H&M bronzing palette [recenzija] ✨

travnja 08, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas Vam tipkam recenziju o jednom H&M proizvodu. H&M je moj omiljeni dućan odjećom te sam bila oduševljena kada su prije par godina najavili da će se na njihovim policama naći i šminka. Naravno, odmah sam pokupovala nekoliko stvarčica i mogu vam reći da sam dosta zadovoljna kvalitetom. No, pobjednici su svakako kistovi (ovaj kist na naslovnoj slici je također iz H&Ma) koji za dosta jeftinu cijenu odlično obavljaju svoj posao : mekani su, kvalitetno izrađeni, dlaka im ne ispada pri pranju.  No, o kistovima nekom drugom prilikom - vratimo se mi na današnju temu. U nastavku posta ću vam predstaviti ovu divnu paletu bronzera te moje dojmove o istoj. Pa, krenimo!


Bronzeri dolaze u kartonskom pakiranju koje je, moram priznati, dosta jeftino napravljeno. Iskreno, samo pakiranje me više podsjeća na neku bombonjeru nego na šminku. "Poklopac" se već počeo guliti na rubovima te paleta nije 'travel friendly'. Poklopac je jako nezgodan jer nema nikakav magnet te konstantno ispada te paletu dovodi u rizik od oštećenja.


U ovoj paleti se nalazi četri bronzera i to u nijansama : Gold, Matte Brown, Copper te Bronze
Gold i Copper (prve dvije nijanse) po meni nisu bronzeri nego highlighteri. Prva nijansa vuće na zlaćane tonove, a druga na bakrene. Najčešće ih fan kistićem pomiješam te dobijem najsavršeniju boju highlightera ikad! ❤ Matte Brown je bronzer koji je idealan za osobe sa hladnijim podtonom kože, a Bronze je pravi topli bronzer sa sitnim shimmerom. 

  
Na slici iznad možete vidjeti swatcheve svih bronzera i to ovim redosljedom (s lijeva na desno) : Gold, Copper, Matte Brown i Bronze. Bronzeri su na dodir dosta mekani i pigmentirani. Neke nijanse se truse više nego ostale (Copper i Bronze), no to nije slučaj kod nanošenja kistom na lice. Jako se lagano blendaju te odlično izgledaju na licu. Što se trajnosti tiče, nemam nikakve primjedbe (mislim da to ipak najviše ovisi o tekućoj podlozi koju nanosimo prije bronzera). 
Sve u svemu, smatram da je ovo jako dobra paleta u odnosu na cijenu koja iznosi samo 40 HRK: znači 10 kn za jedan bronzer. However, mislim da je pakiranje katastrofa i da bi to hitno trebali promjeniti. Da sumiram,👍  THUMBS UP 👍 od mene za ovu paleticu.

Jeste li isprobali nešto od H&M dekorative? Koji su vaši dojmovi?
xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)