekan, blenda se kao u snu te nema nikakvog mirisa. Na prvu sam mislila da će mi možda biti i pretaman, no nijansa mi je na kraju idealna! Sviđa mi se što nije narančast pa ga koristim i u svrhu konturiranja. Ukoliko planirate kupiti ovaj bronzer preporučujem vam da kistićem uzmete minimalnu količinu jer je veoma pigmentiran. Lakše ga je nadograditi, nego ukloniti :D
Hollywood Bronze&Glow je klasična paleta u kojoj se nalazi bronzer i highlighter. Mislim da bi ova paletica bila idealna za plavuše i osobe svijetlijeg puta pošto su oba proizvoda takva. Meni su možda i previše svijetli. Ovaj me proizvod ostavio ravnodušnim, imam puno boljih paleta za konturiranje. Meh.
I šećer na kraju, highlighter. Glowcomotion je divan zlaćani highlighter, kopija The Balm Mary Lou highlightera. Nakon što sam napravila prvi swatch ovog proizvoda - zaljubila sam se. Ovo je najdivniji highlighter u mojoj kolekciji ! Pogledajte ga samo kako šljašti na suncu KLIK.  Mislim da dovoljno govori činjenica da ga koristim svaki dan od kada sam ga kupila.


Swatchevi s lijeva na desno : Honolulu, Glowcomotion, Hollywood Bronzer & Highlighter


Na samom kraju sam vam mislila pokazati kako ovi proizvodi izgledaju na licu, no poprilično sam failala jer su mi sve slike izvan fokusa. Pa eto onda nekoliko fotki sa prednjom kamerom.
Sve u svemu, mislim da je W7 kozmetika odlična za te novce. Oduševljena sam puderom, liplinerima, highlighterom & honolulu bronzerom. Ne bih vam preporučila primer niti maskaru. 
Ispričavam se na lošim fotkama, pratite me na instagramu gdje ću sigurno objaviti još fotkica s ovim proizvodima u glavnim ulogama.

Jeste li isprobale nešto od W7? Koji su vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)