✨ Trend It Up baza za lice [recenzija] ✨

srpnja 01, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila recenziju jedne baze za lice koja tek dolazi na naše tržište. Riječ je o Trend It Up expert make-up perfection bazi. Prije svega moram vam otkriti svoje oduševljenje što TrendItUp dolazi i u naše drogerije pošto je riječ o veoma kvalitetnoj, a cjenovno pristupačnoj kozmetici. Do sada sam imala prilike isprobati njihove liplinere i - oduševili su me. Jako su kremasti i dugotrajni (i jeftini, mislim da koštaju svega 2e). Oduševljena liplinerima, krenula sam sa isprobavanjem i ostalog asortimana. Jedna od njih je i baza/primer za lice. Ukoliko Vas zanimaju moji dojmovi o ovoj bazi, nastavite čitati. 
O bazama smo pričali i ovdje : KLIK (ponovite gradivo 😉 )


Nježna baza za šminku koja maskira nepravilnosti kože i licu daje jedinstven izgled i poseban sjaj. Koža je zaleđena te zaštićena od neželjenog sjaja. Idealna baza za šminku, koja se također može koristiti i sama za postizanje savršenog tena. Proizvod je dermatološki ispitan.


Trend It Up baza za lice dolazi u jednostavnom bijelom, plastičnom pakiranju te se dozira pomoću pumpice. Takvo doziranje proizvoda mi je i najdraže - istisnem točno onoliko proizvoda koliko mi treba i higijenski je. Samo pakiranje je minimalističko - na tubici piše samo naziv proizvoda. Proizvod izgleda veoma chic. Trend It Up trenutno u ponudi ima dvije vrste primera za lice : perfection & illuminating bazu. Ja sam se odlučila za perfection bazu pošto mi ljeti ne treba i dodatan glow 😂 Za cijenu od 4,5 eura (cca 30kn) dobije se 30mL proizvoda. 


Baza je roskasto-mliječne boje te je prilično vodenaste teksture. Lako se nanosi na lice te razmazuje. Primjetila sam da je najbolje nanjeti je prstima te beauty blenderom utapkati u kožu. Baza lijepo zagladi lice te je savršena podloga za tekući puder. Iako obećava "sakrivanje" nedostataka (pora,bora) nisam primjetila neku posebnu pokrivnu moć. Puder vrlo lako "sjedne" na bazu te je samo trajanje šminke produženo. Baza sadrži blagi puderasti miris, no on se gubi prilikom nanošenja na lice.

Sve u svemu, zadovoljna sam ovim proizvodom. Baza dobro pripremi kožu licu za tekuću podlogu i poboljša trajanje pudera na licu. Veoma je ugodna i lagana na licu. Jedina mana joj je što ne maskira pore, no za cijenu od 30ak kuna je i više nego zadovoljavajuća. 


Koja je vaša omiljena baza za lice? Veselite li se dolasku TrendItUp kozmetike?

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)