✨ Brush Techniques Make Up Brush Cleansing Spray ✨ [recenzija]

travnja 11, 2017


Brush Techniques sprej za čišćenje kistova mogli ste vidjeti u petom New In postu (klik) i od tada ga nisam koristila - totalno sam zaboravila na njega. Vidjela sam i nekoliko negativnih recenzija pa mi je i to ubilo volju za testiranjem ovog spreja. No, u zadnje vrijeme mi je raspored toliko gust da jednostavno ne stignem čekati cijeli dan da mi se kistovi osuše nakon pranja pa je pravo vrijeme da isprobam ovo čudo.


"Važan dio vaših tretmana ljepote je redovito čišćenje kistova za nanošenje šminke. Oni mogu sadržavati neželjene uzročnike mrlja i infekcija kao što su prljavština, ulja, bakterije, mrtve stanice kože i šminke, koje se prenose na vašu kožu. Redovito čišćenje vaših kistova neće samo očuvati njihovu dugotrajnost nego će im dati mekoću i podatnost za kreiranje vašeg profesionalnog izgleda kod kuće.

UPOTREBA: Koristiti tjedno. Sprejajte izravno na četkicu ili na ručnik kako bi očistili makeup sa četkice. Isperite dok se ne očisti. Oblikujte kist i dok je još mokar, položite ga ravno ili viseći na način da dlake budu okrenute prema dolje, tako da se osuši u prirodan položaj. Kada se potpuno osuši, protresite dlaku za prirodan, novi i čisti kist. "


Sprej dolazi u bijeloj, plastičnoj ambalaži te sadrži 250 ml proizvoda.
SASTOJCI: <5% Amphoteric Surfactant, also contains Preservative

Na GIFu ispod možete vidjeti sprej u akciji. Danas sam njime oprala bijeli H&M kist kako biste bolje uočili njegovu moć čišćenja. Dovoljno je da kist pošpricate par puta te trljate o ručnik dok ne primjetite da je čist. Zbog tog trljanja o suhi ručnik, kist će odmah biti i suh. Sprej je odličan za pranje kistova umrljanim praškastim proizvodima te proizvodima u kamenu (bronzeri, sjenila, rumenila), no ukoliko njime planirate čistiti kistove s kojima ste nanosili tekući puder ili neki drugi kremasti proizvod - biti ćete razočarani jer neće napraviti mnogo. 


Cijena ovog spreja je samo 30 HRK i možete ga kupiti u Kozmu. PS ovaj proizvod nije testiran na životinjama. Pošto sam ja germofob smatram da nije dovoljno oprati kist samo na ovaj način. Svejedno biste trebali prati kistove jednom tjedno na old skul način : sapun i topla voda. Ovaj sprej preporučila bi prevenstveno vizažistima za brzinsko čišćenje između šminkanju. Nakon što operem kistove ovim sprejem, OBAVEZNO kistove očistim i čistim alkoholom (od 70%) kako bi dezinfekcija bila potpuna. Navukla sam se na dezinfekciju alkoholom te uvijek vucaram ovu bočicu sa sobom. Dovoljno je jednom špricnuti na kist te ostaviti ga par minuta da se osuši. Na taj način možete dezinficirati i ostatak šminke : palete, bronzere, rumenila itd.


I eto, to bi bilo to o Brush Techniques spreju za čišćenje kistova. Ja sam zadovoljna njime, no da ponovim : svejedno perite kistove barem jednom na tjedan sa sapunom i toplom vodom.  


Jeste li Vi isprobale ovaj proizvod? Koji su Vaši dojmovi?

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)