FAVORITI [JANUARY 2017]

veljače 04, 2017


Hej svima! ✨ Jedna od mojih novogodišnjih odluka vezanih za blog je bila i ta da pišem favorite svakoga mjeseca. Obožavam čitati favorite (kao i flopove) kod blogokolegica pa sam i ja odlučila češće pisati takve postove. Danas ću vam pokazati proizvode koje sam najviše koristila ovaj mjesec !
Ovoga puta nema flopova pošto me ove godine niti jedan proizvod nije razočarao (kucam o drvo). 🙂
BTW danas se nakon nekoliko mjeseci konačno pojavilo sunce u Gorskom Kotaru pa ću iskoristiti dan za fotkanje stvari za nadolazeće postove. Nadam se da vam se sviđaju 'what's in my bag' postovi pošto je taj sljedeći na redu 💗


Paleta sjenila koju sam ovaj mjesec najviše koristila je I<3Makeup 'I Heart Chocolate' paleta 🍫. Ovu paletu imam već godinama i obožavam je koristiti za dnevne lookove. Sigurna sam da ste već upoznate sa čokoladnim paleticama pa neću duljiti o njoj. Mogu vam samo reći da je odlično pigmentirana i miriši na čokoladu. Bolje ne može ;) (Link za kupnju : KLIK )


Moj omiljeni tekući puder i ovoga mjeseca je catrice HD LIQUID COVERAGE. Puno sam puta pisala o njemu i već znate da je ovaj malac pravi drogerijski dragulj 💎. Nema toga što ovaj puder (u kombinaciji sa kamuflažom) neće prekriti. Dugotrajan je i pruža matt finish. Ukoliko ga do sada niste isprobale, što čekate?!  :D
Kad smo već kod kamuflaža, moj ovomjesečni favorit je i essence camouflage puder u kamenu. Recenziju možete pročitati ovdje : KLIK. U favoritima se našao i Makeup Revolution Banana puder u prahu. Ja sam ga uglavnom koristila kod bakinga. I da, ne kužim čemu toliko hejta na baking metodu? 😰😱 U zadnje vrijeme sve češće viđam postove na tu temu. Moram podhitno napisati 'MakeUp Basics' post na tu temu. Hahaha (Link za kupnju: KLIK)


Moj omiljeni highliter ovoga mjeseca bio je  ✨ Makeup Revolution Vivid Baked highliter u nijansi 'Golden Lights' ✨ . Mislim da je ovo čak i najbolji highliter kojega sam ja imala prilike isprobati. Nosim ga konstantno, no ukoliko niste ovisnik o glowu kao ja, preporučujem vam da ga koristite isključivo za izlaske jer je jaaako pigmentiran. (Link za kupnju : KLIK)
Što se tiče proizvoda za usne, tu su se našla dva pomalo neobična izbora za mene : Lip Lava 'Forgiven' te Golden Rose desetka. Neobičan izbor zbog toga što preferiram tamnije nijanse ruževa, no u zadnje vrijeme naprosto obožavam nude ruževe, pogotovo tekuće. Ovi ruževi su jako ugodni na usnama, izdrže iće i piće te ne isušuju usne. ( Link za kupnju: LL, GR )


Maskare koje sam ovaj mjesec najviše koristila jesu : essence rock'n'doll te avon infinitize. Rock'n'doll maskaru imam već neko vrijeme i stvarno sam zadovoljna volumenom koji pruža mojim trepavicama. Svakako ću je kupiti ponovo! Infinitize maskaru sam dobila u setu (KLIK), ali nisam baš imala neka velika očekivanja. Razlog tomu je što mi inače Avonove maskare ne odgovaraju. Ali... Ova je pun pogodak. Nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem, a moje trepavice su bile duge i guste. Ova maskara mi je najveće ovomjesečno iznenađenje!


Mislim da ste nakon recenzije (KLIK) znali da će u favoritima završiti i 'hello beauty' spužvica. Svakako bacite pogled na recenziju te se zaputite u najbližu Bipu jer je ova spužvica to die for. Ugodno me iznenadilo i ovo Avon kremasto sjenilo u nijansi 'Bronzed Gold'. Njegova tekstura je nešto drugačija od ostalih kremastih sjenila. Naime, čim ga stavite na kapak on se osuši i ne mrda dok ga ne odlučite ukloniti. Ovo sjenilo je odlično za one dane kad vam se neda eksperimentirati sa šminkom. Nabacite Bronzed gold, malo maskare i spremne ste! Imam i nijansu 'White Gold' i fenomenalni su. Svakako ću naručiti još neku nijansu.
U ove hladne zimske dane all time favorit za njegu usana mi je obični plavi Labello.


I na kraju, moji omiljeni proizvodi za preparativu. Pošto nemam nekih problema sa kožom lica ovo su ujedno i moja tri proizvoda za jutarnju/noćnu rutinu. Balea 'piling' sa mirisom maline je moja omiljena umivalica ikad. Ne bih je baš preporučila za piling pošto su zrnca u gelu jako blaga no, kao gel za umivanje je odlična. Nakon što sam umila lice, nanosim svoju omiljenu garnier micelarnu sa kojom uklonim ostatke šminke te ostale nečistoće. I na kraju moje rutine dolazi tonik. Tonik kojeg u zadnje vrijeme obožavam je afrodita Clean Phase tonik za normalnu/masnu kožu. Hijaluronskom kiselinom i ekstraktom limuna kožu istovremeno vlaži, vraća joj prirodni pH i osvježava je. Nakon ova tri koraka nanesem nivea baby kremu u debelom sloju i spremna sam za dan/spavanje haha ✨

Eto, to bi bili moji favoriti za siječanj 2017.g. Jeste li isprobale nešto od ovih proizvoda? 
Kakvi su vaši dojmovi?

xoxo, Tina


You Might Also Like

6 komentari