NEW IN #5 [Pink Panda, Dm, Bipa, Avon...]

prosinca 24, 2016


Hej svima! Dobrodošli u peti new in na mom blogu (ujedno i posljednji ove godine). Nadam se da uživate u ovome divnom blagdanskom razdoblju. Ja sam u svoj toj strci uspjela naći malo vremena i za blog. Trenutno me zaokupljaju DIY projekti, Božićni šopinzi i pečenje kolača (i pripremanje francuske, mm). :D Ovog mjeseca sam dosta toga kupila, priznajem. Neke stvarčice su sa Pink Pande, neke iz Avona, a ostatak sam kupila u drogerijama. Pa krenimo na post!


Početkom mjeseca kupila sam Rimmel Match Pefection puder kojeg sam već i recenzirala. Nijansa koju sam ja uzela je 201 classic beige koji mi je trenutno pretaman, no sigurna sam da će ovo biti moj omiljeni ljetni puder. Jako je lagan na koži,a moć prekrivanja je slaba do srednja. Za više podataka, klikenzi ovdje.
Na Pink Pandi sam naručila w7 Photo Shoot tekuće podloge i to u tri nijanse: buff, sand beige i natural beige.
Pripremam vam recenziju i o njima pa ću tamo iznjeti svoje dojmove.
Essence midnight Masquerade tekući iluminator je završio i u favoritima za 2016.g. Šteta što nije dio stalne essence postave (mogli ste ga kupiti u LE kolekciji za noć vještica).
Iz catrice x kaviar gauche kolekcije najviše me zaintrigirao ovaj zlatni tuš tj. kremasto sjenilo u nijansi 'Force D'or'. Ovaj mjesec sam ga često koristila, a na mom instagramu ste mogli vidjeti kako izgleda u akciji. Ako ste propustili, evo link: https://www.instagram.com/p/BNrQQ9xjSHR/?taken-by=chanelandrebel
Ovaj šljokičasti lak sam dobila na poklon uz kupnju (Hvala Pink Panda). Baš mi je takav trebao za Božićnu manikuru :D 


Na mojoj facebook stranici već sam vam tipkala o MUR Luxury Banana puder u prahu koji je dupe za holy grail proizvod svjetskih vizažista : Ben Nye Banana powder. Oduvijek patim za tim proizvodom. Kada sam vidjela da je Makeup Revolution pustio u prodaju svoju verziju Banana pudera, morala sam ga imati! Koristim ga svaki dan od kada je došao (baking). Moram vam priznati da sam oduševljena! :D
Uz Banana puder u prahu, uzela sam i w7 Porefection primer. Nisam ga još uspjela isprobati, no budem (već danas) te ću vam uskoro napisati recenziju ❤ 
Iako nisam neka velika obožavateljica rumenila, odlučila sam dati priliku essence satin touch blush rumenilu u nijansi Satin Love.
Što se tiće ruževa, ovaj mjesec sam kupila samo dva: essence Glamour Queen i catrice Berry British.


Bila sam u potrazi za nekim dobrim fiksatorom (nakon što me Aurin razočarao) i naručila Avon fiksator kojeg su mnoge blogerice nahvalile. Za sada se pokazao jako dobrim, iako ću ga još malo testirati. Uzela sam i dva kremasta sjenila : White Gold i Bronzed Gold. Nisam ih još isprobala, no nijanse su čarobne: baš za ovo blagdansko doba.


Bliži nam se doček nove godine pa sam se morala opremiti sa umjetnim trepkama. Uzela sam Aurine umjetne trepavice iz njihove najnovije Geisha kolekcije 'Nubian Queen'.  Uzela sam i essence trepavice te essence lashes to impress ljepilo. 
Nisam još imala prilike isprobati wet'n'wild highliter pa sam uzela LE 'Geometric Highlighting Powder' u nijansi: Sun Ceremony . Nažalost htjela sam kupiti Golden Brick, no nije ga bilo. :((((


U Kozmu sam uzela Brush Techniques sprej za čišćenje kistova  ❤  pošto je bio samo 30 kuna. Sutra je dan za čišćenje kistova pa se nadam da će biti od koristi. :)


Jučer sam kupila i nekoliko kistova, pa krenimo redom!
Contouring Brush je iz H&Ma te mi je njega ustvari poklonio dečko. Cijena mu je 40HRK i zbog drške neodoljivo podsjeća na RT metallic kistove.
U DMu sam kupila tri essence kistića : smokey eyes brush, lip brush i precise eyeliner brush.
I šećer na kraju, kistići iz Bipe: kabuki kist, kist za nanos ruža te kist za blendanje sjenila. Jako mi se sviđaju ove futrolice u kojima se nalaze, veoma praktično! :)  


Dugo sam gledala ove organizatore za ruževe na ebayu, ali ih nikada nisam naručila. Nemam pojma zašto. Konačno sam naletjela na njih u 'Teddy'u. Cijena im je bila dva eura te nisam mogla propustiti takvu priliku. Na slici možete vidjeti da u njih stane dosta ruževa te sve izgleda puno urednije i organiziranije.  


I na kraju, zvijezda ovog new in-a : kofer za šminku! Da, konačno sam ga kupila! :D
Stvarno mi je trebao takav kofer pošto polako ali sigurno ulazim u vizažistički svijet. Kofer je jako prostran te velik. Sviđa mi se i njegova divna metalik bakrena boja! Cijena mu je bila 30 eura.


I eto, s ovim koferom dovršavamo posljednji ovogodišnji new in! Što ste mi vi kupovale ovaj mjesec?

xoxo, Tina

You Might Also Like

2 komentari

  1. Pozdrav,super stvarčice,za većinu piše gdje su kupljene,da li možeš napisati gdje si kupila kofer za šminku?Unaprijed hvala i lijep pozdrav😊.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, hvala ti <3 Kofer sam kupila u Postojni (SLO) u trgovini Teddy :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)