✨ New In #9 ✨

srpnja 10, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas ću vam predstaviti stvarčice koje sam kupila prethodnih nekoliko dana iliti New In #9. Našlo se tu svega - sandala, odjeće te dekorative i preparative, naravno. Neću puno duljiti jer ima dosta slika, a ne želim da post bude predug i predosadan. Paa, krenimo!


Prvi proizvod na New In #9 listi je Maybelline Baby Skin primer za lice. Nakon bezbroj recenzija (što naših, što stranih blogerica) i hvalospjeva - konačno je u mojim rukama. Uvijek kada sam ga htjela kupiti bio je rasprodan, ali ne i ovaj put! Ugrabila sam posljednji ! Wooho. Inače cijena baze je 40 KN.
Odlučila sam dati još jednu šansu BB kremama. Iako su me do sada sve BB kreme razočarale, kupila sam Baleinu verziju. Koristila sam je par puta do sada i so far so good. Planiram vam natipkati detaljnu recenziju nakon malo dužeg korištenja i isprobavanja. Cijena BB kreme je 16 KN.
O alverde lip coatu/sjajilu već sam vam pričala na instagramu (KLIK). Riječ je o bezbojnom sjajilu sa rozim shimmerom - ono što me privuklo kod ovog proizvoda je divan miris koji podsjeća na slatkiše. Jako mi se svidio i dizajn samog sjajila te sam ga MORALA imati. Cijena sjajila je 30 KN.
Kupila sam i dva essence proizvoda : chrome eyeliner pen iz blossom dreams LE kolekcije te divan nude ruž iz life is a festival kolekcije '03 live,love,laugh!'.


Catrice mi je poslao nekoliko proizvoda iz provocatrice LE kolekcije, a više o proizvodima možete čitati ovdje : KLIK. Dobila sam gradation rumenilo u nijansi 'Berry Bow', dva cushion ruža 'Rapsberry Belle' i 'Berry Bow' te prah za volumen trepavica !


Opskrbila sam se umjetnim trepavicama svih vrsta ! Kupila sam nekoliko trepki u TeDia po cijeni od 1e. Nisam ih još isprobala, no izgledaju obećavajuće! Naručila sam i paket trepki sa Danijel cosmetics stranice, no nisu još stigle pa vam ih ne mogu pokazati. Ukoliko tražite vrhunske trepke, toplo bi vam preporučila da naručite sa Danijel cosmetics stranice. Do sada sam naručila gro trepavica kod njih te ih i ja i moje klijentice OBOŽAVAMO!


Danas sam kupila ove slatkiše (u slovenskom DMu). Riječ je o ebelin kistovima koji imaju divne pastelne drške (ombre prijelaz iz roze u svijetlo plavu) te bijele dlačice. Uzela sam jedan kosi kist za bronzer, jedan okrugli za nanošenje highlightera te ogroman fluffy kist u obliku lizike. Predpostavljam da nije baš funkcionalan iako na naljepnici piše da se njime nanosi puder u kamenu, transparentni puder te bronzer i highlighter. No, bio je toliko sladak da nisam mogla ne kupiti ga. Ako ništa, biti će divan ukras u moru crnih, dosadnih kistova. Cijena jednog kista je oko 2 eura, možda malčice više.


Ljeti najčešće koristim roll on dezodoranse i to one bez mirisa. Nema mi goreg nego kombinacija znoja i jakog mirisa, fuj. Upravo zbog toga kupila sam Fa soft&control na sniženju za 1,5 euro.
Obožavam Balea mazalice i ovog puta odabir je pao na mlijeko za tijelo sa shea maslacem.


Ukoliko Vam do sada nisam spomenula, obožavam Baleu. Upravo Balea ima veoma kvalitetne proizvode koji su cjenovno pristupačni svima. Koristim Baleine proizvode već godinama i niti jedan njihov proizvod me nije razočarao (mislim da ovo ne mogu reći za niti jedan drugi brend). Kupila sam Jamaica Vibes šampon za tijelo koji VRIŠTI LJETO zbog intenzivnog mirisa ananasa (no, bez brige nakon tuširanja se miris gubi), Repair + Pflege šampon za kosu koji je moj trenutni favorit te gel za brijanje koji sadrži aloe veru.


Neki dan su mi stigle tri nove nijanse Golden Rose tekućih ruževa. Nijanse koje su se pridružile mojoj kolekciji su 03,07 i 09. Ukoliko tražite matt ruž koji će na vašim usnama trajati satima, toplo vam preporučujem GR tekuće ruževe. Osim što su dugotrajni, jako su ugodni na usnama te ih ne isušuju. Cijena jednog tekućeg ruža je 44 KN, a naručiti ih možete i preko GR webshopa.


U Planet obući sam kupila divne bež sandale sa motivom leptirića. Jako su ugodne (jedine sandale koje me nisu nažuljale) i izgledaju savršeno u svakom ljetnom outfitu. Trenutno su na sniženu 45KN pa požurite po njih dok još ima brojeva :)


Skinula sam još jedan predmet sa ljetne wishliste, a to su obične traper tregerice. Tražila sam ih svugdje, no cijene su uvijek bile pretjerane (ne mislim davat 300 kn na odjevni predmet, pa jel znate koliko šminke mogu kupiti za te pare?! 😂😂) i konačno sam ih našla - u Lidlu za 80 KN. Ovim putem zahvaljujem dečku na poklonu 💖



Kupila sam dvije majice u Takko dućanu. Prva je sa muškog dječjeg odjela te ima motiv Maria (moja omiljena igrica iz djetinstva), a druga je asimetrična majičica sa Minnie motivom te stickerima. Moj ljetni statement look je pamučna majica sa printom, traper šorc te sandale. Mislim da će se ova majica odlično uklopiti u moj stil! Cijena Mario majice je 2,5 eura, a Minnie 10e.



U New Yorkeru sam kupila tamno crvenu bandanu (ne sjećam se cijene, mislim da je bila 15ak kuna) koja će izgledati odlično u kombinaciji sa Mario majicom i traper suknjom! :D I na kraju posta - knjiga. Obožavam čitati pa sam kupila jednu triler knjižicu (my fav). Riječ je o Sjećanju na petak ,a dostupna je u Konzumu po cijeni od 29 KN.  



I to bi bilo to za new in #9. Što se Vi kupovale u posljednje vrijeme?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)