✨ New In #10 ✨

srpnja 21, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. U današnjem postu pokazati ću vam što sam to ovoga puta kupila na Pink Pandi. Tema današnjeg new ina je ustvari W7 haul. Primjetila sam da se o tom brendu ne piše previše u našoj blogosferi, a trebalo bi pošto imaju odlične proizvode. Većina proizvoda su kopije puno skupljih brendova pa sam odlučila upravo te i kupiti. No, da ne duljim - krenimo mi na post!


Prvo što sam odlučila kupiti je - HIGHLIGHTER.  Ma znam, totalno neobično za mene. Nedavno sam obećala da više neću kupovati highlightere, ali mislim da smo svi bili svjesni činjenice da je to nemoguća misija. Ovisna sam i točka. Ovoga puta odlučila sam se za kopiju Mary Lou highlightera - Glowcomotion. Na swatchevima sam vidjela da su stvarno jako slični (KLIK) pa sam ga odlučila kupiti. Cijena Glowcomotion highlightera je 36,99 HRK. PS* pogledajte kako šljašti na suncu, I'm in love : KLIK


Liplinere koristim na dnevnoj bazi. Najčešće ih koristim kao bazu za tekuće ruževe, no volim ih nositi i samostalne (ili u kombinaciji s balzamom za usne). Po recenzijama se dalo zaključiti da su Lip Twister liplineri visoko pigmentirani, mekani i dugotrajni. Uz to cijena im je samo 14,99 HRK. 


Došli smo do još jedne kopije proizvoda. Ovoga puta riječ je o Absolute lashes - jeftinijoj verziji Benefit They're real maskare. Osim identičnog dizajna, maskare imaju i identične četkice te pružaju gotovo isti efekt na trepavicama. Cijena Absolute Lashes maskare je 29,90 HRK


Hollywood Bronze&Glow paletica je već dugo na mojoj wishlisti, no nikako da se odlučim kupiti je. Inače ovo je kopija Charlotte Tilbury filmstar palete čija je cijena 65$. Oba proizvoda, bronzer i highlighter, sadrže sitan shimmer pa mislim da je paletica odlična za ove vruće,ljetne dane. U glavi sam već kreirala topli bronzy look hahah :D Cijena paletice je 29,90 KN


Proizvod oko kojeg sam bila najuzbuđenija je Honolulu bronzer - kopija obožavanog Hoola bronzera. Jako mi se sviđa dizajn proizvoda i ova mala četkica koja će biti odlična za konturiranje. Na prvu bronzer izgleda jako tamno, no nisam ga još isprobala pa ne znam kako izgleda na licu. Mislim da nije najsretniji izbor za jako svijetlu kožu.


Jedina stvar koja nije W7 je Beauty Formulas maska za lice s vulkanoskom glinom. Obožavam maske za lice te ih koristim barem jednom na tjedan. Ova maska služi za odstranjanje odumrlih stanica te dubinsko čišćenje i uklanjanje suvišne masnoće lica. Cijena maskice je 29,99 KN.

I došli smo do kraja desetog new in-a. Sakupila sam dosta W7 proizvoda pa uskoro očekujte 'one brand makeup' post gdje ću vam napisati svoje dojmove o ovim stvarčicama 😉 😉 
Hvala na čitanju, xoxo Tina 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)